MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
28
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο! (video)

Πριν λίγο καιρό ήταν η Vodafone που κέρδισε την επιδοκιμασία του κοινού για τη διαφημιστική της καμπάνια με το σλόγκαν “Είναι ωραίο κάποια πράγματα να κρατάνε για πάντα”. Τώρα μία ακόμα διαφήμιση που ποντάρει στο στοιχείο της συγκινησιακής φόρτισης, κάνει τον γύρο του διαδικτύου, συγκινώντας πολλούς θεατές με το σενάριό της.

Monopoli Team

Το διαφημιστικό έρχεται από την Ταϊλάνδη, και το σενάριό του παρουσιάζει μια γυναίκα να “τσακώνει” ένα αγόρι που έχει κλέψει φάρμακα. Ενώ το κατσαδιάζει, ένας καταστηματάρχης που τρέχει να δει τι συνέβη, το ρωτάει αν η μητέρα του είναι άρρωστη. Εκείνο γνέφει καταφατικά και τότε ο άνδρας πληρώνει ο ίδιος τη φαρμακοποιό που έπιασε το παιδί, και του δίνει τα φάρμακα μαζί με λίγη τροφή από το μαγαζί του. Αυτό, ντροπιασμένο, τα αρπάζει και τρέχει. Όσο για τη σεναριακή συνέχεια μερικά χρόνια αργότερα, καλύτερα να δείτε το βίντεο παρακάτω.

Η αλήθεια είναι πως αν και πολλοί προβλέπουν ήδη από τη μέση του διαφημιστικού τι πρόκειται να συμβεί, το σενάριο εξακολουθεί να προκαλεί συγκίνηση, καθώς επιπλέον είναι γυρισμένο με κινηματογραφική μαεστρία. Η εταιρεία για λογαριασμό της οποίας δημιουργήθηκε το σποτ, ονομάζεται TrueMove και προσφέρει υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Το σλόγκαν της είναι, “το να δίνεις, είναι η καλύτερη επικοινωνία” (giving is the best communication). Αν και δεν διαφημίζει κάποια συγκεκριμένη υπηρεσία λοιπόν, είναι ξεκάθαρο ότι το συγκεκριμένο διαφημιστικό έχει στόχο να δημιουργήσει ένα θετικό προφίλ για την εταιρεία. Και φαίνεται ότι τα κατάφεραν αν κρίνουμε από την απήχηση που είχε η διαφήμιση…

Περισσότερα από Περίεργα