MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοινωνικό

Διαδρομές υψηλού κινδύνου του Ιγνάσι Γκαρσία στο θέατρο 104

Από 23/10 οι «Διαδρομές Υψηλού Κινδύνου» επιστρέφουν για δεύτερη χρονιά στο 104. Κάθε Τετάρτη στις 21.15, η Ζωή Ξανθοπούλου σε σκηνοθεσία Μιχάλη Παλίλη, θα μας εισάγει στον κόσμο της Μπέρτα. Η Μπέρτα είναι ξεναγός σε ένα τουριστικό γραφείο που οργανώνει εκδρομές σε εμπόλεμες ζώνες. Σε καθημερινή βάση, επισκέπτεται με το γκρουπ της (τους θεατές) ένα εγκαταλελειμμένο χώρο για να παρακολουθήσουν την πρώτη «ατραξιόν» της ημέρας. Το τηλεφώνημα που δέχεται η Μπέρτα από το αφεντικό της τη συγκεκριμένη μέρα, όμως, θα οδηγήσει σε απρόβλεπτες καταστάσεις…

author-image Ιωάννα Κρανιώτη

Με ανατρεπτικό ύφος, ο Ιγνάσι Γκαρσία (που παρουσιάζεται ως συγγραφέας για πρώτη φορά στη χώρα μας) δημιουργεί μια ρεαλιστική, παράξενη ξενάγηση των θεατών σε ένα εμπόλεμο περιβάλλον, σχολιάζοντας τα δεινά της σύγχρονης εποχής. Ο βραβευμένος (με το βραβείο Buero Vallejo) μονόλογος συμβαίνει σε «πραγματικό» χρόνο και διαρκεί όση ώρα διαρκεί η ιδιότυπη αυτή ξενάγηση. Με όχημα το χιούμορ, την ανατροπή, την έκπληξη και το διεισδυτικό βλέμμα, ο θεατής εισέρχεται στον κόσμο της Μπέρτα και του σύγχρονου «βομβαρδισμένου» πολιτισμού. Η Μπέρτα είναι ξεναγός σε ένα τουριστικό γραφείο που οργανώνει εκδρομές σε εμπόλεμες ζώνες. Σε καθημερινή βάση, επισκέπτεται με το γκρουπ της (τους θεατές) ένα εγκαταλελειμμένο χώρο για να παρακολουθήσουν την πρώτη «ατραξιόν» της ημέρας. Το τηλεφώνημα που δέχεται η Μπέρτα από το αφεντικό της τη συγκεκριμένη μέρα, όμως, θα οδηγήσει σε απρόβλεπτες καταστάσεις…

Συντελεστές
Μετάφραση : Δημήτρης Ψαρράς
Σκηνοθεσία : Μιχάλης Παλίλης
Σκηνικά / Κοστούμια : Λία Ασβεστά
Φωτισμοί : Σοφία Αλεξιάδου
Παίζει η Ζωή Ξανθοπούλου

Διεύθυνση: Ευμολπιδών 41, Γκάζι
Τηλέφωνο: 210 3455020

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Ιγνάσι Γκαρσία
Σκηνοθεσία: Μιχάλης Παλίλης


Παίζουν: Ζωή Ξανθοπούλου

Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ