Σε τιμή ρεκόρ 142,4 εκ. δολάρια πωλήθηκε πίνακας του Φράνσις Μπέικον!
Νέο ρεκόρ πωλήσεων στον κόσμο της τέχνης έθεσε ένας πίνακας- τρίπτυχο του πρωτοποριακού Βρετανού ζωγράφου Φρανσις Μπεικον. Ο πίνακας τρίπτυχο του Φρανσις Μπεικον με τίτλο “Τρεις μελέτες του Λούσιαν Φρόιντ” έφτασε στη δημοπρασία του Christie’s της Νέα Υόρκη το εξωπραγματικό ποσό των 142,4 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το ζωγραφικό τρίπτυχο του Φράνσις Μπέικον ολοκληρώθηκε το 1969 και φέρει τον τίτλο “Τρεις μελέτες του Λούσιαν Φρόιντ”, τίτλο ομώνυμο με το μοντέλο που απεικονίζει, που δεν είναι άλλο από το συνάδελφο και φίλο του Μπέικον, Λούσιαν Φρόιντ.
Ο καλλιτέχνης ξεπέρασε κατά 22 περίπου εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο ρεκόρ για το πιο πολύτιμο έργο τέχνης που πουλήθηκε σε δημοπρασία που ανήκε στον Edvard Munch με τίτλο “Η Κραυγή”, η οποία είχε πουληθεί 120 εκατομμύρια δολάρια.
Ο δημιουργός του πίνακα με το υψηλότερο ρεκόρ πωλήσεων, φυσικά, δεν πρόκειται να εισπράξει τίποτα, αφού είναι νεκρός από το 1992. Όσο για τα έργα των εν ζωή καλλιτεχνών, που έχουν δημοπραττηθεί στον Christie’s, τ
ην πρωτιά στη λίστα κατέχει ο Jeff Koons και το γλυπτό του, με τίτλο “Dog Balloon” που πουλήθηκε για 58.400.000 δολάρια. Πρόκειται για το πιο ακριβό έργο τέχνης που πουλήθηκε ποτέ από έναν καλλιτέχνη εν ζωή.ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- COSMOTE TV: Το «1923» με Χάρισον Φορντ – Έλεν Μίρεν και «Yellowjackets» επιστρέφουν τον Φεβρουάριο
- Ένταση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη – Ζητήθηκε η αναπαράσταση της απόπειρας βιασμού
- Της Λυγερής το φόρεμα, της νύφης το φουστάνι: Ο παραδοσιακός γάμος μέσα από μια έκθεση αφηγηματικού κεντήματος στο Μουσείο «Αγγελική Χατζημιχάλη»
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
COSMOTE TV: Το «1923» με Χάρισον Φορντ – Έλεν Μίρεν και «Yellowjackets» επιστρέφουν τον Φεβρουάριο
Ένταση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη – Ζητήθηκε η αναπαράσταση της απόπειρας βιασμού
Της Λυγερής το φόρεμα, της νύφης το φουστάνι: Ο παραδοσιακός γάμος μέσα από μια έκθεση αφηγηματικού κεντήματος στο Μουσείο «Αγγελική Χατζημιχάλη»
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ αποκλειστικά στο Άστορ
Σμαράγδα Καρύδη: «Γιατί να ανοίξει συζήτηση γύρω από τις αμβλώσεις;» (vid)
Οδύσσεια: Η παραστατική δύναμη του ομηρικού έπους εμπνέει τα έργα του Μάρκου Καμπάνη στην Πινακοθήκη Γκίκα
Onassis AiR: Ανοιχτό κάλεσμα σε καλλιτέχνες και επαγγελματίες για το πρόγραμμα υποτροφιών 2025-26
Ο Κώστας Τριανταφυλλίδης για δύο ακόμη παραστάσεις στο Θέατρο Άλσος
Release Athens 2025: Οι Prodigy επιστρέφουν στην Ελλάδα
Έντα Γκάμπλερ: Ο Δημήτρης Καραντζάς ανεβάζει το αριστούργημα του Ίψεν στο Θέατρο Προσκήνιο