MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
17
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Andrea Bocelli 30: The Celebration
Anora
Athens Palestine Film Festival
Birdcage Inn
Black Dog
Companeros
Cure
Donnie Darko
Dourgouti Town
Emilia Pérez
Kneecap
Looney Tunes: Ο Πόρκι και ο Ντάφι σώζουν την γη (μεταγλωττισμένη)
Mauthausen
One Piece Film: Gold (μεταγλωττισμένη)
One Piece Film: Gold (με υπότιττλους)
Ozi: Η φωνή του δάσους (μεταγλωττισμένη)
Red One
Smile 2
Take a Trip
Terrifier 3
The Apprentice
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Trust Fall: Julian Assange
Trauma
Venom: Η τελευταία πράξη
Άλογα
Όλα για τη μητέρα μου
Αβελ
Αγριες φράουλες
Αγρυπνος στο Σιάτλ
Αδάμ
Αδέσποτα κορμιά
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Ασίκ Κερίμπ
Βραδύποδες στην κουζίνα (μεταγλωττισμένη)
Γραμμή δισταγμού
Δαμάζοντας τα κύματα
Δαχομέη
Εγώ, ο απαισιότατος 4 (μεταγλωττισμένη)
Εν αρχή
Η Αλίκη δε μένει πια εδώ
Η Λαίδη και ο Αλήτης (μεταγλωττισμένη)
Η θυσία
Η ληστεία του Βερολίνου
Η μπαλάντα του Ναραγιάμα
Η πλεξούδα
Η πύλη της κολάσεως
Η ώρα του γερακιού
Θεώρημα
Καμία άλλη γη
Κλέφτης ποδηλάτων
Κονκλάβιο
Μαύρος κύκνος
Με αξιοπρέπεια
Μια μέρα, ένας έρωτας
Μικρή Ιστορία για έναν έρωτα
Μικρή ιστορία για έναν φόνο
Μικροί ήρωες σε δράση (μεταγλωττισμένη)
Μονομάχος II
Ντικ Τρέισι
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο Νονός
Ο Νονός 2
Ο Πάντα-Πάνγκ στην Αφρική (μεταγλωττισμένη)
Ο άνθρωπος νυχτερίδα
Ο δάσκαλος που υποσχέθηκε την θάλασσα
Ο φίλος μου το ρομπότ
Πέππα το γουρουνάκι: Πάρτυ στο σινεμά (μεταγλωττισμένη)
Πέρασμα
Παρθενόπη
Πεσμένα φύλλα
Προετοιμασίες για να είμαστε μαζί, άγνωστο για πόσο
Πώς να σώσετε ένα μάγο (μεταγλωττισμένη)
Ραντεβού με έναν serial killer
Σαμσάρα
Συνάντησα και ευτυχισμένους τσιγγάνους
Σώμα Χριστού (Corpus Christi)
Τα 13 Τριαντάφυλλα
Τζάγκο, ο τρομοκράτης του Πάσσο-Ντόμπλε
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το γόνατο της Άχεντ
Το διπλανό δωμάτιο
Το θηρίο
Τοτό 2: Η σχολική εκδρομή (μεταγλωττισμένη)
Το χρώμα του ροδιού
Δράσης

Ο Συνήγορος

Μπορεί στην ίδια γυναίκα να συνυπάρχουν μια στριπτιτζού κι ένας εγκληματικός εγκέφαλος σαν του Μοριάρτυ; Μπορεί ένας απλός δικηγόρος να κάνει το μοιραίο βήμα στον κόσμο του εγκλήματος και να την βγάλει καθαρή; Μπορεί ένας βομβαρδισμός από ατάκες και αμπελοφιλοσοφία να είναι ικανοποιητικό σενάριο για μια ταινία με θέμα τη διακίνηση ναρκωτικών; Αυτά τα “μπορεί” επιχειρεί να απαντήσει η νέα ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ, αλλά οι απαντήσεις δεν είμαι σίγουρος ότι είναι επαρκείς.

stars-emptystars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
Μαρίνα Πυλαρινού

«Αν ως φίλο σου ορίζεις κάποιον που θα πέθαινε για σένα, τότε λυπάμαι αλλά δεν έχεις φίλους!» Oι Μάικλ Φασμπέντερ, Χαβιέ Μπαρδέμ, Μπράντ Πιτ, Πενέλοπε Κρουζ και Κάμερον Ντίαζ εμπλέκονται σε μια σκληρή περιπέτεια παρανομίας και ναρκωτικών.

Ο Ρίντλεϊ Σκότ ενώνει τις δυνάμεις του με τον βραβευμένο με Πούλιτζερ, συγγραφέα Κόρμαν ΜακΚάρθι (“Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους”) και χρησιμοποιεί ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου κινηματογράφου, με σκοπό να στήσει ένα θρίλερ με ένταση και σκοτεινό χιούμορ. Το αν το καταφέρνει όμως είναι ένα θέμα…

Ο σκοτεινός κόσμος των ναρκωτικών με αρκετές δόσεις ακραίας βίας και περίπλοκες συνωμοσίες, λατίνους μετανάστες, ακριβό life style εμφανίζονται στην νέα και πολυαναμενόμενη ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ. Γρήγορα αυτοκίνητα, ακόμα πιο γρήγορες (στο θέμα του σεξ) γυναίκες, αλλά τρομερά επικίνδυνες, ένας κόσμος γεμάτος κινδύνους, εγκληματίες που κάνουν φοβερά εκλήματα χωρίς να τους νοιάζει, αλλά φιλοσοφούν στο κινητό τηλέφωνο, λες και αναλύουν το Νίτσε, είναι μερικά από τα στοιχεία της ταινίας.

Η ταινία θα λέγαμε ότι είναι πλούσια σε εντυπωσιασμό, αλλά φτωχή σε ουσία. Μια ανάλυση για τα διαμάντια, το σεξ που κάνει η ξεβράκωτη Κάμερον Ντίαζ με το παμπρίζ της Φεράρι του Χαβιέ Μπαρδέμ (με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια) και ένα καλογυρισμένο πιστολίδι, κάποια ωραία αυτοκίνητα και μερικά ενδιαφέροντα πλάνα ήταν τα σημεία του έργου, που μου τράβηξαν το ενδιαφέρον.

Η Κάμερον Ντίαζ είναι σέξι (πολύ πιο σέξι σε αυτό το έργο από την Πενέλοπε Κρουζ), αλλά πολύ ψεύτικη ως χαρακτήρας. Συνδυάζει στοιχεία μιας μοιραίας γυναίκας, που δύσκολα συνταιριάζουν και είναι αρκετά κλισέ. Αλλά το έργο γενικά δεν έχει πολύ πειστικούς χαρακτήρες. Και γι’ αυτό δεν ευθύνεται η ποιότητα των ηθοποιών, η οποία είναι υψηλή, αλλά στο σενάριο και την πλοκή, που εστιάζουν στην ίντριγκα, τις ανατροπές και την ακραία βία, αλλά όχι στην ουσία. Και ιδίως- αυτό είναι το παράξενο για σενάριο ταινίας- δείχνουν μια κουραστική εμμονή στις ατάκες.

Το έργο δεν σου εξηγεί πολλά βασικά της συνωμοσίας που στήνεται. Αντίθετα, το σενάριο «καταβροχθίζει» άπλυστα πάρα πολύ χρόνο σε διάφορες ατάκες από τους χαρακτήρες, που δεν προσφέρουν τίποτα στην εξέλιξη του φορτωμένου με αρκετό αίμα έργου ή στην κατανόηση της υπόθεσης.

Συνολικά, το έργο του Ρίντλεϊ Σκοτ έχει έντονη πλοκή, αρκετή βία, σεξ απίλ, είναι αρκετά καλά γυρισμένο, αλλά δεν έχει πολλή ουσία και σου αφήνει πολλά κενά. Ενώ προσπαθεί-υποτίθεται- να σου δείξει το πραγματικό πρόσωπο του άγριου κόσμου των ναρκωτικών, στην πραγματικότητα κάνει το εντελώς αντίθετο: δημιουργεί μια ελάχιστα πειστική συνωμοσία με κεντρικό ενορχηστρωτή το πιο αταίριαστο πλάσμα, για να την σκεφτεί και να την υλοποιήσει.

Γιώργος Σμυρνής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: The Counselor
Σκηνοθεσία: Ρίντλεϊ Σκοτ

Παίζουν: Μάικλ Φασμπέντερ, Χαβιέ Μπαρδέμ, Πενέλοπε Κρουζ, Κάμερον Ντίαζ, Μπραντ Πιτ

Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2013

Rating: 2,5
Περισσότερα από CINEMA