MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
14
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
2073
A complete unknown
Anora
Babygirl
Captain America: Θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Cleaner
Companion
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Dog Man (με υπότιτλους)
Emilia Pérez
Flow
Frank
Mi bestia
Phantasm
Presence
Seven
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The Apprentice
The Brutalist
The Last Showgirl
The Monkey
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Wicked
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Αληθινός πόνος
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Βιτόρια
Για τη μικρή Σάμα
Γουλιέλμος Τέλλος
Γουόλ-Υ (μεταγλωττισμένο)
Είμαι ακόμη εδώ
Η Επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (μεταγλωττισμένη)
Η Τζούλι μένει σιωπηλή
Η άγνωστη κυρία
Η επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (με υπότιτλους)
Η επιστροφή
Η θυσία
Η κληρονόμος των μυστικών
Η λευκή κορδέλα
Η ληστεία του αιώνα 2
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Η σιωπή των Άλλων
Θεώρημα
Θολός βυθός
Καμία άλλη γη
Κλέφτης ποδηλάτων
Κλεμμένη ομορφία
Κονκλάβιο
Κρυμμένος
Κυνήγι
Λενάκι, δυο φωτιές και δυο κατάρες
Λούλα LeBlanc
Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία – Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας
Μετέωρο και Σκιά
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μια ξαφνική ματιά σε βαθύτερα πράγματα
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μπάρι Λίντον
Μυστικό δίκτυο
Νοσφεράτου
Ο Γιός Του Σαούλ
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Οι τσιγγάνοι πεθαίνουν από αγάπη
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Πέρασμα
Παράξενα παιχνίδια
Σκυλάκια στην όπερα (μεταγλωττισμένη)
Στην υπεράσπιση μιας πίστης
Τελευταία ανάσα
Τελευταία πνοή
Τετράποδες αποστολές (μεταγλωττισμένη)
Τη νύχτα που δεν γνωρίζαμε τίποτα
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το διπλανό δωμάτιο
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το νησί της Αφροδίτης
Το πιο πολύτιμο φορτίο
Τρελή από έρωτα Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή
Υπάρχω
Δράσης

Ο Συνήγορος

Μπορεί στην ίδια γυναίκα να συνυπάρχουν μια στριπτιτζού κι ένας εγκληματικός εγκέφαλος σαν του Μοριάρτυ; Μπορεί ένας απλός δικηγόρος να κάνει το μοιραίο βήμα στον κόσμο του εγκλήματος και να την βγάλει καθαρή; Μπορεί ένας βομβαρδισμός από ατάκες και αμπελοφιλοσοφία να είναι ικανοποιητικό σενάριο για μια ταινία με θέμα τη διακίνηση ναρκωτικών; Αυτά τα “μπορεί” επιχειρεί να απαντήσει η νέα ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ, αλλά οι απαντήσεις δεν είμαι σίγουρος ότι είναι επαρκείς.

stars-emptystars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
Μαρίνα Πυλαρινού

«Αν ως φίλο σου ορίζεις κάποιον που θα πέθαινε για σένα, τότε λυπάμαι αλλά δεν έχεις φίλους!» Oι Μάικλ Φασμπέντερ, Χαβιέ Μπαρδέμ, Μπράντ Πιτ, Πενέλοπε Κρουζ και Κάμερον Ντίαζ εμπλέκονται σε μια σκληρή περιπέτεια παρανομίας και ναρκωτικών.

Ο Ρίντλεϊ Σκότ ενώνει τις δυνάμεις του με τον βραβευμένο με Πούλιτζερ, συγγραφέα Κόρμαν ΜακΚάρθι (“Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους”) και χρησιμοποιεί ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου κινηματογράφου, με σκοπό να στήσει ένα θρίλερ με ένταση και σκοτεινό χιούμορ. Το αν το καταφέρνει όμως είναι ένα θέμα…

Ο σκοτεινός κόσμος των ναρκωτικών με αρκετές δόσεις ακραίας βίας και περίπλοκες συνωμοσίες, λατίνους μετανάστες, ακριβό life style εμφανίζονται στην νέα και πολυαναμενόμενη ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ. Γρήγορα αυτοκίνητα, ακόμα πιο γρήγορες (στο θέμα του σεξ) γυναίκες, αλλά τρομερά επικίνδυνες, ένας κόσμος γεμάτος κινδύνους, εγκληματίες που κάνουν φοβερά εκλήματα χωρίς να τους νοιάζει, αλλά φιλοσοφούν στο κινητό τηλέφωνο, λες και αναλύουν το Νίτσε, είναι μερικά από τα στοιχεία της ταινίας.

Η ταινία θα λέγαμε ότι είναι πλούσια σε εντυπωσιασμό, αλλά φτωχή σε ουσία. Μια ανάλυση για τα διαμάντια, το σεξ που κάνει η ξεβράκωτη Κάμερον Ντίαζ με το παμπρίζ της Φεράρι του Χαβιέ Μπαρδέμ (με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια) και ένα καλογυρισμένο πιστολίδι, κάποια ωραία αυτοκίνητα και μερικά ενδιαφέροντα πλάνα ήταν τα σημεία του έργου, που μου τράβηξαν το ενδιαφέρον.

Η Κάμερον Ντίαζ είναι σέξι (πολύ πιο σέξι σε αυτό το έργο από την Πενέλοπε Κρουζ), αλλά πολύ ψεύτικη ως χαρακτήρας. Συνδυάζει στοιχεία μιας μοιραίας γυναίκας, που δύσκολα συνταιριάζουν και είναι αρκετά κλισέ. Αλλά το έργο γενικά δεν έχει πολύ πειστικούς χαρακτήρες. Και γι’ αυτό δεν ευθύνεται η ποιότητα των ηθοποιών, η οποία είναι υψηλή, αλλά στο σενάριο και την πλοκή, που εστιάζουν στην ίντριγκα, τις ανατροπές και την ακραία βία, αλλά όχι στην ουσία. Και ιδίως- αυτό είναι το παράξενο για σενάριο ταινίας- δείχνουν μια κουραστική εμμονή στις ατάκες.

Το έργο δεν σου εξηγεί πολλά βασικά της συνωμοσίας που στήνεται. Αντίθετα, το σενάριο «καταβροχθίζει» άπλυστα πάρα πολύ χρόνο σε διάφορες ατάκες από τους χαρακτήρες, που δεν προσφέρουν τίποτα στην εξέλιξη του φορτωμένου με αρκετό αίμα έργου ή στην κατανόηση της υπόθεσης.

Συνολικά, το έργο του Ρίντλεϊ Σκοτ έχει έντονη πλοκή, αρκετή βία, σεξ απίλ, είναι αρκετά καλά γυρισμένο, αλλά δεν έχει πολλή ουσία και σου αφήνει πολλά κενά. Ενώ προσπαθεί-υποτίθεται- να σου δείξει το πραγματικό πρόσωπο του άγριου κόσμου των ναρκωτικών, στην πραγματικότητα κάνει το εντελώς αντίθετο: δημιουργεί μια ελάχιστα πειστική συνωμοσία με κεντρικό ενορχηστρωτή το πιο αταίριαστο πλάσμα, για να την σκεφτεί και να την υλοποιήσει.

Γιώργος Σμυρνής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: The Counselor
Σκηνοθεσία: Ρίντλεϊ Σκοτ

Παίζουν: Μάικλ Φασμπέντερ, Χαβιέ Μπαρδέμ, Πενέλοπε Κρουζ, Κάμερον Ντίαζ, Μπραντ Πιτ

Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2013

Rating: 2,5
Περισσότερα από CINEMA