Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.

Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Καθαρά Δευτέρα στην Αθήνα: Σε ποια πάρκα θα πετάξουμε χαρταετό;
Υπάρχουν πραγματικά υγιεινά γλυκά; Η Καθαρά Δευτέρα μπορεί να μας δώσει μια απάντηση!
Όσκαρ 2025: Το Anora η καλύτερη ταινία της χρονιάς – Αναλυτικά οι νικητές
Home Cinema: 10 ταινίες που αξίζει να δούμε αυτή την εβδομάδα στην TV
Το Υπόγειο του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι στο Θέατρο Βρετάνια
Bella Ciao#23: Μια πάλη με τις νότες και τα κρυφά πάθη
Η 97η τελετή απονομής των βραβείων OSCARS®ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV
Hot or Not #156: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Καθαρά Δευτέρα: 5 διευθύνσεις στην Αθήνα για αξέχαστη λαγάνα
Πεντανόστιμη Καθαρά Δευτέρα στην πόλη – Οι δικές μας προτάσεις