Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Παλτό: Οι γήινοι τόνοι που είναι must για τον χειμώνα 2025
Μετρό: Πώς «χτίζεται» η σύνδεση Γουδή- Γαλάτσι (vid)
«Τι μπορεί να κάνει ένας πολίτης»: Ένα βιβλίο-οδηγός για τους ενεργούς πολίτες του αύριο
Η Westman Atelier κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα – Αποκλειστικά στο In Beauty Escape
Η Ολλανδική Ζωντανή Βιβλιοθήκη επιστρέφει στο Ίδρυμα Γουλανδρή – Άνθρωποι γίνονται «ανοιχτά βιβλία»
Θεόδωρος Τερζόπουλος – Ο σκηνοθέτης στο μεταίχμιο: Παρουσίαση βιβλίου στο Θέατρο Άττις
Ματαρόα στον ορίζοντα: Η νέα παράσταση μουσικού θεάτρου των Θοδωρή Αμπαζή και Νίκου Κυπουργού στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στο ΚΠΙΣΝ: Δραστηριότητες, συζητήσεις και προγράμματα για σχολεία
Χριστούγεννα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης με εορταστικές δράσεις για παιδιά
The Christmas Factory: Η μαγική πόλη των Χριστουγέννων ανοίγει τις πόρτες της στην Τεχνόπολη