Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Swatch Essentials: Ένα καλειδοσκόπιο must-have ρολογιών που τονώνουν τη διάθεση
Σύμφωνο Επιβίωσης, με τον Αντώνη Κρόμπα και τον Λευτέρη Ελευθερίου στο Θέατρο Παλλάς
Teeling Irish Whiskey: Μια σύγχρονη ματιά στη μεγάλη παράδοση του ιρλανδέζικου ουίσκι
Disorder, του Γιώργου Αδαμαντιάδη για 2η χρονιά στο Θέατρο Καλλιρρόης
Η τελετή απονομής των International Opera Awards 2025 για πρώτη φορά στην Λυρική
Canto General: 100 χρόνια Μίκης Θεοδωράκης στο Μέγαρο – Επιπλέον ημερομηνία παράστασης
Αποκαλύφθηκαν τα πόστερ του 27ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Η Άννα Βαγενά αφηγείται τη ζωή της μέσα από την Λουλού
Ο Αλέξανδρος Κτιστάκης επιστρέφει στον Σταυρό του Νότου Club
Ο Stephen Fry στην Ελλάδα – Τιμητική εκδήλωση στο Μουσείο Ακρόπολης για τη συνεισφορά του