Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Οι Σικελοί Jumpin’ Up στο Half Note
Νίκος Φάκαρος και Musicaroi σ’ ένα ικαριώτικο γλέντι στο Arch Club
Η ορχήστρα «Lords of the Sound» φέρνει τη μουσική του «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών» στο Christmas Theater
Οι Naxatras κυκλοφορούν τον πέμπτο δίσκο τους – Ακούστε το νέο single “Spacekeeper”
Ίδρυμα Ωνάση: 22 δημόσια γυμνάσια και λύκεια στην Ελλάδα μετατρέπονται σε Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
Η επόμενη ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν θα είναι μια επική Οδύσσεια
Η Δανάη Παπαδοπούλου στο Ilion Plus
«Να τα πούμε;»: Τα κάλαντα από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα
Ποιους προορισμούς προτιμούν οι Έλληνες για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά;
Από το Last Christmas έως το Nutcrackers: 10 ταινίες για την απόλυτη cozy χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα