Σύγχρονο
Τον άυλο εσένα του Β. Χατζηγιαννίδη στο Υπόγειο του θεάτρου Τέχνης
Η παράσταση “Τον άυλο εσένα” του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη ανεβαίνει από τις 9 Δεκεμβρίου στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης κάθε Δευτέρα και Τρίτη για 8 εβδομάδες (έως την Τρίτη 28 Ιανουαρίου).

A
A
Ο Σολ, διαγωνιζόμενος για το σημαντικό και πολυπόθητο «Βραβείο του Καλλιτέχνη», πλευρίζει τον Μπορκ, που είναι μέλος της κριτικής επιτροπής. Ισχυρίζεται πως το έργο του (ένας κύβος στο εσωτερικό του οποίου προβάλλονται ακαθόριστες εικόνες) αξίζει αναμφισβήτητα να βραβευτεί. Ίσως ακόμα να διαθέτει μια μαγική ιδιότητα: οι εικόνες που θα δεις εκεί μέσα μοιάζουν να φωτογραφίζουν τα μύχια της ψυχής σου, τον άυλο εσένα. Ο Μπορκ καταγοητεύεται τόσο από το έργο, όσο κι από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, αλλά βρίσκεται δέσμιος ενός πολύπλοκου κανονισμού λειτουργίας, που επιβάλλει την ακύρωση της συμμετοχής του Σολ. Όσο η ώρα περνά, τόσο περισσότερο μπλέκεται ο ένας στα δίχτυα του άλλου.
22.30 ακριβώς- Διάρκεια 60΄ χωρίς διάλειμμα
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης
Σκηνοθεσία: Γιώργος Παλούμπης
Παίζουν: Θάνος Αλεξίου, Νίκος Νίκας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
“Call Me Frank”: Μία ποικιλόμορφη παρέα τραγουδά για καλό σκοπό
Η «Φάλαινα» του Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη ξανά τον Οκτώβριο στον Νέο Ακάδημο – Έναρξη προπώλησης
Με τα μάτια της ψυχής και τους ήχους της ζωής: Το νέο παραμύθι της Ελένης Κυτίδου από τις Εκδόσεις Αγγελάκη
Rebearth: Η περιπατητική performance για το περιβάλλον της Ζωής Δρακοπούλου έρχεται στη Λάρισα
Οι συμβουλές του ΕΦΕΤ για το Πάσχα: Τι να προσέχουν οι καταναλωτές
Αυτό είναι το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων τη Μεγάλη Εβδομάδα
Γιώργος Νταλάρας: Αφιέρωμα στα καλύτερα ρεμπέτικα τραγούδια στο Μέγαρο Μουσικής
Γιώργος Βακιρτζής: Μια ταινία για τον σημαντικό ζωγράφο του κινηματογράφου
Grey Goose Altius x Minas Watch: Αργύρης Πανταζάρας και Σίσσυ Τουμάση στην παρουσίαση των νέων συλλεκτικών ρολογιών
Συν & Πλην: «Φάουστ» στο Εθνικό Θέατρο