Σε τρεις ελληνικούς μονολόγους εμφανίζεται η Άννα Κοκκίνου στο θέατρο Σφενδόνη
Με τρεις ελληνικούς μονολόγους εμφανίζεται η Άννα Κοκκίνου στο θέατρο Σφενδόνη. Μέσα από μια τρίπτυχη προοπτική, τρείς μονόλογοι από το παρελθόν στο μέλλον: ‘Μορφές’ του Γ.Μ. Βιζυηνού (πρεμιέρα 7.12), ‘Λα Πουπέ’ του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη (πρεμιέρα 17.12). ‘Εγώ ο Θουκυδίδης του Ολόρου, Αλιμούσιος’ (πρεμιέρα τέλη Δεκεμβρίου)

Η συνέχεια της ελληνικότητας της γλώσσας σε τρεις στιγμές αναλαμπών της, επιλεγμένες από το σημερινό αισθητήριο μιας μακράς σκηνικής θητείας, που καταλήγει σε επετειακή έναρξη.
Η Άννα Κοκκίνου παρέχει φέτος στον ελληνικό λόγο τον άλλο χώρο, το χώρο της αναπαράστασης, για να δοκιμαστούν οι αντοχές του. (Σε αντίθεση με τους αναγκαστικούς χώρους δια-φθοράς του: ΜΜΕ, βουλή, καθημερινότητα, τυποποιήση, κλπ.)
Επίσης, ένα ακόμα έργο, το «Αναζητώντας το πρόσωπο του νέου ελληνισμού» του Δημήτρη Χατζή θα κάνει πρεμιέρα στο θέατρο Σφενδόνη το
Μάρτιο του 2014.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η διόρθωση ΙΙ: Το έργο του βραβευμένου χορευτή-χορογράφου Κωνσταντίνου Παπανικολάου στο Vetrinas5
Ίδρυμα Γουλανδρή: Η τέχνη συναντά την ενσυνειδητότητα του τάι τσι τσουάν σε νέα βιωματική δράση
Η πόλη στην άλλη όχθη, του Κοραή Δαμάτη στην Αθηναϊκή Σκηνή Κάλβου – Καλαμπόκη
Προδανεισθείς Χρόνος: Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα απ’ το έργο του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη
Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου: «Το θέατρο και οι Τέχνες χρωστάνε στους ομοφυλόφιλους» (vid)
Εικονίζοντας τη Σαμοθράκη μέσα στους αιώνες
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου και οι Polkar στον Σταυρό του Νότου Club
11 χρόνια χωρίς τον Σάκη Μπουλά: 11 τραγούδια που πάντα θα μας τον θυμίζουν
Αυτή η ευρωπαϊκή πόλη αναδείχθηκε ο ιδανικός περιπατητικός προορισμός
Ίδρυμα Ωνάση: Το Stages A/Live παρουσιάζει τους Joker/Two-Face στο Onassis YouTube Channel