Πέτρος Ζούλιας: Η Μαρινέλλα θα μείνει στην ιστορία με το μικρό της όνομα, όπως η Μελίνα και η Αλίκη!
Η Σοφία Βέμπο δεν είναι μόνο η τραγουδίστρια του έπους του 40, αλλά μία τραγουδίστρια που άλλαξε τα δεδομένα στον τρόπο ερμηνείας των τραγουδιών της εποχής και μια μεγάλη ντίβα της εποχής της. Έτσι, μια άλλη μεγάλη τραγουδίστρια του σήμερα, η Μαρινέλλα αναλαμβάνει να γίνει το όχημα, μέσα από το οποίο θα δούμε τη ζωή και την προσωπικότητα της Σοφίας Βέμπο σε ένα μιούζικαλ στο θέατρο Badminton, που ξεκινά τις παραστάσεις του από τις 22 Ιανουαρίου.
Η Μαρινέλλα έτσι εκπληρώνει ένα όνειρο, το οποίο είχε εδώ και πολλά χρόνια. Βέβαια, η ίδια δηλώνει ότι δεν ενσαρκώνει τη Σοφία Βέμπο. “Δεν παίζω τη Βέμπο. Αναφέρομαι σε αυτήν” δήλωσε χαρακτηριστικά στη συνέντευξη τύπου. Παραδέχθηκε ακόμα ότι υπήρξαν και δύσκολες στιγμές στην προετοιμασία της παράστασης, καθώς “σε μια οικογένεια γίνονται πολλά”.
Το κείμενο και τη σκηνοθεσία της παράστασης υπογράφει ο Πέτρος Ζούλιας. Ο σκηνοθέτης δηλώνει πως τα δύο αυτά μεγάλα ονόματα, τα οποία συναντιούνται στην παράσταση, του δημιουργούν μεγάλη ευθύνη. Όσο για το ρετρό χαρακτήρα της παραγωγής, τόνισε ότι αυτό το ρετρό έχει να κάνει με το σήμερα. Πρόκειται, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, για μία συνάντηση του σήμερα με το χθες, καθώς από την εποχή της Σοφίας Βέμπο μπορούν οι σημερινοί Έλληνες να αντλήσουν δύναμη και αισιοδοξία. “Είχα ανάγκη να ξανακούσω αυτά τα τραγούδια” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ζούλιας. Όσο για τη Μαρινέλλα, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Η Μαρινέλλα θα μείνει στην ιστορία με το μικρό της όνομα, όπως η Μελίνα και η Αλίκη.” Ακόμα εκτίμησε ότι έχει μια έντονη θεατρικότητα, άρα και υποκριτικό ταλέντο.
Οι χορογραφίες είναι του Φωκά Ευαγγελινού. Ο γνωστός χορογράφος μικρός είχε περάσει την πρώτη του οντισιόν για ένα show της Μαρινέλλας. Τότε είχε απορριφθεί, σήμερα είναι αυτός που χορογραφεί την γνωστή τραγουδίστρια. Ο Λάμπρος Λιάβας, που έχει κάνει την έρευνα και τη μουσική επιμέλεια θεωρεί ότι οι νέες γενιές δεν ξέρουν τη Βέμπο σε όλη της τη διάσταση. Όπως εξήγησε ο κ. Λιάβας, η Βέμπο ήταν η πρώτη που τραγούδησε με διαφορετικό στυλ, πιο ανθρώπινο, στην Ελλάδα σε σχέση με τις σοπράνο της εποχής. Και αγαπούσε πολύ το θέατρο. Δεν έκανε περιουσία, αλλά ήταν μια ζωή στο νοίκι, γιατί όλα της τα χρήματα τα επένδυε σε θεατρικές παραγωγές.
Οι Ενορχηστρώσεις και η Διεύθυνση Ορχήστρας είναι του Γιώργου Ζαχαρίου. Τα εντυπωσιακά- όπως μας λένε οι συντελεστές- σκηνικά, είναι του Γιώργου Γαβαλά και του Γιάννη Μουρίκη. Θα είναι ιδιαίτερα περίπλοκα και η απαιτητική δημιουργία τους είναι ο λόγος που η παράσταση δεν θα κάνει πρεμιέρα στις 19 αλλά στις 22 Ιανουαρίου, καθώς χρειάστηκε παραπάνω χρόνος, για να στηθούν.
Σε μια παράσταση εποχής τα κοστούμια παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Η Εύα Νάθενα, που έχει τον ρόλο της σχεδιάστριας, υπογραμμίζει τις δυσκολίες στο να χωρέσεις στην ίδια παλέτα χρωμάτων δύο τόσο ισχυρές γυναίκες, όπως η Μαρινέλλα και η Σοφία Βέμπο. Οι φωτισμοί είναι της Ελευθερίας Ντεκώ και ο σχεδιασμός ήχου του Γιάννη Σμυρναίου.
Από τον πολυπρόσωπο θίασο της παράστασης ξεχωρίζουν δύο πρωταγωνιστές. Ο ένας είναι ο Αντώνης Λουδάρος, που ενσαρκώνει τον Παυλάρα, τον άνθρωπο που είναι διαρκώς δίπλα στη Βέμπο. Είναι μια φανταστική μορφή, που επινοήθηκε με στοιχεία από διάφορους θιασάρχες της εποχής. Ο άλλος είναι ο Χρήστος Στέργιογλου, προσωπικός φίλος της Μαρινέλλας, ο οποίος θα ερμηνεύσει τον άντρα της ζωής της, τον Μίμη Τραϊφόρο. “Από φίλοι πρέπει να γίνουμε θυελλώδεις εραστές” δήλωσε με διάθεση χιούμορ ο γνωστός ηθοποιός.
Άλλα γνωστά ονόματα στην παράσταση είναι η Χριστίνα Αλεξανιάν,ο Μιχάλης Μαρίνος, η Τζένη Μπότση, η Αγορίτσα Οικονόμου. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στις 22 Ιανουαρίου 2014. Οι ώρες έναρξης είναι για Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 20:00, ενώ για Τετάρτη και Κυριακή στις 19:00. Θα ταξιδέψει και Θεσσαλονίκη, όπου θα ανέβει από 5 Μαρτίου 2014 και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Γιώργος Σμυρνής