Η Μυριέλ και ο Μουνίρ είναι ερωτευμένοι. Από μικρός, ο νεαρός άνδρας από το Μαρόκο ζει με τον εύπορο γιατρό Πινζέ που του προσφέρει μια άνετη ζωή. Όταν ο Μουνίρ και η Μυριέλ αποφασίζουν να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά, η εξάρτηση του ζευγαριού από τον γιατρό γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη. Όταν είναι ήδη αργά, η Μυριέλ αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ζει σε ένα ανθυγιεινό συναισθηματικά περιβάλλον που ύπουλα οδηγεί την οικογένεια προς μια τραγική κατάληξη. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Εμιλί Ντεκέν που κουβαλά με τόλμη όλο το βάρος της κεντρικής ηρωίδας: “Το δράμα για τη Μυριέλ είναι ότι δεν έχει αληθινές σχέσεις. Αυτή είναι η τραγωδία της, και ο Γιοακίμ Λαφός έχει κάνει μια πραγματική τραγωδία, μια όπερα από αυτή την ανθρώπινη ιστορία”.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Á Perdre la Raison
Σκηνοθεσία: Γιοακίμ Λαφός
Σενάριο: Γιοακίμ Λαφός
Παίζουν: Εμιλί Ντεκέν, Ταχάρ Ραχίμ, Νιλς Άρεστρουπ, Στεφάν Μπισό
Χώρα: Βέλγιο, Γαλλία, Λουξεμβούργο, Ελβετία
Έτος: 2012
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
25 παραστάσεις που έρχονται το 2025
Θεατής: «Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.» στο Θέατρο Μικρό Χορν
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 10 Ιανουαρίου
Δεν είναι ιδέα σας, η ψωρίαση μπορεί όντως να «φουντώσει» μετά τις γιορτές
Φιντέ Κόκσαλ: «Ό,τι δίνει ο Μίμης Πλέσσας, μένει. Συνεχίζει να σας δείχνει τον δρόμο και το φως»
Το Athens Photo World 2024 στην Τεχνόπολη – Για πρώτη φορά με διήμερο ψηφιακών προβολών
Η Θέληση: Η παράσταση του Αργεντινού σκηνοθέτη Σέζαρ Μπρι έρχεται στο Θέατρο Σημείο
HIV, του Θανάση Τριαρίδη στο Θέατρο 104
Δημοτικό Θέατρο Πειραιά: Οι δράσεις σε ιστορικά καφενεία συνεχίζονται με το μονόπρακτο της Βαλεντίνας Παπαδημητράκη
Ο Κ. Βήτα επιστρέφει στην Κεντρική Σκηνή του Σταυρού του Νότου