Το νόημα της ζωής σε μια διαφήμιση. Μπορείς να μην συγκινηθείς; (vid)
Όσο κι αν προσπαθήσεις να μείνεις απαθής βλέποντας το νέο διαφημιστικό σποτ της Thai Life Insurance, δεν μπορεί, ένα δάκρυ, ένα σκίρτημα θα ξεφύγει, κάνοντάς σε να απορείς για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατόν να συγκινείσαι με τέτοια πράγματα. Είναι και παραείναι, και αυτό που το προκαλεί, λέγεται “τέχνη της διαφήμισης”.

Monopoli Team
08.04.2014
A
A
Δες παρακάτω πώς οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τη φιλοσοφία “το καλό φέρνει καλό“, σε ένα βίντεο που έχει τίτλο “Unsung Hero” (σε ελεύθερη μετάφραση, “ο άγνωστος ήρωας”). Πρωταγωνιστής είναι ένας απλός Ταϊλανδός, που έχει “χόμπι” να βοηθάει τους άλλους, χωρίς ανταμοιβή. Χωρίς…;
Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Στο Fuzz οι Hooverphonic μάς χάρισαν την πιο μαγική αναδρομή της καριέρας τους
Hot or Not #163: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Φαντάσματα: Ένα αφιέρωμα στον Αόρατο Κόσμο του Ελληνικού Κινηματογράφου
«Ω γλυκύ μου έαρ» ερμήνευσε η Γλυκερία και μάγεψε το Παλλάς
Πάσχα στην Αθήνα; 5 εστιατόρια για να “αποδράσεις” ακόμα κι αν είσαι στην πόλη
Ώρα για binge-watching: 5 νέες σειρές που αξίζει να δεις
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε το Μ. Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα στην τηλεόραση
Το πασχαλινό σοκολατένιο αυγό και η ιστορία του
Πασχαλινό αρνί: Συνταγές για την καλύτερη μαρινάδα από 4 κορυφαίους chef
Πάσχα στην πόλη: 5 εκκλησίες της Αθήνας με κατανυκτική ατμόσφαιρα για τον Επιτάφιο και την Ανάσταση