Το νόημα της ζωής σε μια διαφήμιση. Μπορείς να μην συγκινηθείς; (vid)
Όσο κι αν προσπαθήσεις να μείνεις απαθής βλέποντας το νέο διαφημιστικό σποτ της Thai Life Insurance, δεν μπορεί, ένα δάκρυ, ένα σκίρτημα θα ξεφύγει, κάνοντάς σε να απορείς για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατόν να συγκινείσαι με τέτοια πράγματα. Είναι και παραείναι, και αυτό που το προκαλεί, λέγεται “τέχνη της διαφήμισης”.
Monopoli Team
08.04.2014
Δες παρακάτω πώς οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τη φιλοσοφία “το καλό φέρνει καλό“, σε ένα βίντεο που έχει τίτλο “Unsung Hero” (σε ελεύθερη μετάφραση, “ο άγνωστος ήρωας”). Πρωταγωνιστής είναι ένας απλός Ταϊλανδός, που έχει “χόμπι” να βοηθάει τους άλλους, χωρίς ανταμοιβή. Χωρίς…;
Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #149: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Cunk on Life στο Netflix: Η Philomena Cunk ξαναχτυπά με ανούσιες απορίες για την ουσία της ζωής
Στέλλα και Μαρία Παπά: Η Τέχνη των δραστήριων δίδυμων εικαστικών
Τα burger spots που λατρέψαμε το 2024
Ελληνική μυθοπλασία: Οι “νικητές” και “ηττημένοι” της τηλεοπτικής σεζόν
Family Weekend: 8+1 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Free City: 5 προτάσεις για δωρεάν διασκέδαση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 11-12 Ιανουαρίου 2025
Χαρακτικές περιπλανήσεις: Έκθεση του Γιάννη Στεφανάκι στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων