Το νόημα της ζωής σε μια διαφήμιση. Μπορείς να μην συγκινηθείς; (vid)
Όσο κι αν προσπαθήσεις να μείνεις απαθής βλέποντας το νέο διαφημιστικό σποτ της Thai Life Insurance, δεν μπορεί, ένα δάκρυ, ένα σκίρτημα θα ξεφύγει, κάνοντάς σε να απορείς για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατόν να συγκινείσαι με τέτοια πράγματα. Είναι και παραείναι, και αυτό που το προκαλεί, λέγεται “τέχνη της διαφήμισης”.

Monopoli Team
08.04.2014
Δες παρακάτω πώς οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τη φιλοσοφία “το καλό φέρνει καλό“, σε ένα βίντεο που έχει τίτλο “Unsung Hero” (σε ελεύθερη μετάφραση, “ο άγνωστος ήρωας”). Πρωταγωνιστής είναι ένας απλός Ταϊλανδός, που έχει “χόμπι” να βοηθάει τους άλλους, χωρίς ανταμοιβή. Χωρίς…;
Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
REAL: Όταν ο ψηφιακός κόσμος είναι πιο ελκυστικός από τον πραγματικό
Μεγαλώνοντας με υγεία: 7 tips για να απολαμβάνουμε την κάθε μέρα – και στην εμμηνοπαυση
Σε πρώτο πρόσωπο: Γιώργος Κισσανδράκης, ηθοποιός
Προσεχώς εκδρομή: Η οργάνωση που χρειάζεσαι για το ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο
Διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης: όσα πρέπει να γνωρίζετε
Ποδηλατικός Τουρισμός στην Τουρκία
Αγάπη για τις γλώσσες: Οφέλη και πώς να το πας ένα βήμα παραπέρα
Hot or Not #155: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
O Θοδωρής Αθερίδης μας καλεί να αναζητήσουμε τον δικό μας «Λόγο ύπαρξης»
Πολύκαρπος Πολυκάρπου: Το Θέατρο Νέας Ιωνίας απόπνεε την αίσθηση του καινούργιου