Το νόημα της ζωής σε μια διαφήμιση. Μπορείς να μην συγκινηθείς; (vid)
Όσο κι αν προσπαθήσεις να μείνεις απαθής βλέποντας το νέο διαφημιστικό σποτ της Thai Life Insurance, δεν μπορεί, ένα δάκρυ, ένα σκίρτημα θα ξεφύγει, κάνοντάς σε να απορείς για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατόν να συγκινείσαι με τέτοια πράγματα. Είναι και παραείναι, και αυτό που το προκαλεί, λέγεται “τέχνη της διαφήμισης”.
Monopoli Team
08.04.2014
Δες παρακάτω πώς οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τη φιλοσοφία “το καλό φέρνει καλό“, σε ένα βίντεο που έχει τίτλο “Unsung Hero” (σε ελεύθερη μετάφραση, “ο άγνωστος ήρωας”). Πρωταγωνιστής είναι ένας απλός Ταϊλανδός, που έχει “χόμπι” να βοηθάει τους άλλους, χωρίς ανταμοιβή. Χωρίς…;
Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Road trip στη Λίμνη Πλαστήρα: Οι στάσεις που αξίζει να κάνετε
MEGA: Η Μαρίνα Σάττι καλεσμένη στην “Μεγάλη Εικόνα”
Το Onassis Culture γιόρτασε το ελληνικό σινεμά στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Vamvakou Santa School: Χριστούγεννα με εκπλήξεις και διασκεδαστικές εμπειρίες για όλη την οικογένεια
Miles Davis Tribute: Το Athens Connection Quartet στο Jazzét
Υποψήφιος για Grammy ο Λεωνίδας Καβάκος
Glam γόβες για τα χριστουγεννιάτικα πάρτι της σεζόν – 6 κομμάτια
Η Βιολέτα Ίκαρη έρχεται με «καινούρια σοδειά» στον Σταυρό του Νότου Plus
H Bluegr Hotels & Resorts ανάμεσα στις “100 Best Companies to Work For in Europe”
«Μη γυρνάς και τ’ άλλο μάγουλο»: Οι Όναρ αφιερώνουν το νέο τους τραγούδι σε όλες τις κακοποιημένες ψυχές