Κωμωδία
Βόλτα με τον Μολιέρο
Στο απόγειο της υποκριτικής του καριέρας, ο Σερζ Τανέρ αποφασίζει να γυρίσει την πλάτη στον κόσμο της σόουμπιζ μία και καλή. Ήταν όλα πολύ θλιβερά – είχε φθαρεί μέσα σε ένα επάγγελμα στο οποίο ο ένας πρόδιδε τον άλλον. Ο Σερζ αποσύρεται για να ζήσει σαν ερημίτης σε ένα υποβαθμισμένο σπίτι στο νησί Ιλ ντε Ρε, στον Ατλαντικό Ωκεανό, κοντά στις γαλλικές ακτές.

Μαρίνα Πυλαρινού
06.05.2014
A
A
Τρία χρόνια αργότερα, ο Γκοτιέ Βαλένς, ένας δημοφιλής και αγαπητός τηλεπαρουσιαστής, θα εμφανιστεί στο νησί. Πηγαίνει εκεί με σκοπό να του κάνει μια πρόταση να επιστρέψει στο θέατρο για να παίξει το ρόλο του Μισανθρώπου στο κλασικό έργο του Μολιέρου. Ο Σερζ αρνείται κατηγορηματικά και ορκίζεται πως δε θα γυρίσει ποτέ ξανά στο σανίδι. Κάτι όμως μέσα του προσπαθεί να του αλλάξει τη γνώμη. Προτείνει στον Γκοτιέ να προβάρουν την πρώτη σκηνή του έργου, ένα διάλογο μεταξύ Αλσέστ και Φιλίντ. Μετά από πέντε μέρες πρόβας θα αποφασίσει αν θα δεχτεί το ρόλο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Alceste à Bicyclette
Σκηνοθεσία: Φιλίπ Λε Γκε
Σενάριο: Φιλίπ Λε Γκε
Παίζουν: Φαμπρίς Λουκινί, Λαμπέρ Ουίλσον, Μάγια Σάνσα, Ανί Μερσιέ, Κριστίν Μουριγιό
Χώρα: Γαλλία
Έτος: 2013
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #158: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Για τον Μίλτο Παύλου, το νόημα κρύβεται στη σύνδεση με τους ανθρώπους – απέναντι στο μίσος και τη μισανθρωπία
Η Τάμτα, στο show της Balenciaga, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ
Αυτό το Σαββατοκύριακο πάμε Πειραιά – 5 must visit μαγαζιά για όλες τις ώρες
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που αξίζει να δούμε στην τηλεόραση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»