MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
13
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

“Haute couture” Σεφ-ίνες, με δακτυλίδια και gourmet συνταγές, για νοικοκυριά χωρίς μία

Υπάρχουν αυτή την στιγμή περισσότερες εκπομπές στην τηλεόραση με Σεφ (προϊόντα εκπομπών reality), γνωστών και μη, οι οποίοι μας προτείνουν διάφορα ξένα, αλλά και ελληνοποιημένα πιάτα, από αυτές που έχουμε για ειδήσεις. Μια ακόμα παγκόσμια πρωτοτυπία στην μοναδική, monkey see monkey do, ελληνική TV. Αφήστε το άλλο, που ορισμένες κυρίες Σεφ-ίνες εμφανίζονται με άψογη couture, λες και είναι έτοιμες να βγουν για τα μπουζούκια, και άλλες μαγειρεύουν επιδεικνύοντας κάτι τεράστια δακτυλίδια, με τα οποία ζυμώνουν ψωμί, ανοίγουν φύλλο κλπ. Αγνοούν κάθε κανόνα υγιεινής (γάντια, σκούφους κ.ά.), δίνοντας με την très chic εμφάνιση τους εκτός από γκουρμέ συνταγές και προτάσεις μόδας στις τηλεθεάτριες.Tου Πάνου ΤσαγκαράκηΠηγή: Reporter.gr

Monopoli Team

Εκείνο δε που βρίσκω άξιο αναφοράς είναι ότι μας προτείνουν να βάζουμε τεράστιες ποσότητες μαργαρίνης, βουτύρου και αλατιού, που αν τις τρώγαμε θα έπρεπε να ήμασταν όλοι υπερτασικοί και με υψηλή χοληστερίνη.

Είναι ν’ απορεί κανείς πραγματικά, από πού εμπνέονται οι άνθρωποι αυτοί σε μια εποχή όπως η σημερινή, στην οποία περίπου 2,5 εκατ. Έλληνες, αδυνατούν να έχουν καθημερινά στο τραπέζι τους ακόμα και τα βασικά τρόφιμα. Μου θυμίζει τη λαϊκή ρήση «φάτε μάτια …» δεδομένου ότι όπως δείχνουν και οι τελευταίες έρευνες, της ΕΛΣΤΑΤ αλλά και άλλων φορέων, το πραγματικό καλάθι της νοικοκυράς – αν και οι τιμές των προϊόντων έχουν μειωθεί ελαφρώς – παραμένει ακριβότερο σε σύγκριση με άλλες χώρες.

Τι κι αν μειώνονται οι μισθοί, τι κι αν οι τιμές ορισμένων προϊόντων παραμένουν σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες υψηλότερες κατά μέσο όρο 30%, το αυτί των μεγάλων σουπερμάρκετ και βιομηχανιών τροφίμων δεν ιδρώνει. Και όπως φαίνεται, οι καναλάρχες και οι υπεύθυνοι των τηλεοπτικών προγραμμάτων βρήκαν έναν τρόπο για να κερδίζουν περισσότερα χρήματα από τις βιομηχανικές επιχειρήσεις τροφίμων, προβάλλοντας στις διαφορές εκπομπές μαγειρικής τα προϊόντα τους.

«Τοποθέτηση προϊόντων» την αποκαλούν, δηλαδή έμμεση διαφήμιση, με άμεσα όμως και πολύ σημαντικά έσοδα. Και καλά κάνουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί, από κάπου πρέπει να έχουν έσοδα, οι τηλεθεατές όμως τι φταίνε; Τη στιγμή που ακόμα και όσοι εργάζονται, πληρώνονται με μισθούς κατά πολύ χαμηλότερους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι περισσότεροι μάλλον δεν μπορούν να μιμηθούν τους διάφορους Σεφ και να σερβίρουν στους δικούς τους τις, κατά τα άλλα, νόστιμες, δημιουργικές και ακριβές συνταγές!

Βεβαίως, δεν μπορούμε να υποδείξουμε στους ανθρώπους της τηλεόρασης πως – και με ποια εργαλεία – θα κάνουν την δουλειά τους. Μπορούμε, όμως, να τους προτείνουμε να προσαρμοστούν στην πραγματικότητα και να διαθέτουν περισσότερο χρόνο σε όσα πραγματικά απασχολούν τους τηλεθεατές τους.

Περισσότερα από Editors