Η Ίρις Καραγιάν επιστρέφει στην Πειραιώς 260, μετά την πετυχημένη πορεία της εντός και εκτός Ελλάδας με τις Μητέρες – επίσης παραγωγή του Φεστιβάλ (2012). Εμμένοντας στην αφαιρετική αντίληψη για την κίνηση του σώματος, πειραματίζεται με εργαλεία όπως οι εντάσεις, οι δυναμικές και οι ταχύτητες, για την αναδιαμόρφωση του χώρου. Το Tracing είναι ένα τρίο που ανιχνεύει τη σχέση μεταξύ κίνησης και ίχνους, μακριά από μονοσήμαντες λογικές. Απώτερη αφετηρία για τη δουλειά αυτή αποτελεί η Γενική διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπινου όντος (2001) του Ραούλ Βανεγκέμ, ο οποίος οραματίζεται μια ιδεατή κοινωνία.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
TACK: Η ταινία της Βάνιας Τέρνερ για την πρώτη δίκη του ελληνικού #MeToo έρχεται στον Δαναό
LLoxy: Ο πλούσιος ζωγραφικός κόσμος της καλλιτέχνιδας ζωντανεύει στο OKAY Initiative Space
Δήμητρα Βλαγκοπούλου: Δουλεύω με τον τρόπο που θέλω, ολόψυχα, ολόκληρα
Αυτά τα Χριστούγεννα, Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν τις δυνάμεις τους
Οι Γιαγκίνηδες στο Arch
Maestro: Backstage φωτογραφίες από τα γυρίσματα της 3ης σεζόν
Βαν, της Αντιγόνης Σταυροπούλου στο Zmak Greek Pro Wrestling Dungeon
«Όνειρο. Εταιρεία Παραγωγής»: Η spin-off σειρά του «Τα Μυαλά που Κουβαλάς» στο Disney+
Οι “17 Κλωστές” ανάμεσα στις 10 κορυφαίες τηλεοπτικές σειρές των διεθνών βραβείων “ΝΕΜ Awards 2024
Οι Cypress Hill στο Rockwave 2025