Η Ίρις Καραγιάν επιστρέφει στην Πειραιώς 260, μετά την πετυχημένη πορεία της εντός και εκτός Ελλάδας με τις Μητέρες – επίσης παραγωγή του Φεστιβάλ (2012). Εμμένοντας στην αφαιρετική αντίληψη για την κίνηση του σώματος, πειραματίζεται με εργαλεία όπως οι εντάσεις, οι δυναμικές και οι ταχύτητες, για την αναδιαμόρφωση του χώρου. Το Tracing είναι ένα τρίο που ανιχνεύει τη σχέση μεταξύ κίνησης και ίχνους, μακριά από μονοσήμαντες λογικές. Απώτερη αφετηρία για τη δουλειά αυτή αποτελεί η Γενική διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπινου όντος (2001) του Ραούλ Βανεγκέμ, ο οποίος οραματίζεται μια ιδεατή κοινωνία.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αριάδνη, Ζώντας με Σχιζοφρένεια: Μια παράσταση – “αφύπνιση” για την ψυχική ασθένεια στο Θέατρο 104
Νικολά Φιλιμπέρ & Λόρεν Γκρίνφιλντ: Δύο πολυβραβευμένοι δημιουργοί στο 27ο ΦΝΘ
Όσκαρ 2025: Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες – Σάρωσε το Emilia Perez
Λέμονγκρας, της Ηρώς Κισσανδράκη στο Θέατρο 104
Ουίσκι με Πάγο: Η σουηδική πολιτική σάτιρα τώρα διαθέσιμη στο Disney+
Όσκαρ 2025: Η Κάρλα Σοφία Γκασκόν γράφει ιστορία ως η πρώτη ανοιχτά trans υποψήφια ηθοποιός
Έχω παιδιά: Η κωμική σειρά του MEGA επιστρέφει με νέα επεισόδια
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου 2025: Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος συγγραφέας του φετινού μηνύματος
Υπερβολική η ηχορύπανση στην Αθήνα – Εκτός προδιαγραφών ΠΟΥ
A Quest for Life: Οι Sirius στο Piraeus Club Academy