MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
22
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Integration.. σημαίνει δημιουργικότητα

Το καλοκαίρι του 2013, η DraftFcb Brasil δημιούργησε μια διαφημιστική ενέργεια για λογαριασμό της NIVEA με τη μορφή ενθέτου σε διάφορα περιοδικά, με τη χρήση του οποίου οι αναγνώστες είχαν τη δυνατότητα να φορτίζουν τα κινητά τους τηλέφωνα ενώ βρίσκονταν στην παραλία. Η συγκεκριμένη ενέργεια ήταν ένα εξαιρετικό παράδειγμα integration μεταξύ των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης (above the line) και του mobile, αφού, πέρα από το περιοδικό, ο χρήστης έπρεπε να κάνει χρήση και της ειδικής εφαρμογής.Aπό τον Άρη ΠολύζοΠηγή: Τhe suit.gr

Monopoli Team

Η συγκεκριμένη ενέργεια έλαβε τεράστια απήχηση, αφού συμπεριελάμβανε όλα τα βασικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την συμμετοχή του κοινού, όπως η διαδραστικότητα, η αποδοτικότητα, η συνοχή του μηνύματος, σχετικότητα (ήλιος, θάλασσα, αντηλιακό, ηλιακός φορτιστής), όπως και το εξίσου σημαντικό και αναγκαίο fun element. Η συγκεκριμένη πρακτική είναι κάτι που πολλές καταναλωτικές εταιρίες προσπαθούν να αναπτύξουν, αφού πλέον τα μηνύματα πρέπει εκτός από στοχευμένα στο συγκεκριμένο κοινό να παρέχουν και μια ιδιότητα στο χρήστη, να είναι έξυπνα και να προκαλούν τον άλλον να αλληλεπιδράσει με την εταιρία. Με άλλα λόγια, η επικοινωνία μεταξύ brand και καταναλωτή πρέπει να είναι αμφίδρομη με τη συμμετοχή και των δύο.

Μια εξίσου δημιουργική και πρωτότυπη ιδέα ήταν ο περσινός κατάλογος του ΙΚΕΑ, ο οποίος με τη χρήση μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented reality – AR), την οποία οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να κατεβάσουν στο κινητό τους δωρεάν, μπορούσαν να «δοκιμάσουν»τα διάφορα έπιπλα στο χώρο τους ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος αγοράς του λάθος επίπλου. Ο βασικός σκοπός δημιουργίας της συγκεκριμένης εφαρμογής ήταν η βοήθεια των πελατών, η διαδραστικότητα όμως που παρείχε βοήθησε σε μεγάλο βαθμό να αυξηθούν και οι πωλήσεις της εταιρίας αλλά και να μειωθεί ο χρόνος επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα, κάτι που βελτίωσε σε μεγάλο βαθμό την αποδοτικότητα της εταιρίας ως προς την εξυπηρέτηση των πελατών της. Εκεί που πολλοί πίστευαν ότι η αγορά των περιοδικών, εφημερίδων και καταλόγων έμοιαζε να οδεύει προς την εξαφάνιση κυρίως λόγω της ύπαρξης του internet, σε συνδυασμό με την έξαρση των social media και των smartphones, οι συγκεκριμένες ενέργειες αποδεικνύουν πως η δημιουργική σκέψη είναι ικανή να δώσει ζωή ακόμη και σε κάτι που μέχρι πρότινος έμοιαζε να οδεύει προς το τέλος του. Είναι πραγματικά ατέλειωτα τα παραδείγματα που μπορώ να σκεφτώ στον τομέα των media και όχι μόνο, που με το σωστό integration κατάφεραν να εξελίξουν τις υπηρεσίες τους και να απευθυνθούν σ ένα κάπως διαφορετικό κοινό ή πολύ απλά να συμβαδίσουν με τις όποιες αλλαγές επιφέρει η τεχνολογία εκεί που άλλοι απέτυχαν, και φυσικά αυτό είναι ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Φέτος η NIVEA συνέχισε στην ίδια πορεία με τη δημιουργία του NIVEA Protege, με το οποίο οι γονείς μπορούν να ξέρουν ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται τα παιδιά τους στην παραλία, φορώντας τους ένα χάρτινο βραχιόλι το οποίο αποκόπτεται από το περιοδικό, και με τη χρήση μιας mobile εφαρμογής μπορούν να ανιχνεύσουν αυτόν που το φοράει και βρίσκεται εντός μιας συγκεκριμένης εμβέλειας.

Περισσότερα από Editors