Τραγελαφικές καταστάσεις σε σχολική εκδρομή – Τι καταγγέλλει ο σύλλογος γονέων για ξενοδοχείο
Τα όσα περιγράφουν ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 4ου Λυκείου Αγίας Παρασκευής και οι μαθητές του σχετικά με την εκδρομή της Α΄και Β΄τάξης του σχολείου στο Ναύπλιο, μόνο ως ταξιδιωτική φρίκη μπορούν να χαρακτηριστούν…
Στην επιστολή του συλλόγου γονέων που εστάλη στην Περιφέρεια Αττικής στις 28/5, αναφέρονται τα εξής (απόσπασμα):
“Τον Μάρτιο, μετά από εκδήλωση ενδιαφέροντος των μαθητών της Α΄και Β΄ Λυκείου, προκηρύχθηκε διαγωνισμός από τη διεύθυνση του σχολείου μας σύμφωνα με όλες τις νόμιμες διαδικασίες για την εκδρομή της Α΄και Β΄ Λυκείου στο Ναύπλιο. Μετά το άνοιγμα των προσφορών που κατατέθηκαν, η παραπάνω εκδρομή ανατέθηκε στο ταξιδιωτικό γραφείο «Happydays». Λόγω του μεγάλου αριθμού των παιδιών (122-124 παιδιά) και επειδή δεν υπήρχε ξενοδοχείο εντός του Ναυπλίου για να τα δεχτεί, το γραφείο που κέρδισε τον διαγωνισμό, όπως και όλα τα γραφεία που πήραν μέρος στον διαγωνισμό, προσέφεραν το 4 αστέρων ξενοδοχείο «IRIAMARE» στα Ίρια.
Οι συνθήκες όμως που αντιμετώπισαν τα παιδιά και οι 5 καθηγητές, ειδικά της καθαριότητας, ήταν πολύ ελλιπείς. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των καθηγητών αναφέρουμε τα παρακάτω:
Τα δωμάτια εκτός του ότι ήταν πολύ μακριά από την reception και το εστιατόριο, περίπου 15 με 20 λεπτά, ήταν σε άθλια κατάσταση: υπήρχαν σκουλήκια, κατσαρίδες, αράχνες, σαρανταποδαρούσες, γεγονός που σημαίνει ότι δεν φταίει το πράσινο που υπήρχε, αλλά ότι στους χώρους δεν είχε γίνει καλή γενική καθαριότητα και προφανώς ούτε απολύμανση.
- Τα κρεβάτια ήταν άστρωτα
- Πολλά από τα τηλέφωνα ήταν χαλασμένα
- Από πολλές βρύσες έτρεχε καφέ νερό
- Έτρεχαν νερά από τις μπανιέρες τα οποία έβγαιναν από τα σιφόνια και πλημμύριζαν τα δωμάτια
- Δεν υπήρχαν πετσέτες, σαπούνια, σαμπουάν, πιστολάκι για τα μαλλιά
- Μπανιέρες μα χαλασμένα χερούλια τα οποία βγήκαν από τη θέση τους, με κίνδυνο ατυχήματος
- Χαλασμένες κλειδαριές, απουσία ηχομόνωσης με αποτέλεσμα ο θόρυβος να είναι εξωφρενικός και να ακούγονται τα πάντα από όλα τα δωμάτια
- Το φαγητό ήταν μέτριο και το πρωινό απαράδεκτο, ενώ τα τζάμια της τραπεζαρίας ήταν άπλυτα
- Δεν υπήρχε roomservice ούτε για τους καθηγητές
Τα παράπονα των καθηγητών μας από την πρώτη μέρα όχι μόνο έμειναν αναπάντητα, αλλά αντιμετωπίστηκαν με αδιαφορία από τη διεύθυνση και τους υπαλλήλους (2 όλοι κι όλοι) κατ’ αρχήν και με αντεπίθεση αργότερα, σε σημείο προσωπικής προσβολής και συκοφαντίας.
Και σ’ αυτό το σημείο θέλουμε να εκφράσουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την συμπεριφορά του υπεύθυνου του τουριστικού γραφείου, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι δεν ευθύνεται το γραφείο για το ξενοδοχείο.
…
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω γεγονότα , ζητούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες νόμιμες ενέργειες.”
(πηγή: http://www.agiaparaskevi-guide.gr)
Κάποιοι από τους μαθητές κατέγραψαν την εμπειρία τους στο TripAdvisor. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ τα σχόλιά τους.