Ύστερα από πρόταση ενός φίλου της, η Jill Baker επισκέπτεται τον ψυχαναλυτή Dr. Vengard για έναν επίμονο λόξυγκα που την ταλαιπωρεί και ο οποίος εμφανίζεται όταν είναι νευρική και στρεσαρισμένη. Ο ψυχαναλυτής θα την κάνει πολύ σύντομα να αμφισβητήσει το κατά πόσον ο γάμος της με τον σύζυγό της Λάρι είναι όντως ευτυχισμένος.
Στην αίθουσα αναμονής του ιατρείου, η Jill συναντά μια μέρα έναν πολύ περίεργο και «ψηλομύτη» πιανίστα, τον Alexander Sebastian, ο οποίος θεωρεί τον εαυτό του το καλύτερο στον κόσμο όταν παίζει για ένα μόνο ακροατή, αλλά παράλληλα παραδέχεται ότι έχει μεγάλο πρόβλημα παίζοντας μπροστά σε ένα μεγάλο ακροατήριο.
Η Jill τον καλεί τελικά σε δείπνο, που έχει και επαγγελματικό χαρακτήρα, μια και ο σύζυγός της είναι ασφαλιστής. Κάποια στιγμή όμως ο Larry συνειδητοποιεί ότι Jill είναι ξετρελαμένη με τον Sebastian, κι από εκεί ξεκινούν τα προβλήματα και κάμποσες ξεκαρδιστικές καταστάσεις…
Βασισμένη σε ένα πολύ πετυχημένο γαλλικό θεατρικό έργο του 19ου αιώνα, η ταινία (που ήταν υποψήφια για όσκαρ μουσικής για τον Βέρνερ Χάιμαν), δεν υπήρξε, ομολογουμένως, από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του Ερνστ Λιούμπιτς. Όταν, όμως, κάνουμε λόγο για τον Λιούμπιτς, οι κινηματογραφόφιλοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι μιλάμε για έναν τεράστιο σκηνοθέτη, ένα «ιερό τέρας» της «χρυσής εποχής» του Χόλυγουντ, τον σκηνοθέτη που επηρέασε όσο ελάχιστοι την εξέλιξη της κινηματογραφικής κωμωδίας παγκοσμίως.
Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια που έχει πει το απίθανο δίδυμο Τζόελ και Ίθαν Κοέν: «Ο Λιούμπιτς είναι ο σκηνοθέτης που έχει επηρεάσει το έργο μας όσο κανείς άλλος». Η δε συγκεκριμένη ταινία, το «Τι ξέρεις για τον έρωτα», μπορεί να χαρακτηριστεί εύκολα ως ένα ξεχασμένο μικρό κινηματογραφικό «διαμάντι»…