Θεώρημα: Η πιο προκλητική ταινία του Παζολίνι προβάλλεται ξανά (trailer)
Ένα ποιητικό δημιούργημα ενός αιρετικού δημιουργού που δεν υπάκουε σε κανέναν κατεστημένο ηθικό κώδικα. «Το Θεώρημα», η πιο προκλητική ταινία του Πιερ Πάολο Παζολίνι, που προβάλλεται από τις 19 Ιουνίου στον κινηματογράφο ΖΕΦΥΡΟΣ. Ώρες προβολών: 21.00, 23.00
Σύνοψη: Μια μεγαλοαστική οικογένεια βιομηχάνου ζει στο Μιλάνο σε πολυτελή βίλα. Εμφανίζεται ένας νέος και πανέμορφος επισκέπτης. Όλα τα μέλη της οικογένειας (και η υπηρέτρια) μεθούν από την ομορφιά του και του κάνουν ερωτικό άνοιγμα στο οποίο εκείνος ανταποκρίνεται. Ύστερα από ένα μικρό διάστημα αποφασίζει να φύγει. Μετά την αναχώρηση του η οικογένεια διαλύεται. Ο γιος ασχολείται απεγνωσμένα και αποτυχημένα με την τέχνη. Η κόρη τρελαίνεται και κλείνεται στη σιωπή. Η μητέρα αναζητά τον αγοραίο έρωτα. Ο πατέρας χαρίζει το εργοστάσιο στους εργάτες και φεύγει γυμνός στην έρημο. Η υπηρέτρια γυρίζει στο χωριό της όπου γίνεται αγία…
Είναι ίσως η πιο «αναρχική» και ενδιαφέρουσα ταινία στη φιλμογραφία του Παζολίνι: ένας μυστηριώδης άγνωστος, έρχεται από το πουθενά και στην κυριολεξία εισβάλλει σε μια μιλανέζικη οικογένεια, με συνέπεια να τη διαλύσει στα επιμέρους συστατικά της στοιχεία. Ο παράξενος επισκέπτης ενώ φιλοξενείται από την οικογένεια, κοιμάται με όλους αρσενικούς και θηλυκούς- και τελικά τους κάνει να συνειδητοποιήσουν τη δυστυχία τους, πριν χαθεί οριστικά στο άγνωστο. Μήπως ήταν ο ίδιος ο Θεός;..
Συντελεστές
Σκηνοθεσία Πιερ Πάολ Παζολίνι
Σενάριο Πιερ Πάολ Παζολίνι
Φωτογραφία Τζουζέπε Ρουτσολίνι
Μουσική Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, Ένιο Μορικόνε
Πρωταγωνιστές: Τέρενς Στάμπ, Σιλβάνα Μαγκάνο, Μασίνο Τζιρότι, Αλφόνσο Γκάτο, Λάουρα Μπέτι
Κινηματογράφος Ζέφυρος: Τρώων 36, Άνω Πετράλωνα Τηλ. 2103462677.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της