MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
22
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

To Tέταρτο Κουδούνι: ΚουΘουΒουΕ: Απ’ τον Αλέξανδρο Ρήγα στον Βέλτσο χωρίς δίχτυ ασφαλείας

… Το ρεπερτόριο του χειμώνα που ανάγγειλε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ Γιάννης Βούρος ομολογώ πως έχει ερεθιστικές προτάσεις -έργα και σκηνοθέτες- αλλά στη γενική κατεύθυνσή του ακολουθεί τη γραμμή Χατζάκη -παραστάσεις «απευθυνόμενες σ’ όλες τις κοινωνικές διαστρωματώσεις». Γραμμή απάδουσα σε ρεπερτόριο σύγχρονου ευρωπαϊκού Θεάτρου. Και μάλιστα, εδώ, με σχιζοφρενικά αποτελέσματα. Όπου ο Γιώργος Βέλτσος […]

author-image Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννης

… Το ρεπερτόριο του χειμώνα που ανάγγειλε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ Γιάννης Βούρος ομολογώ πως έχει ερεθιστικές προτάσεις -έργα και σκηνοθέτες- αλλά στη γενική κατεύθυνσή του ακολουθεί τη γραμμή Χατζάκη -παραστάσεις «απευθυνόμενες σ’ όλες τις κοινωνικές διαστρωματώσεις». Γραμμή απάδουσα σε ρεπερτόριο σύγχρονου ευρωπαϊκού Θεάτρου. Και μάλιστα, εδώ, με σχιζοφρενικά αποτελέσματα.

Όπου ο Γιώργος Βέλτσος κι ο Μιχαήλ Μαρμαρινός συμφύρονται με Αλέξανδρο Ρήγα, ο «Δον Ζουάν» του Μολιέρου με «Alexander the Great. A Rock Opera» -αυτό, εγώ, πολύ το φοβάμαι, όσα κι αν μου λένε κάποιοι που είδαν το πρώτο, ιδιωτικό ανέβασμά του, πως είναι πολύ σοβαρή και τεκμηριωμένη δουλειά, μακάρι να διαψευστώ- κι ο «Δον Κιχώτης» του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ δια χειρός Γιάννη Λεοντάρη κι «Η προδοσία» του Πίντερ δια χειρός Γλυκερίας Καλαϊτζή με το περί Τσιτσάνη -πάλι Τσιτσάνης; Αμάν, πια! Έλεος! -«Σερσέ λα φαμ».

Γράφει ο Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννης
Διαβάστε περισσότερα στο Τέταρτο Κουδούνι

Περισσότερα από Editors