Το Κόλπο της Ζωής μας
Ο Τζόελ Χόπκινς, γνωστός για το “Η Τελευταία Ευκαιρία” (“Last Chance Harvey”) είναι ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης της καλοκαιρινής κομεντί “To Κόλπο της Ζωής μας” (“Love Punch”). Η ταινία τολμάει να ειρωνευτεί το διεφθαρμένο σύστημα της εποχής και ταξιδεύει τον θεατή σε ένα χιουμοριστικό, ρομαντικό και περιπετειώδες ταξίδι στην γραφική Νότια Γαλλία.
Tα μελλοντικά πλάνα του Ρίτσαρντ (Πιρς Μπρόσναν), ενός διαζευγμένου μεσήλικα, για μία ξέγνοιαστη ζωή ως συνταξιούχος, διακόπτονται απότομα όταν ανακαλύπτει ότι η εταιρία του, την οποία πούλησε, έχει πτωχεύσει, και οι συντάξεις του και των πρώην υπαλλήλων του έχουν εξαφανιστεί! Αποφασίζει τότε να στρατολογήσει την πρώην σύζυγό του, Κέιτ (Έμμα Τόμσον) και μαζί με ένα φιλικό τους ζευγάρι κατευθύνονται στην Γαλλία για να ξεσκεπάσουν τον απατεώνα επιχειρηματία που ευθύνεται για την κλοπή των χρημάτων. Πριν ακόμη το καταλάβουν, ο Ρίτσαρντ και η Κέιτ θα μπλεχτούν σε ένα θεότρελο κυνηγητό, γεμάτο ίντριγκες, κλοπές κοσμημάτων και απρόβλεπτες καταστάσεις, διατρέχοντας πάντα τον “κίνδυνο” να… αναθερμάνουν τη σχέση τους!
Βασικές επιρροές του σκηνοθέτη για την ταινία του αποτελούν ο Ζακ Τατί, κωμωδίες των ΄60s και ΄70s όπως ο “Ροζ Πάνθηρας”, καθώς και οι ταινίες του Χίτσκοκ. Ο Τζόελ Χόπκινς θεωρείται ένας ιδιαίτερος σεναριογράφος καθώς επιλέγει πρώτα τους ηθοποιούς που ταιριάζουν στο ρόλο που έχει φανταστεί και στη συνέχεια δημιουργεί το σενάριο γύρω από τους ηθοποιούς του. Στο “Κόλπο Της Ζωής Μας” ο Χόπκινς δεν δυσκολεύτηκε να βρει την κατάλληλη ηθοποιό για το ρόλο της Κέιτ, καθώς η βραβευμένη με Όσκαρ Έμμα Τόμσον είχε ξαναδουλέψει μαζί του και σε άλλες του ταινίες, όπως στην “Τελευταία Ευκαιρία”.
Η επιλογή όμως του Μπρόσναν, οφείλεται κυρίως στην Έμμα Τόμσον η οποία τον πρότεινε για το ρόλο του Ρίτσαρντ, κάτι που έχει ξανακάνει στο παρελθόν με τον Ντάστιν Χόφμαν για το ρόλο του στην “Τελευταία Ευκαιρία”. Όταν ο Μπρόσναν διάβασε το σενάριο ενθουσιάστηκε που μία ρομαντική κομεντί περιείχε θέματα με τα οποία ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί, ειδικά λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης που επικρατεί σε όλη την Ευρώπη.
Η ταινία έχει γυριστεί στη Νότια Γαλλία και ο Χόπκινς προσπάθησε να χρησιμοποιήσει όσο πιο πολλά φυσικά τοπία, απλοποιώντας όμως κάθε εικόνα και αφαιρώντας αντικείμενα που για εκείνον θυμίζουν καθημερινότητα στο κοινό. Με αυτό τον τρόπο ο Χόπκινς προσπαθεί να δημιουργήσει ένα παιχνίδι με τις εικόνες.