ΔΡΑΜΑ
Η Χρυσή Άμαξα
Ένα από τα κλασικά έργα που έχει να παρουσιάσει ο κινηματογράφος, η ταινία του Jean Renoir “Η Χρυσή Άμαξα” (1952) κυκλοφορεί ξανά στην χώρα μας.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 103'

Μαρίνα Πυλαρινού
08.10.2014
A
A
Ένας Ιταλικός θίασος φτάνει σε μια μικρή Περουβιανή πόλη τον 18ο αιώνα. Ο επικεφαλής αριστοκράτης στην πόλη, ο αντιβασιλέας, έχει αποκτήσει μια υπέροχη χρυσή άμαξα από την Ευρώπη. Σχεδιάζει να την δώσει στην ερωμένη του, αλλά στη συνέχεια ερωτεύεται με την Καμίλα, πρωταγωνίστρια του θιάσου και την δίνει σε αυτήν….
Η Camilla,απολαμβάνοντας την υψηλή ζωή, του να είναι ερωμένη του αντιβασιλέα, ενώ έχει αγαπηθεί επίσης από τον αρχηγό του θιάσου και από το τοπικό αστέρι της ταυρομαχίας…Οι υπουργοί του αντιβασιλέα σοκαρισμένοι από την ασωτία του απειλούν να τον καθαιρέσουν. Η Camilla τελικά λύνει το πρόβλημα, με την επιστροφή του δώρου στον Επίσκοπο της Λίμα. Επιστρέφει στο θέατρο και η ταινία τελειώνει με μια μεγάλη γιορτή του θεάτρου…
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Η Χρυσή Άμαξα
Σκηνοθεσία: Jean Renoir
Σενάριο: Jack Kirkland, Jean Renoir
Παίζουν: Anna Magnani, Odoardo Spadaro, Nada Fiorelli
Διάρκεια: 103'
Χώρα: Ιταλία, Γαλλία
Έτος: 1952
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #158: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Για τον Μίλτο Παύλου, το νόημα κρύβεται στη σύνδεση με τους ανθρώπους – απέναντι στο μίσος και τη μισανθρωπία
Η Τάμτα, στο show της Balenciaga, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ
Αυτό το Σαββατοκύριακο πάμε Πειραιά – 5 must visit μαγαζιά για όλες τις ώρες
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που αξίζει να δούμε στην τηλεόραση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»