MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
22
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Το Τέταρτο Κουδούνι: Τα εις -αν: Χατζακιστάν καλεί Αζερμπαϊτζάν ή Δεσμώτης φυσικού αερίου ο Προμηθέας

Αυτό το «μνημόνιο συνεργασίας» που υπεγράφη στο Μπακού μεταξύ του Εθνικού μας και του Azerbaijan State Academic National Drama Theatre, παρακαλώ -ως καρπός, λέει, πρότασης υπό τον τίτλο «Πολιτιστικός Αγωγός» του καλλιτεχνικού διευθυντή του πρώτου Σωτήρη Χατζάκη-, για συμπαραγωγή του «Προμηθέα δεσμώτη» του Αισχύλου, που θα σκηνοθετήσει ο ίδιος με έλληνες κι αζεριανούς (λέει το σχετικό δελτίο Τύπου, αζέρους δεν τους λέμε;) συντελεστές και ηθοποιούς και στις δυο γλώσσες και που θα παρουσιαστεί και στις δυο χώρες ενώ στη συνέχεια η πρόθεση είναι (σ.σ. αχ, αυτές οι καλές οι προθέσεις…) Γράφει ο Γιώργος Δ.Κ. ΣαρηγιάννηςΠερισσότερα στο Τέταρτο Κουδούνι

author-image Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννης

«η παράσταση να ταξιδεύσει κατά μήκος του διαδριατικού αγωγού (σ.σ. ο λα λα, σχέδιο!) αλλά και σε κάθετους άξονες» και να παρουσιαστεί σε πόλεις και χωριά των χωρών τις οποίες διασχίζει (πλην Αζερμπαϊτζάν και Ελλάδας) ο αγωγός (Γεωργία, Τουρκία, Αλβανία, Ιταλία) με τη συνεργασία και φορέων απ’ τις χώρες αυτές «αποτελώντας τον σύνδεσμο των χωρών, των πολιτισμών, του παρελθόντος, της ιστορίας αλλά και του μέλλοντος», λέει, ως «ένας πολιτιστικός αγωγός παράλληλος με τον αγωγό φυσικού αερίου που θα ενισχύσει το επιχειρείν και θα τονώσει τις σχέσεις των χωρών» και που «αποτελεί μία σύγχρονη πρόκληση, τη στιγμή που τις δυο χώρες ενώνει ένα μεγάλο επιχειρηματικό σχέδιο, ο αγωγός φυσικού αερίου TAP (Trans Adriatic Pipeline)» (ουφ, τελείωσε), ως επιτυχία πρέπει να το εκλάβω;

Τώρα, εγώ φταίω αν όλο αυτό -απ’ τη συμπαραγωγή της «Οδύσσειας» του Ρόμπερτ Γουίλσον με το «Πίκολο Τεάτρο» του Μιλάνου στον «Προμηθέα δεσμώτη» του Σωτήρη Χατζάκη με το Azerbaijan State Academic National Drama Theatre- μου κάνει συνειρμό το «εκεί, εκεί, στην Β(ήτα) Εθνική»; Άσε, πια -ο Θεός να με συχωρέσει-, ο άλλος ο συνειρμός -αυτομάτως προέκυψε…- Χατζακιστάν/Αζερμπαϊτζάν…

(Λέτε να δέσει και τον Προμηθέα αντί για βράχο σε αγωγό φυσικού αερίου η Έρση Δρίνη -η μόνιμη σκηνογράφος/ενδυματολόγος του Σωτήρη Χατζάκη- για να ‘ναι η παράσταση απόλυτα στο πνεύμα της κινητήριας ιδέας;).

Περισσότερα από Editors