MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
31
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A complete unknown
Animal
Anora
Armand
Athens International Monthly Art Film Festival
Captain America: Θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Flow
Hairspray
Locked
Mickey 17
Ninja : Ο εξολοθρευτής
Pink Flamingos
September Says
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Super Wings – Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The Brutalist
The Monkey
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Wicked
Wishbone
Wolf creek: Απόλυτος τρόμος
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αγριες πληγές
Αλέξης Ζορμπάς
Αλύγιστος Νίκος
Αναμνήσεις ενός σαλιγκαριού
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αντίπαλοι για καλό
Αρκάντια
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Γιάννης Θεοδωράκης:Ναι… μπορούμε και πάλι να ελπίζουμε
Γκραν Τουρ
Γουλιέλμος Τέλλος
Γυναίκες μαχήτριες – Μέρος Β’ 1944-1960
Είμαι ακόμη εδώ
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Η απίστευτη ιστορία του γιγάντιου αχλαδιού ( μεταγλωττισμένη)
Η εξουσία της κούκλας
Η θυσία
Η καθαρή ζωή
Η καρδιά του κτήνους
Η μαμά παραμονεύει στο σκοτάδι
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Θεώρημα
Θολός βυθός
Καμία άλλη γη
Κονκλάβιο
Κρέας
Κυνήγι
Λούλα LeBlanc
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (με υπότιτλους)
Νοβοκαΐνη
Νοσφεράτου
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Ο Σιρόκο και το βασίλειο των ανέμων (μεταγλωττισμένη)
Οι εραστές της γέφυρας
Οικουμενική γλώσσα
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο παίδαρος
Πέντε Σεπτεμβρίου
Πανελλήνιον
Πικρές αλήθειες
Πολυέστερ
Πριγκίπισσα επαναστάτρια (μεταγλωττισμένη)
Ραγισμένες καρδιές
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σε μια άγνωστη χώρα
Σκιές στο σκοτάδι
Στην υπεράσπιση μιας πίστης
Στρατιώτες της Σαλαμίνας
Σύλβια Ρόμπυν
Τέσσερις μύγες σε πράσινο βελούδο
Τελευταία ανάσα
Τελευταία πνοή
Τετράποδες αποστολές (μεταγλωττισμένη)
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το αδελφάτο των ιπποτών της ελεεινής τραπέζης
Το διπλανό δωμάτιο
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το νησί της Αφροδίτης
Το πιο πολύτιμο φορτίο
Το ποτάμι
Τρελή από έρωτα Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή
Υπάρχω
Φρίμοντ
Χιονάτη (μεταγλωττισμένη)
Χιονάτη (με υπότιτλους)
Κομεντί

Από Έρωτα

Ακόμα μία ερωτική ιστορία με πρωταγωνιστές τον Θοδωρή Αθερίδη και την Σμαράγδα Καρύδη. Οι δυο τους ενώνονται «Από Έρωτα» και δεν μπορεί να τους χωρίσει τίποτα.

stars-emptystars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'
Μαρίνα Πυλαρινού

Ο Αντώνης Γκαλιμάνης (Θοδωρής Αθερίδης) είναι πυροσβέστης και ζει στον Πειραιά. Η ιστορία ξεκινά δυο ημέρες πριν από τον επικείμενο γάμο του με την νοσηλεύτρια Νατάσα (Παναγιώτα Βλαντή), όταν αιφνιδιαστικά θα τον επισκεφτεί στο σπίτι του η Άννα (Σμαράγδα Καρύδη), μια δημοσιογράφος με την οποία διατηρούσε σχέση παλαιότερα. Από την συνάντηση αυτή θα αντιληφθούμε τον ζωντανό ακόμα έρωτα ανάμεσά τους. Ο Αντώνης δεν θα ματαιώσει τον γάμο του με την Νατάσα παρότι η Άννα νιώθει έντονη την επιθυμία της επανασύνδεσης. Τα πράγματα θα περιπλεχθούν ακόμα περισσότερο όταν θα ξεκινήσει η «διπλή ζωή» του Αντώνη μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Τι θα συμβεί όταν η Άννα θα συνυπάρχει με την Νατάσα όχι μόνο όταν η Νατάσα θα λείπει, αλλά κι όταν αυτή είναι μπροστά;

Ακολουθούν spoiler

Το έργο είναι μια “δραματική κομεντί”, με έμφαση πάντως στο δραματική

Η πρώτη μεγάλη ανατροπή του έργου έρχεται αρκετά νωρίς και αποκαλύπτει κάτι που μάλλον ο θεατής θα το καταλάβει σχεδόν από την αρχή. Ότι η Καρύδη δηλαδή δεν είναι πραγματική, καθώς έχει πεθάνει, αλλά βρίσκεται στη φαντασία του πρωταγωνιστή. Και το ζητούμενο είναι κατά πόσον πρέπει να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα ή να αφεθεί συνειδητά στην παραίσθησή του, που τον κάνει να νιώθει πιο ευτυχής. Η ταινία χαρακτηρίζεται από πολύ (και συχνά περιττό) διάλογο και φαίνεται πως είναι βασισμένη σε θεατρικό έργο.

Η σκηνοθεσία του Αθερίδη κατορθώνει να μας δείξει το τραγικό αδιέξοδο του ήρωα και τη μιζέρια που βιώνει, όταν βρίσκεται στον πραγματικό κόσμο. Δεν καταφέρνει όμως να δώσει μια διαφορετική ατμόσφαιρα (πιο λαμπερή, πιο γλυκιά) όταν αυτός χάνεται στις ψευδαισθήσεις του, όπου συζεί με την νεκρή αγαπημένη του. Κι η Καρύδη- φάντασμα δεν είναι κι αυτό που λες οπτασία στην ταινία. Προσπαθεί να βγάλει μια παιδικότητα κι ένα χιούμορ που θυμίζει λίγο την Ντάλια στο Παρά Πέντε, ίσως για να ελαφρύνει κάπως το πένθιμο αυτό έργο. Αλλά δεν νομίζω ότι αυτό λειτούργησε κι ο χαρακτήρας της δείχνει λίγο αλλοπρόσαλλος. Κι ο κόσμος της τρέλας του ήρωα παρουσιάζεται με κάπως απλοϊκό και γλυκανάλατα ρομαντικό τρόπο. 

Το έργο περισσότερο σε τραβάει για την πλοκή του, ιδίως όταν καταλαβαίνεις ότι η καλή και γλυκιά μετανάστρια Παναγιώτα Βλαντή δεν είναι ακριβώς χαλί να την πατήσεις και ότι η ιστορία του θανάτου της Άννας «βρομάει». Όμως κι εκεί δεν βλέπεις κάποιο ιδιαίτερα δυνατό κλείσιμο. Οι αναφορές στα φακελάκια στην Ελλάδα της κρίσης και σε ιατρικά κυκλώματα από τυχοδιώκτες απατεώνες πυροδοτούν την δράση, αλλά είναι επιφανειακές.

Ως προς τις ερμηνείες, σε καλύτερο επίπεδο από των πρωταγωνιστών κινούνται οι δεύτεροι ρόλοι, τους οποίους ερμηνεύουν προικισμένοι ηθοποιοί. Ξεχωρίζει ο Γιάννος Περλέγκας, που παίζει τον αριβίστα γιατρό δίνοντας αρκετό βάθος στο ρόλο, ενώ καλοί είναι κι ο Γιώργος Χρυσοστόμου, αλλά κι ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης σε ένα ρολάκι που έχει στην ταινία.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: Το να χάνει τα λογικά του «Από έρωτα» είναι ό,τι καλύτερο συμβαίνει στον ήρωα της ταινίας, σε ένα έργο που δεν έχει και τόσα πολλά καλά να μας παρουσιάσει, έτσι κι αλλιώς.

Γιώργος Σμυρνής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Από ΄Έρωτα
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Αθερίδης
Σενάριο: Θοδωρής Αθερίδης

Παίζουν: Θοδωρής Αθερίδης, Σμαράγδα Καρύδη, Παναγιώτα Βλαντή, Γιάννος Περλέγκας, Γιώργος Χρυσοστόμου, Κώστας Μαρκουλάκης

Διάρκεια: 100'
Χώρα: Ελλάδα
Έτος: 2014

Rating: 2,5
Περισσότερα από CINEMA