MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
14
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Gkoultoura: Τι θα δούμε στο θέατρο τον Ιανουάριο

Για άλλο ένα μήνα, απαντούμε στο «Μανώλη, τι να δούμε;» με μια λίστα 20 παραστάσεων που ξεχωρίσαμε για να δούμε τον μήνα Ιανουάριο!Σε μια θεατρική σεζόν η οποία αναμένεται να σπάσει ΚΑΘΕ ρεκόρ αριθμού παραστάσεων (κάπου διαβάσαμε πλέον για 1500!!), είναι ακόμα πιο δύσκολο από ποτέ να ξεχωρίσεις ποιες αξίζουν – ή και να τις προλάβεις, αφού οι περισσότερες ανεβαίνουν για λίγες μόνο εβδομάδες. Όμως… γι’αυτό δεν είμαστε εμείς εδώ;Aπό τον Μανώλη ΒαμβούνηΠηγή: Gkoultoura.gr

Monopoli Team

Κατηγορία Περιορισμένες Εμφανίσεις

Βόυτσεκ (Bios)
Τελευταίες παραστάσεις μέχρι 16/1

Τι: Όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα. O Bόυτσεκ συνεχίζει κανονικά τις δουλειές του. Ξυρίζει τον Λοχαγό του. Τρώει μόνο μπιζέλια όπως του λέει ο Γιατρός. Εκτελεί την υπηρεσία του. Φροντίζει τη γυναίκα του και το παιδί του. Φέρνει λεφτά στο σπίτι. Ανακαλύπτει όμως ότι η γυναίκα του τον απατά. Και τότε γίνεται φονιάς.

Γιατί: Το πρωταγωνιστικό δίδυμο μαζί με την ανατριχιαστικά Θεά-Κομπέρ Ευαγγελία Καρακατσάνη παραδίδουν μια συγκλονιστική σκηνή φόνου που στιγματίζει τη φετινή σεζόν. Ακολουθούμε τα βήματα της ομάδας 4frontal από την πρώτη τους παράσταση μετά το Ωδείο, και οι τελευταίες τους δουλειές (Μουνής, Αύξηση) δείχνουν μια εντυπωσιακή εξέλιξη και την απόλυτη επόμενη ομάδα to watch out for.

Άμλετ (Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών)
14 Ιανουαρίου – 1 Φεβρουαρίου 2015

Τι: Ο βασιλιάς πεθαίνει. Η γυναίκα του, Γερτρούδη, παντρεύεται τον αδελφό του (και νέα βασιλιά) Κλαύδιο. Το φάντασμα του νεκρού βασιλιά εμφανίζεται στον γιο του, τον πρίγκιπα Άμλετ, και ζητά εκδίκηση για το δόλιο φόνο του…

Γιατί: Προμηνύεται να είναι the Hamlet to end all Hamlets. Ο διεθνώς καταξιωμένος σκηνοθέτης Γιάννης Χουβαρδάς, στην πρώτη του συνεργασία με τη Στέγη, με ένα αληθινά ζηλευτό cast με την ανφάν γκατέ του ποιοτικού: Χρήστο Λούλη ως Άμλετ, Αμαλία Μουτούση Γερτρούδη, Γιώργος Γάλλος, Θάνος Τοκάκης, Χάρης Φραγκούλης, Νίκος Χατζόπουλος…


Κατηγορία Αντίσκηνο Έξω Από Το Θέατρο Του Νέου Κόσμου

Loot (Θέατρο του Νέου Κόσμου)

Τι: Δυο φίλοι ληστεύουν μια τράπεζα και κρύβουν τα χρήματα στο φέρετρο της μητέρας του ενός που μόλις έχει πεθάνει, ενώ πάνω θρηνεί ο σύζυγος της με μια μυστήρια νοσοκόμα. Και τότε χτυπάει το κουδούνι. Είναι ο επιθεωρητής της Σκότλαντ Γιαρντ μεταμφιεσμένος σε… υπάλληλο της εταιρίας υδάτων.

Γιατί: Το έργο του Τζο Όρτον γράφτηκε το 1964 και θεωρείται το σήμα κατατεθέν της μαύρης κωμωδίας. Εδώ ανεβαίνει σε σκηνοθεσία του αγαπημένου μας Μάκη Παπαδημητρίου με ένα εκλεκτικό cast (Λυπηρίδου, Περλέγκας, Πουλάκης) και τον θηριώδη stand-up μουσικό Σπύρο Γραμμένο.

Μεγάλοι Δρόμοι (Θέατρο του Νέου Κόσμου)
Πρεμιέρα 17/1

Τι: Μια τρελή αναζήτηση στους δρόμους της Αθήνας, ένα δείπνο στα πρόθυρα της αλήθειας, ένα ζευγάρι παπούτσια στο χέρι, ο ήχος από το τουμπερλέκι, ένα τηλέφωνο που χτυπά, ένα αεροπορικό εισιτήριο που γράφει «σ’ αγαπώ», ένας σάκος γεμάτος γράμματα, το σπίτι στην Άνδρο, τα Μπριζολάκια του Τέλη, ο Γιάννης, η Άννα, ο Όμηρος, ο Αριστοτέλης.

Γιατί: Δεν χορταίνουμε ούτε αυτή τη σεζόν Κιτσοπούλου! Η παράσταση περιλαμβάνει εκτός από το ομώνυμο διήγημα, ένα ακόμη εξαιρετικής γραφής διήγημα από τις «Νυχτερίδες», το πρώτο βιβλίο της Λένας Κιτσοπούλου.

Αναφορά – Ένας πίθηκος που έγινε άνθρωπος (Θέατρο του Νέου Κόσμου)
Πρεμιέρα 16/1

Τι: Ένας πίθηκος- performer παρουσιάζει στους θεατές την πορεία της μετάλλαξής του σε άνθρωπο. Ξεκινά την αφήγησή του από τη στιγμή που ελεύθερος στη ζούγκλα, πυροβολείται και φυλακίζεται από μια εταιρεία. Αιχμάλωτος σ’ ένα στενό κλουβί, αναζητά διέξοδο και τη βρίσκει στο «θλιμμένο βλέμμα των ανθρώπων». Προσπαθεί να γίνει άνθρωπος για να βγει απ’ το κλουβί.

Γιατί: Μονόλογος βασισμένος στο διήγημα του Φραντς Κάφκα «Αναφορά σε μια Ακαδημία», από τη θεατρική ομάδα Roswitha («Μία Εκδοχή»).

Παράσιτα (Θέατρο του Νέου Κόσμου)

Τι: H Πινκ αγαπάει τη Ρόλλυ και η Ρόλλυ αγαπάει την Πινκ. Είναι αδελφές, που μοιράζονται το ίδιο τραυματικό παρελθόν και το ίδιο ζοφερό παρόν: κακοποίηση, φτώχεια, φυλακή, ναρκωτικά. Η μία θέλει να ξεφύγει. Η άλλη δεν την αφήνει, την χρειάζεται κοντά της. Πώς μπορείς να σταθείς στα πόδια σου κουβαλώντας το ασήκωτο βάρος της ύπαρξης ενός δικού σου ανθρώπου;

Γιατί: Το έργο της Βίβιεν Φράντσμαν γράφτηκε ύστερα από παραγγελία μιας εταιρίας που ιδρύθηκε από δύο φυλακισμένες γυναίκες, βασισμένη στην αρχή ότι το θέατρο είναι το κατάλληλο μέσο για να φέρει τις κρυφές ιστορίες των φυλακισμένων γυναικών μπροστά στο ευρύ κοινό. Στο ελληνικό ανέβασμα από τον Βαγγέλη Θεωδορόπουλο πρωταγωνιστούν η Κόρα Καρβούνη και η Ιωάννα Κολλιοπούλου.

Κατηγορία Κι Άλλο Φρέσκο British Αίμα

Bull (Αργώ)

Μέχρι 10/2

Τι: Τρεις υπάλληλοι περιμένουν με κομμένη την ανάσα το αφεντικό να αποφασίσει ποιος από τους τρεις θα απολυθεί για να επιβιώσει η εταιρία. Ποιος απ’ τους τρεις και για ποιο λόγο; Σφαγή.

Γιατί: Μας αρκεί εδώ η υπογραφή του αγαπημένου μας Μάηκ Μπάρτλετ (Cock).

Κατηγορία Ελληνικά Αριστουργήματα

Μεγάλη Χίμαιρα (Πορεία)

Τι: Η ιστορία μιας Γαλλίδας, της Μαρίνας Μπαρέ, που έρχεται να ζήσει στην Ελλάδα ερωτευμένη και παντρεμένη με έναν Έλληνα εφοπλιστή, αλλά και παθιασμένη με την ελληνική κλασσική παιδεία. Το δραματικό τοπίο, τραχύ κι αισθησιακό ταυτόχρονα, την παρασύρει σε μια μοιραία δίνη πάθους, πυροδοτεί τα παλιά ψυχολογικά της τραύματα και την οδηγεί στην αυτοκαταστροφή.

Γιατί: Ένα από τα πιο γνωστά και αγαπητά μυθιστορήματα των τελευταίων 60 χρόνων, το επικό ερωτικό μελόδραμα του Μ. Καραγάτση, παρουσιάζεται σε παγκόσμια πρώτη σε συμπαραγωγή με το Φεστιβάλ Αθηνών, με μια πολυσυζητημένη ερμηνεία από την Αλεξάνδρα Αϊδίνη.

Παράνομα Φιλιά – Κόκκινα Φανάρια (Δημοτικό Θέατρο Πειραιά)

Τι: Ο Πειραιάς στην δεκαετία του ’50 – και το εμβληματικό μπουρδέλο της Μαντάμ Παρή.

Γιατί: Ο Νίκος Μαστοράκης ανέτρεξε σε πηγές, μελέτησε κείμενα, αναζήτησε λογοτεχνικά κείμενα Πειραιωτών συγγραφέων, μάζεψε φωτογραφίες και μελέτησε τραγούδια προκειμένου να μεταφέρει το κλίμα και το αίσθημα μιας εποχής που μπορεί να μοιάζει σε αρκετά σημεία με τη δική μας. Πρόκειται για ένα έργο – φόρο τιμής στον Πειραιά και ειδικότερα στην Τρούμπα.

Κατηγορία Νέα Ελληνικά Έργα

Μικρές Ιστορίες Φόνων (Vault)


Τι: Μια κάποτε βασίλισσα της τηλεθέασης, καταλήγει στη φυλακή για ένα έγκλημα πάθους. Μέσα από το κελί της η σκηνή μετατρέπεται σε ένα φαντασιακό αιματοβαμμένο σκληρό reality, όπου ο θύτης, ένας μάρτυρας και το ίδιο το θύμα από πέντε εγκλήματα αγάπης παρουσιάζουν τη δική τους εκδοχή για το χρονικό του εγκλήματος.

Γιατί: Η νέα παράσταση του Δημήτρη Καρατζιά (Πνιγμονή) παρουσιάζεται κάθε Σαββατοκύριακο και Δευτερότριτο, σε διπλή διανομή, με βασικές αλλαγές στην ερμηνεία των ρόλων, άλλο σκηνικό και φωτισμούς και διαφορετικό τέλος του έργου. Το καστ του Δευτερότριτου περιλαμβάνει αγαπημένα ονόματα όπως Νίκο Γκέλια (Xenia) και Ζώγια Σεβαστιανού – όχι ότι κάνουμε διακρίσεις.

Συγχώρεσε με (Εθνικό)
Μέχρι 1/2

Τι: Οκτώ φαινομενικά άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι συναντιούνται σε ένα σταθμό μετεπιβίβασης. Οι προσωπικές ιστορίες τους για το πως έφτασαν εκεί, φαινομενικά ασύνδετες, ενώνονται και αποκαλύπτουν τα νήματα που συνδέουν τις ζωές τους. Αυτήν την ύστατη ώρα, πριν την τελική κρίση, η παρουσία του ενός για τον άλλον, γίνεται πιο σημαντική από ποτέ. Οι ήρωες να μπορέσουν να προσφέρουν και να δεχθούν τη συγχώρεση, πριν την τελική τους αναχώρηση για το Άγνωστο…

Γιατί: Το καινούργιο έργο των Αντώνη και Κωνσταντίνου Κούφαλη σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση είναι από τις λίγες φετινές παραγωγές του Εθνικού που μας τράβηξαν την προσοχή. Στο cast δξεχωρίζουν οι Μαρία Σκουλά, Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης και Λαέρτης Μαλκότσης.

Κατηγορία από τη Ρωσία με Αγάπη: Ντοστογιέφσκυ,Τσέχωφ και σύγχρονοι

Αδελφοί Καραμάζοφ – Η εμπειρία μιας συνάντησης (Μερόπειον)

Τι: Έξι ηθοποιοί διαβάζουν μαζί το μυθιστόρημα του Ντοστογιέφσκυ για 8 μήνες και εξετάζουν πόσο είναι εφικτό ένα μυθιστόρημα να μετατρέψει τη ζωή τους.

Γιατί: Οι ηθοποιοί μοιράστηκαν την εμπειρία τους δημοσίως στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών τον Ιούνιο του 2014 και τώρα ξανασμίγουν, οι πέντε από τους έξι, για μια χειμωνιάτικη εκδοχή που θα φιλοξενηθεί στο σαλόνι του ιστορικού Μερόπειου της Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Αυτή τη φορά οι ηθοποιοί, με μια απώλεια στο ενεργητικό τους, καταλαβαίνουν πως η ζωή τους και η καθημερινότητα αλλάζουν ραγδαία από λεπτό σε λεπτό και πως το μόνο αμετακίνητο είναι αυτό το μυθιστόρημα που διαβάσανε από κοινού.

Ο Σωσίας (Ροές)

Τι: Παρακολουθούμε μεγεθυμένα κάποια επεισόδια της πραγματικότητας του Γκολιάτκιν, ενός χαρακτήρα που προσπαθεί να υπάρξει εντός του πλαισίου της κοινωνικά αποδεκτής φυσιολογικότητας. Μπροστά μας εμφανίζεται το υποκειμενικό πλάνο του χαρακτήρα, ό,τι συμβαίνει πέρα από την φαινομενική πραγματικότητα μιας φυσιολογικής ζωής.

Γιατί: Μιλούν ήδη πολλοί για την «παράσταση της χρονιάς». Με αφετηρία τη διάσπαση και μια πληθώρα διακειμενικών αναφορών η εικαστικός-σκηνοθέτιδα Έφη Μπίρμπα μαζί με τον Άρη Σερβετάλη και μια εκλεκτή ομάδα «σωσίων» συστήνουν μια σπουδή στο έργο του Ντοστογιέφσκι. Η απόκοσμη και απαιτητική εμπειρία της παράστασης είναι μια προσπάθεια καταβύθισης στην κοινωνική αποκοπή, την απομόνωση, τον θορύβο και τη σιωπή, που έχει καταφέρει να γίνει (άξια) η απόλυτη sold-out παράσταση της σεζόν, παρά την άκρως πειραματική και μακριά από τα εύκολα μονοπάτια προσέγγιση της.

Πλατόνοφ (Cartel)

Τι: Με σκοπό τον παραθερισμό, καταφτάνουν στο κτήμα της Άννας Πετρόβνα οι ξεπεσμένοι ήρωες μιας πάλαι ποτέ υψηλής κοινωνικής τάξης. Η παρουσία του Πλατόνοφ αρκεί για να δημιουργήσει στους παρευρισκόμενους έναν βαθύ προβληματισμό και αναστοχασμό γύρω από τις ανεκπλήρωτες εμμονές τους, τα όνειρα και τους έρωτες που δεν συνέβησαν ποτέ.

Γιατί: Η νεανική φάρσα του Αντόν Τσέχοφ, από το σύμπαν της οποίας θα ξεπηδήσουν αργότερα οι ήρωες σε άλλα κλασικά έργα του. Σκηνοθεσία από τον ραγδαία ανερχόμενο Ένκε Φεζολάρι με την ομάδα του Cartel (Shopping & Fucking).

Αγαπητή Έλενα (Επί Κολωνώ)

Τι: Τέσσερις νέοι εμφανίζονται ξαφνικά με δώρα στο σπίτι της δασκάλας τους την ημέρα των γενεθλίων της, με στόχο να κλέψουν και να αλλάξουν τα γραπτά τους, ώστε να εξασφαλίσουν έτσι την είσοδο τους στο πανεπιστήμιο. Όταν της αποκαλύπτουν τον πραγματικό λόγο της επίσκεψης τους, το μικρό διαμέρισμα θα μεταβληθεί σε πεδίο μετωπικής σύγκρουσης και ομηρίας…

Γιατί: Το έργο της ρωσίδας θεατρικής συγγραφέως Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια γράφτηκε στην Σοβιετική Ένωση του ’80, την περίοδο της αποσύνθεσής της και είναι άκρως επίκαιρο στην Ελλάδα του σήμερα, που εν μέσω κρίσης, αναζητά να προσδιορίσει τη μετά τη μεταπολίτευση εποχή. Από την ομάδα ΝΑΜΑ σε σκηνοθεσία της Ελένης Σκότη (La Chunga, Ροτβάιλερ).

Κατηγορία Μεγάλοι Συγγραφείς, Κλασσικά Ανεβάσματα (Non-Russian Εκδοχή)

Ξαφνικά Πέρσι το Καλοκαίρι (Οδού Κεφαλληνίας)

Τι: Ένας ερευνητής βυθίζεται σε μια σκοτεινή υπόθεση ανθρωποφαγίας με θύμα έναν ομοφυλόφιλο ποιητής στα χρόνια του μεσοπολέμου. Ο ποιητής πήρε τη μοιραία απόφαση να αντικαταστήσει σαν συντροφιά στα ταξίδια του τη λαμπερή μητέρα του Βάιολετ με την εξαδέλφη του Κάθριν, αθώα και ανέτοιμη να υποδυθεί τον ρόλο του «κράχτη». Η Βάιολετ κλείνει την Κάθριν σε ψυχιατρική κλινική και επιδιώκει να της γίνει λοβοτομή, για να πάψει να αφηγείται το φριχτό τέλος του ποιητή, διασύροντας τη μνήμη του.

Γιατί: Ο Δημήτρης Μαυρίκιος σκηνοθετεί τις δυο πρωταγωνίστριες του Οδού Κεφαλληνίας: τη Μπέττυ Αρβανίτη και τη Λουκία Μιχαλοπούλου. Δυο μεγάλες ηρωίδες του Tennessee Williams, ο οποίος για μια ακόμα φορά αυτοβιογραφείται: η αγαπημένη του αδελφή Ρόουζ, ύστερα από επιμονή της μητέρας τους, είχε υποβληθεί στην ολέθρια αυτή επέμβαση, που την άφησε για πάντα διανοητικά ανάπηρη.

Αγριόπαπια (Εκάτη)

Τι: Ένας αποτυχημένος φωτογράφος έχει μια επίφαση ευτυχισμένης ζωής που την καλύπτει η στίλβη των ψευδαισθήσεων και της αυτάπάτης. Καταρρέουν τα πάντα, όταν εισβάλει ένας ιδεαλιστής και φανερώνει την αλήθεια και τους εξοντώνει. Η γυναίκα του φωτογράφου ήταν ερωμένη του πατέρα του, αποδεικνύοντας πως η κόρη του δεν είναι δικό του παιδί. Η μικρή κόρη μαθαίνοντας την αλήθεια αυτοκτονεί.

Γιατί: Ένα αξιοπρεπές κλασσικό ανέβασμα του μεγάλου έργου του Ίψεν. Μας λείπουν κατά καιρούς και αυτά.

Κατηγορία Υπερ-ρεαλιστικές Performance και Χορός

ΑΩ (Οδού Κυκλάδων)
Μέχρι 3/2

Τι: Τώρα ποιός; Τώρα που; Τώρα πότε; Ένας άνθρωπος ξυπνάει και ανακαλύπτει τα πράγματα από την αρχή, μη νιώθοντας τίποτα, μη μπορώντας τίποτα, μη θέλοντας τίποτα. Μια αδύνατη κραυγή και ο λόγος αρχίζει να ρέει. Ψάχνοντας πάντα, μην ψάχνοντας πια, ψάχνοντας τι ψάχνει. Λέξεις μέσα σε λέξεις, σιωπή μες τη σιωπή. Για πάντα εκεί. Από πάντα εκεί. Αντιμέτωπος με ολόκληρη τη δημιουργία. Ο Ακατονόμαστος είναι ένας αφηγητής χωρίς όνομα που χρησιμοποιεί το λόγο του όχι ως μέσο έκφρασης ολοκληρωμένων σκέψεων, αλλά ως μια διαδικασία συνεχούς παραγωγής ήχων και συνειρμών.

Γιατί: Μια παράσταση μανιφέστο, βασισμένη στον «Ακατανόμαστο» του Σάμιουελ Μπέκετ, από έναν από τους εκλεκτούς «κληρονόμους» του Οδού Κυκλάδων, Αργύρη Πανταζάρα.

Το Τρελόσπιτο (Θέατρο ΠΚ)

Τι: Eικόνα, κίνηση, λόγος, μουσική φορτίζουν το θεατή με συναισθηματική ένταση και αναγκάζουν σε επαναπροσδιορισμό της έννοιας της ευτυχίας δρώντας τελικά παρηγορητικά, ανακουφιστικά, θεραπευτικά. Καλωσορίσατε στο τρελόσπιτο……

Γιατί: Η παράσταση χοροθεάτρου του Παύλου Κουρτίδη βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία και μας έχει μαγέψει με τις γκροτέσκες εικόνες που σχηματίζουν τα σώματα των χορευτών.

Κατηγορία Ρομαντισμός Άλλης Εποχής (με δόντια)

Λίλιομ (Θέατρο Πόρτα)

Τι: Ο Λίλιομ είναι ένας γοητευτικός αλήτης, βίαιος, απρόβλεπτος, παιχνιδιάρης και ακαταμάχητα αλαζόνας. Ο κόσμος του συναρπαστικός, λαμπερός και εύθραυστος ακριβώς όπως ο γεμάτος ιλιγγιώδεις ψευδαισθήσεις κόσμος του Λούνα Πάρκ της Βουδαπέστης, της οποίας είναι το απόλυτο «αστέρι». Μέχρι, που εμφανίζεται ένα κορίτσι που θα ραγίσει την επίχρυση επιφάνειά του μια για πάντα.

Γιατί: O Θωμάς Μοσχόπουλος καταπιάνεται με το πιο γνωστό έργο του κλασσικού Ούγγρου συγγραφέα Φέρεντς Μόλναρ του 1909, με πρωταγωνιστή του τον περσινό νικητή του Χορν, Γιώργο Χρυσοστόμου. Επιβάτες στα αλογάκια του λουνα παρκ ήρωες που δεν είναι ποτέ απόλυτα καλοί ή κακοί, αλλά σίγουρα βαθιά πληγωμένοι – χωρίς όμως οι πληγές να φαίνονται εξ αρχής κάτω από τα μαγευτικά φώτα του καρουζέλ. Ξεχωρίζουν οι ερμηνείες της Έμιλυ Κολιανδρή και της Φιλαρέτης Κομνηνού σε αληθινούς λαϊκούς δεύτερους ρόλους.

Και από όλες αυτές, οι 7 absolute must παραστάσεις για τον μήνα:

  1. Σωσίας
  2. Άμλετ
  3. Μεγάλοι Δρόμοι
  4. Αγαπητή Έλενα
  5. Βόυτσεκ
  6. Ξαφνικά Πέρσι το Καλοκαίρι
  7. ΑΩ

Δέκα παραστάσεις που περιμένουμε τον επόμενο μήνα:

  • O Δημήτρης Καραντζάς ξανασκηνοθετεί Δημητριάδη στο Οδού Κυκλάδων
  • Η μαύρη κωμωδία Μότζο στο Πόρτα με Αργύρη Ξάφη και Γιώργο Χρυσοστόμου σε σκηνοθεσία Μοσχόπουλου.
  • Νέα Κιτσοπούλου και το δεύτερο τρίμηνο παραστάσεων του νέου Θεάτρου Τέχνης
  • Μαύρο Αίμα με Βίκυ Βολιώτη και Χρήστο Σαπουντζή, βασισμένο στην Ορέστεια
  • Το ασπράδι του αυγού/ κρέμα & μαρέγκα σε σκηνοθεσία Κριστόφ Μαρτάλερ στη Στέγη
  • Χοντροί Άντρες με Φούστες του Νίκι Σίλβερ στο Αλκμήνη (από 24/1)
  • Συσσωβίτης και Ρούλα Πατεράκη στο «Ο Θάνατος και ο Αγρότης» στο Faust (από 23/1)
  • Η Ιστορία Δύο Πόλεων του Ντίκενς για δεύτερη χρονιά στο Αργώ (από 19/1)
  • «Ο Ρόζενκραντζ και ο Γκίλντενστερν είναι νεκροί» από τον Δημήτρη Μυλωνά στο Επί Κολωνώ μετά από 3 βδομάδες προ-παραστάσεων τον Ιανουάριο
  • Το Υπό Έλεγχο του Κώστα Γάκη και των 6mendary επιστρέφει στο Studio Μαυρομιχάλη

Περισσότερα από Editors