MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Dali Cybernetics: Μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του σπουδαίου ζωγράφου στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 18/10/2024 έως 30/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Ένα εύθραυστο θαύμα: Φωτογραφική έκθεση του Χάρη Κακαρούχα στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 07/11/2024 έως 24/11/2024
Αρχαία Ελλάδα: Ένα εντυπωσιακό θεματικό πάρκο έρχεται στο Ολυμπιακό Κέντρο Γουδί
Από 05/10/2024 έως 15/12/2024
Γιάννης Γαΐτης – Γαβριέλλα Σίμωσι: Επιλεγμένα έργα των δύων σπουδαίων καλλιτεχνών στην Γκαλερί Σκουφά
Από 14/11/2024 έως 14/12/2024
Γυναίκες των Κυκλάδων μέσα στον χρόνο: Μια έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Από 07/10/2024 έως 31/05/2025
Δίχως αυτολογοκρισία: Ο Πέτρος Καραβέβας ζωγραφίζει την ανθρώπινη φύση στην γκαλερί Contemporary Athens
Από 07/11/2024 έως 30/11/2024
Δημοκρατία: Η τέχνη συνομιλεί με την πολιτική ιστορία της Νότιας Ευρώπης σε μια έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 11/07/2024 έως 02/02/2025
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Η Gagosian παρουσιάζει την πρώτη ατομική έκθεση της Sarah Crowner στην Αθήνα
Από 14/11/2024 έως 18/01/2025
Η Τέχνη σε Χρυσό στο Μουσείο Μπενάκη
Από 13/11/2024 έως 27/04/2025
Κυκλαδίτισσες - Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων: Μοναδικά έργα "ταξιδεύουν" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 12/12/2024 έως 04/05/2025
Κωνσταντίνος Κακανιάς: Συναντώντας την κυρία Τεπενδρή μέσα από μια "Θεϊκή Διαταραχή Προσωπικότητας"
Από 23/10/2024 έως 21/12/2024
Μηχανισμοί [δια]προσωπικών συνδέσεων: Έκθεση της Βάλλυς Νομίδου στην αίθουσα Τέχνης Έκφραση – Γιάννα Γραμματοπούλου
Από 31/10/2024 έως 30/11/2024
Νομίζω πως σ’ έφτιαξα στο μυαλό μου: Έκθεση της Νίνας Παπακωνσταντίνου στη Citronne Gallery
Από 31/10/2024 έως 07/12/2024
Το Βλέμμα: 140 αδημοσίευτα έργα του Γιάννη Μετζικώφ στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 18/11/2024 έως 11/01/2025
Φρόνηση & Πάθος: Έκθεση του Δημήτρη Παπαδόπουλου στο Κέντρο Τεχνών Μετς
Από 21/11/2024 έως 14/12/2024
Φυσάει ο Χρόνος στα Όνειρα: Ζωγραφική έκθεση της Κάτιας Βαρβάκη στην γκαλερί Αστρολάβος-Δεξαμενή
Από 01/11/2024 έως 30/11/2024
Χθόνιο Φως. Πώς η κεραμική τέχνη συνομιλεί με το σήμερα, στο Λόφος art project
Από 01/11/2024 έως 31/12/2024
Αφιερώματα

CTRL + T: Elien Ronse στο metamatic:taf

Το metamatic:taf παρουσιάζει ένα νέο πρόγραμμα δράσεων με τίτλο CTRL+T, το οποίο εγκαινιάζεται με το open studio της Elien Ronse. Το project της Elien Ronse είναι ανοιχτό στο κοινό από την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015 έως τις 10 Ιανουαρίου και παρουσιάζεται στην ολοκληρωμένη του μορφή την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου στις 20:30.

Monopoli Team

Το πρόγραμμα CTRL+T αποτελεί μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην υποστήριξη ανερχόμενων καλλιτεχνών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προκειμένου να αναπτύξουν την καλλιτεχνική πρακτική τους διαμορφώνοντας ένα έργο σε εξέλιξη. Καθόλη τη διάρκεια του έτους και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διαφορετικοί καλλιτέχνες καταλαμβάνουν τον εκθεσιακό χώρο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του metamatic:taf επεξεργαζόμενοι την ιδέα του CTRL+T με απόλυτη ελευθερία όσον αφορά τη μεθοδολογία και τα εικαστικά μέσα.

Ο τίτλος του προγράμματος έχει ένα πολυεπίπεδο νόημα, καθώς παραπέμπει σημειολογικά τόσο στον φυσικό χώρο όπου υλοποιείται, όσο και στο κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσεται: το ελληνικό γράμμα «Τ» (ταυ) εμπεριέχεται (γραμμένο και ανεπτυγμένο στα λατινικά) στο όνομα του οργανισμού metamatic:taf. Το CTRL+T δηλώνει μια θέση, μια δράση που αντλεί έμπνευση από την εντολή μετατροπής που χρησιμοποιείται στο πρόγραμμα Acrobat Adobe, ενώ παράλληλα με την ίδια εντολή μπορεί να ανοίξει κανείς μια νέα καρτέλα στο πρόγραμμα περιήγησης.

Το CTRL+T συνιστά μια πλατφόρμα εργασίας για καλλιτέχνες και ερευνητές σε μια περίοδο κοινωνικών αναταραχών και σημαντικών πολιτιστικών αλλαγών, που πυροδοτούν διαρκώς νέες αναζητήσεις στο πεδίο της ελληνικής πολιτιστικής παραγωγής. Η Elien Ronse, Βελγίδα εικαστικός που ζει στη Γάνδη, είναι η πρώτη καλλιτέχνης που κλήθηκε να ανταποκριθεί στην εν λόγω έννοια του μετασχηματισμού/ χρήσης του χώρου.

Η Elien έχει εργαστεί εκτενώς με την έννοια της ταξινόμησης, τη συλλογή και την παρατήρηση, και ειδικότερα αναφορικά με τα οικιακά αντικείμενα και τον περιβάλλοντα χώρο, διερευνώντας τη σχέση μεταξύ ανθρώπινης συμπεριφοράς και οργάνωσης του χώρου. Η γκαλερί του metamatic:taf γίνεται ένας νέος τόπος για τον συνεχώς εξελισσόμενο πειραματισμό της, ένα πραγματικό περιβάλλον κατοίκησης, όπου το κοινό μπορεί να τη συναντήσει, καθώς η ίδια κατασκευάζει το έργο της επί τόπου.

ELIEN RONSE
Το σημείο εκκίνησης για την Elien Ronse (°Βέλγιο, 1987) είναι η κοινότοπη δομή της ζωής της και των ανθρώπων που την περιβάλλουν. Παρατηρεί και τεκμηριώνει ασταμάτητα τα μέρη όπου διαμένει, φωτογραφίζοντας και κρατώντας σημειώσεις. Συλλέγει μεθοδικά αντικειμενικές παρατηρήσεις, εφαρμόζοντας τόσο αυστηρούς όσο και αυθαίρετους κανόνες για την οργάνωση και την προβολή του αρχείου της.

Στο έργο της διασχίζει τα όρια που διαχωρίζουν τους προσωπικούς χώρους από τους δημόσιους προκειμένου να αμφισβητήσει τις θεωρήσεις για το πώς χρησιμοποιούμε και αντιλαμβανόμαστε το οικιακό περιβάλλον. Στο έργο της η Ronse κάνει αναφορά στον τρόπο με τον οποίο ελέγχουμε το περιβάλλον μας, προσαρμόζοντας τα πάντα έτσι ώστε η ζωή να γίνει πιο εύκολη.Φωτογραφίζει τους οικιακούς χώρους που την περιβάλλουν δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα μοτίβα και τα σχέδια. Από δίπλα σημειώνει αντικειμενικές περιγραφές της καθημερινής ζωής. Με αυτά τα έγγραφα δημιουργεί εννοιολογικά ζωγραφικά έργα, εγκαταστάσεις, παιχνίδια, ηχητικά έργα και βίντεο. Στην αναζήτησή του για ένα κομοδίνο όπου θα μπορούσε να αποθηκεύσει τα υπάρχοντά του, ο Χιού Πέρσον, ένας τακτικός άνθρωπος, παρατήρησε ότι το μεσαίο συρτάρι ενός παλιού γραφείου, που βρισκόταν παρατημένο σε μια σκοτεινή γωνιά του δωματίου και αποτελούσε τη βάση για ένα λαμπατέρ δίχως λάμπα και καπέλο, το οποίο θύμιζε κουφάρι σπασμένης ομπρέλας, δεν είχε επανατοποθετηθεί σωστά από τον ένοικο ή τον υπηρέτη (στην πραγματικότητα από κανέναν από τους δύο), ο οποίος ήταν ο τελευταίος που έλεγξε αν ήταν άδειο (κανείς δεν το είχε κάνει). Ο καλός μου Χιού προσπάθησε να το βάλει στη θέση του. Εκείνο στην αρχή αρνήθηκε να κουνηθεί. Στη συνέχεια, απαντώντας στην αντίδραση που προκάλεσε ένα ταρακουνήμα αρκετά γερό αλλά τυχαίο (το οποίο δεν θα μπορούσε να μην επωφεληθεί από την αθροιστική ενέργεια μιας σειράς από σπρωξίματα), το συρτάρι τινάχτηκε έξω και πέταξε στο πάτωμα ένα μολύβι. Πριν το βάλει πίσω κάθισε και το επεξεργάστηκε για λίγο. – Διαφανή αντικείμενα, Βλαντίμιρ Ναμπόκοφ

metamatic:taf, Νορμανού 5, Αθήνα 10555, Μοναστηράκι
Παρουσίαση προγράμματος : Παρασκευή 8 Ιανουαρίου, 20.30
Διάρκεια: 22 Δεκεμβρίου – 10 Ιανουαρίου 2016

Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ