MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
02
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A complete unknown
Animal
Anora
Armand
Athens International Monthly Art Film Festival
Captain America: Θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Flow
Hairspray
Locked
Mickey 17
Ninja : Ο εξολοθρευτής
Pink Flamingos
September Says
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Super Wings – Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The Brutalist
The Monkey
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Wicked
Wishbone
Wolf creek: Απόλυτος τρόμος
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αγριες πληγές
Αλέξης Ζορμπάς
Αλύγιστος Νίκος
Αναμνήσεις ενός σαλιγκαριού
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αντίπαλοι για καλό
Αρκάντια
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Γιάννης Θεοδωράκης:Ναι… μπορούμε και πάλι να ελπίζουμε
Γκραν Τουρ
Γουλιέλμος Τέλλος
Γυναίκες μαχήτριες – Μέρος Β’ 1944-1960
Είμαι ακόμη εδώ
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Η απίστευτη ιστορία του γιγάντιου αχλαδιού ( μεταγλωττισμένη)
Η εξουσία της κούκλας
Η θυσία
Η καθαρή ζωή
Η καρδιά του κτήνους
Η μαμά παραμονεύει στο σκοτάδι
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Θεώρημα
Θολός βυθός
Καμία άλλη γη
Κονκλάβιο
Κρέας
Κυνήγι
Λούλα LeBlanc
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (με υπότιτλους)
Νοβοκαΐνη
Νοσφεράτου
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Ο Σιρόκο και το βασίλειο των ανέμων (μεταγλωττισμένη)
Οι εραστές της γέφυρας
Οικουμενική γλώσσα
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο παίδαρος
Πέντε Σεπτεμβρίου
Πανελλήνιον
Πικρές αλήθειες
Πολυέστερ
Πριγκίπισσα επαναστάτρια (μεταγλωττισμένη)
Ραγισμένες καρδιές
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σε μια άγνωστη χώρα
Σκιές στο σκοτάδι
Στην υπεράσπιση μιας πίστης
Στρατιώτες της Σαλαμίνας
Σύλβια Ρόμπυν
Τέσσερις μύγες σε πράσινο βελούδο
Τελευταία ανάσα
Τελευταία πνοή
Τετράποδες αποστολές (μεταγλωττισμένη)
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το αδελφάτο των ιπποτών της ελεεινής τραπέζης
Το διπλανό δωμάτιο
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το νησί της Αφροδίτης
Το πιο πολύτιμο φορτίο
Το ποτάμι
Τρελή από έρωτα Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή
Υπάρχω
Φρίμοντ
Χιονάτη (μεταγλωττισμένη)
Χιονάτη (με υπότιτλους)
Βιογραφική

Στιβ Τζομπς

Ύστερα από το «Jobs» με τον Άστον Κούτσερ το 2013, τούτη είναι η δεύτερη απόπειρα – και περισσότερο πετυχημένη αυτή τη φορά- να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη, η αμφιλεγόμενη προσωπικότητα του ιδρυτή της Apple.

stars-fullstars-fullstars-fullstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 122'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η ιστορία του γκουρού της τεχνολογίας μέσα από την καταγραφή των άγνωστων λεπτομερειών που συνόδευσαν τον Jobs στα λανσαρίσματα τριών προιόντων- σταθμών στην καριέρα του. Πρώτα γνωρίζουμε τη θριαμβευτική παρουσίαση του Macintosh το 1984, ακολουθεί το αποτυχημένο NeXTcube το 1988 και η ταινία κλείνει με την πρωτοποριακή εμφάνιση του iMac το 1998. Και στα 3 αυτά projects ο Steve Jobs άφησε έντονο το στίγμα του καινοτόμου δημιουργού, την ίδια στιγμή που αδυνατούσε να δώσει λύσεις στα προβλήματα της προσωπικής ζωής του.

Steve Jobs1

«Can a great man be a good man?». Το tagline της ταινίας περιγράφει απόλυτα την θεματική μιας αλλιώτικης βιογραφίας που αντί να καταγράψει σημαντικά γεγονότα από την προσωπική ιστορία του Jobs, εστιάζει σε 3 στιγμιότυπα από την επαγγελματική σταδιοδρομία του, που είχαν κομβικό χαρακτήρα στη ζωή του. Μέσα από την «μαρκετίστικη» χροιά τους, αναζητούνται τα ψήγματα ανθρωπιάς και ευαισθησίας πίσω από το σκληρό προφίλ ενός εγωκεντρικού, μακιαβελικού ηγέτη.

Το σενάριο που έγραψε ο κορυφαίος ίσως σύγχρονος σεναριογράφος του Χόλιγουντ, o βραβευμένος με Όσκαρ για το «Social network» Aaron Sorkin, ακολουθεί τη θεατρική δομή που επέλεξε ο επίσης βραβευμένος με Όσκαρ Danny Boyle. Ο σεναριογράφος “πατάει” στο best seller του Walter Isaacson -το οποίο προκάλεσε έντονες συζητήσεις όταν πρωτοκυκλοφόρησε- για να αναδείξει τη χαρισματική φύση ενός πρωτοπόρου της τεχνολογίας αλλά και το απωθητικό πορτρέτο ενός ανθρώπου ανίκανου να επικοινωνήσει συναισθηματικά και θεωρείται «τέρας» στις προσωπικές σχέσεις του.

AF31B28330FB54699EF8DE5F7F4F6414

Με «σαιξπηρική» αίσθηση στο κέντημα των διαλόγων, μεθοδικό χτίσιμο στη σκιαγράφηση των βασικών χαρακτήρων και ιμπρεσιονιστικές πινελιές στο σκηνικό, το φιλμ των Boyle- Sorkin διαθέτει αντικειμενική ματιά, δυναμισμό και αμείωτη ένταση. Χάρη στο τελευταίο στοιχείο αντιπαρέρχεται της στατικής, κλειστής «θεατρικότητας» του, ενώ κερδίζει επιπλέον πόντους από το σύνολο των ερμηνευτών.

Ο Michael Fassbender, αεικίνητος, αδυνατισμένος κατά 10 κιλά ώστε να μοιάζει κάπως του Jobs και με την ακλόνητη αυτοπεποίθηση του ιδιοφυή χειραγωγού, «βγάζει» όλη την τραγική διάσταση ενός μοναχικού, σαιξπηρικού βασιλιά (κοινές αναλογίες με τον Jesse Aisenberg που είχε υποδυθεί τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ στο «Social Network»), που διακρίνεται από πάθος για την επίτευξη του στόχου του αλλά και αδιαφορία για τους ανθρώπους γύρω του. Η Kate Winslet, δουλεύει σε βάθος το ρόλο της στοχαστικής και αποτελεσματικής βοηθού του Jobs, φτιάχνοντας μια στεγνή αλλά και τόσο μεστή περσόνα, που εστιάζει πάντα στην ουσία των γεγονότων. Αμφότεροι προτάθηκαν για το Όσκαρ (Ά ρόλου ο Fassbender, β ρόλου η Winslet) στις μοναδικές υποψηφιότητες του φιλμ.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: STEVE JOBS
Σκηνοθεσία: Danny Boyle
Σενάριο: Aaron Sorkin (διασκευή του βιβλίου που έγραψε ο Walter Isaacson)

Παίζουν: Michael Fassbender, Kate Winslet, Seth Rogen, Jeff Daniels

Διάρκεια: 122'
Χώρα: ΗΠΑ, Μ. Βρετανία
Έτος: 2015

Rating: 3
Διανομή: U.I.P
Περισσότερα από CINEMA