Οδηγός Για Singles
Η Dakota Johnson μετά από την εισπρακτική επιτυχία του «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι» πραγματοποιεί άλλο ένα βήμα προς την οριστική καθιέρωση της στο σταρ σύστεμ αλλά και την συμβατή παρουσία της με τη ρομαντική κομεντί.
Τρεις γυναίκες στην πολύβουη και χαοτική Νέα Υόρκη ψάχνουν να βρουν τον κατάλληλο οδηγό επιβίωσης, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους, την ανάγκη να βρουν το ιδανικό ταίρι. Η αδέξια Άλις (Dakota Johnson) επιδιώκει με συνεχείς, επίμονες αλλά και άκαρπες ενέργειες να αντικαταστήσει -ως άλλη Κάρι Μπράντσο- το κενό που της άφησε ο χωρισμός της με τον Τζος (Nicholas Braun). Την ίδια ώρα η πληθωρική και αθυρόστομη Ρόμπιν (η Rebel Wilson δύσκολα θα βρίσκει πλέον άλλο ρόλο στο σινεμά από αυτόν του party animal που διαλύει τα πάντα γύρω του) αναλαμβάνει να την μυήσει στα κόλπα του δωρεάν ποτού και του… one night stand, ενώ η εργασιομανής γιατρός Meg (Leslie Mann) επιθυμεί όσο τίποτε άλλο να γίνει μητέρα.
Είναι ορατή η προσπάθεια αντιγραφής της μαγικής συνταγής του «Sex and the city» ώστε να προσελκυστεί κάποια μερίδα από την τεράστια δεξαμενή των θαυμαστών της Κάρι Μπράντσο και της παρέας της. Μάλιστα δεν είναι τυχαίο ότι ως πρώτη σεναριακή ύλη επιλέχτηλε ένα βιβλίο που έγραψε η Liz Tuccillo εκ των βασικών σεναριογράφων της δημοφιλούς σειράς αλλά και συγγραφέας του μυθιστορήματος στο οποίο βασίστηκε η ταινία «Απλώς δεν σε γουστάρει».
Κάποιες στιγμές είναι αλήθεια πως γελάς με την καρδιά σου (κρίμα πάντως που τα πιο πετυχημένα αστεία τα βλέπεις ήδη από το τρέιλερ) αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες όπου χασμουριέσαι αφόρητα με τα κλισέ ή τις προβλέψιμες καταστάσεις. Επιπλέον το κανιβαλιστικό κωμικό κρεσέντο της τρομερής αυστραλής Rebel Wilson («Φιλενάδες», «Οι εργένισσες») έχει τελικά τα όρια του κάτι που αποδεικνύεται ντεζαβαντάζ για το φιλμ.
Εκείνο πάντως που δείχνει να λειτουργεί θετικά για την ταινία είναι η παρουσία της Dakota Johnson. Η κόρη των Don Johnson και Melanie Griffith δείχνει να διαθέτει τα κατάλληλα προσόντα για μια αξιοσημείωτη πορεία στο Χόλιγουντ. Με την απλότητα και την ευγένεια ως κύρια μέσα έκφρασης της υποκριτικής της, πείθει ότι είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας με τις μεγάλες δυνατότητες (ακαταμάχητο όπλο ταύτισης με το θεατή που θέλει να βλέπει κάτι από τον εαυτό του στις ταινίες) και ουσιαστικά παίρνει την ταινία πάνω της, οδηγώντας την σε σχετικά ικανοποιητικά επίπεδα.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης