MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Beauty vlogging: Η ομορφιά καθρεφτίζεται στις οθόνες μας

Ξεχάστε τις χρυσοπληρωμένες διαφημίσεις καλλυντικών με πρωταγωνίστριες γνωστές star του cinema και της pop μουσικής. Οι νέες star της ομορφιάς είναι οι Youtube beauty vloggers (κυρίως) αλλά κι οι beauty bloggers οι οποίες πλέον γητεύουν μικρά και μεγάλα κορίτσια με όπλο τις οθόνες τους, τη φρεσκάδα τους, την άνεσή τους με την τεχνολογία και τα social media, την πρωτοτυπία στην έκφρασή τους και κυρίως τις πολλές γνώσεις τους –σε επίπεδο μεταπτυχιακού- γύρω από τον τομέα τη ομορφιάς.

Monopoli Team

Έτσι, μια ωραία μέρα, εκεί που χαζεύεις στα social media πέφτεις πάνω στα videakia και τα άρθρα τους κι αρχίζεις να τις παρατηρείς μέσα από την κλειδαρότρυπα της οθόνης σου να βάφονται και να φτιάχνουν μαλλιά και μέσα σε όλα αυτά να σου εξομολογούνται και τα προσωπικά τους, τα άγχη της δουλειάς τους –μιας δουλειάς κανονικής σαν τη δική σου- κι όλα όσα σκέφτονται καθημερινά οι γυναίκες της διπλανής πόρτας.

Άλλωστε, η ταύτιση παίζει μεγάλο ρόλο στο γκελ που κάνουν σήμερα οι beauty vloggers και bloggers- τις βλέπεις να μιλούν ακομπλεξάριστα για την ακμή τους, τη λιπαρότητα στα μαλλιά τoυς και τα περιττά κιλά τους. Εδώ ο κανόνας δεν είναι «πρέπει να είσαι τέλεια» αλλά να νιώθεις όμορφα μέσα από τη «μεταμόρφωση».

Στην Ελλάδα μέχρι πριν από 2 περίπου χρόνια οι beauty bloggers και youtube vloggers αποτελούσαν μια κοινότητα σε άνοδο μεν αλλά με διάθεση χύμα κι αυθόρμητη δε. Τώρα που οι μεγάλες ελληνικές εταιρείες καλλυντικών – καθώς και τα εγχώρια παραρτήματα των διεθνών brands- άρχισαν να αντιλαμβάνονται τη δυναμική της τάσης και να προσεγγίζουν με επαγγελματικές προτάσεις τις πρωταγωνίστριες του νέου φαινόμενου ενώ θεσπίστηκαν και τα ετήσια βραβεία του περιοδικού Marie Claire, ο ανταγωνισμός άρχισε να φουντώνει στις τάξεις των διαδικτυακών star.

Όπως εξομολογητικά έλεγε κι η Lousousou πρόσφατα σε ένα από τα video της: «Το youtube έχει μεταλλαχτεί κάπως από το τελείως χόμπι και το δωμάτιο που ήμασταν όλες και μιλάγαμε σε ένα concept λίγο πιο προγραμματισμένο. Ναι, έχουν ξεκινήσει οι πληρωμές στα video και ναι, κάποια video είναι sponsored».

Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι σε άλλες χώρες όπως η Αγγλία κι η Αμερική όπου η τάση έχει ήδη γράψει αρκετά χιλιόμετρα οι πασίγνωστες vloggers μπορεί να κερδίζουν μέχρι και 20.000 λίρες το μήνα, άλλες παίρνουν μέχρι και 4.000 λίρες για να αναφέρουν ένα προϊόν στα video τους, μερικές έχουν 26 εκατομμύρια εγγεγραμμένους στο κανάλι τους και κάθε video τους τα βλέπουν μέχρι και 11.000.000 θεατές.

Στην προσπάθειά του να αναλύσει το φαινόμενο στην Ελλάδα το monopoli.gr μίλησε με μια beauty blogger, την Le blog και μια Youtube vlogger, τη Lousousou κι αναμεταδίδει.

Le blog– Ζωή Γκόρου
gorou

«Εργαζόμουν για χρόνια ως beauty editor σε περιοδικά και μετέπειτα ως υπεύθυνη σύνταξης σε websites. Σε μία καλοκαιρινή βουτιά στη Μήλο σκέφτηκα να δημιουργήσω κάτι εντελώς δικό μου. Αυτό που απολαμβάνω στο blogging είναι η αίσθηση της άμεσης επικοινωνίας με το κοινό. Γράφεις, μοιράζεσαι, ενθουσιάζεσαι. 

Αυτό που με δυσκολεύει περισσότερο είναι τα εμπόδια που δημιουργώ στον εαυτό μου. Η διαρκής προσπάθεια να δημοσιεύσω posts που θα έχουν ξεχωριστό νόημα. Όχι απλά ‘κάτι’.

Το πιστό κοινό του Le Blog.gr με κάνει να συνεχίζω να πιστεύω – ότι ναι αυτή η ασχολία μπορεί να γίνει και μόνιμη δουλειά στην Ελλάδα της κρίσης. Όμως είναι αλήθεια ότι η Ελλάδα της κρίσης βάζει συνεχώς εμπόδια σε ό, τι προσπαθείς να κάνεις μόνος σου. Η υπόθεση θέλει πίστη και ιώβεια υπομονή. Τα συνηθέστερα σχόλια που μου κάνουν τα κορίτσια που ακολουθούν το blog μου είναι για θέματα ομορφιάς (ρεπορτάζ αγοράς, # Zoe’s beauty secrets κ.α) και wellbeing.

Από τα πιο αγαπημένα τους θέματα για να διαβάζουν είναι η στήλη “4 Κλικ που αξίζει να κάνεις” και τα άστρα του συνεργάτη μου Γιώργου Σοφιάνη. Η αλήθεια είναι ότι η περιποίηση του εαυτού σου και της ομορφιάς μπορεί να γίνει μία ακριβή υπόθεση. Για αυτό και στο Le Blog.gr φροντίζω να κρατώ ισορροπίες όπως κάνω και στο νεσεσέρ μου. Προτείνω δηλαδή το όμορφο story ενός πολυτελούς brand μαζί με κάποιες value for money ποιοτικές λύσεις. Όσο για τις τάσεις αυτή τη στιγμή στο μακιγιάζ επικρατούν δύο αντίθετα trends: το φυσικό μακιγιάζ όπου είσαι ο πιο λαμπερός εαυτός σου V/S τα bold, κόκκινα χείλη όταν θέλεις να είσαι μία 50’s beauty.

Οι γυναίκες που είναι σήμερα το κοινό των beauty bloggers είναι αυτές που ανήκουν στο ηλικιακό group 20-35. Η γενιά του διαδικτύου.

Το ίδιο το Le Blog.gr είναι μια κοινότητα στο Facebook με 9,600 followers που όλο μεγαλώνει. Πρόκειται για γυναίκες με κοινό ενδιαφέρον την υγεία και την ομορφιά εσωτερικά και εξωτερικά. Εκεί κάνουν like, share, γράφουν e-mail, σχόλια, και τέλος κάτι που με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη: εκφράζουν την επιθυμία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο Le Blog. H μεγαλύτερη συγκίνηση που μου έχει χαρίσει μέχρι σήμερα το beauty blogging είναι ένα ευχαριστήριο e-mail που έλαβα από follower μόλις έμαθε ότι κέρδισε προϊόντα ομορφιάς σε διαγωνισμό του leblog.gr. Το έχω κρατήσει.

Οι τάσεις της μόδας και της ομορφιάς που «βλέπει» η Le blog στις νέες γυναίκες
« Μου αρέσει η neo-hippy τάση ως fan των 70’s icons όπως η Diane Keaton και η ‘Ελενα Ναθαναήλ καθώς και το new romantic κύμα με τις πλεξούδες και το αέρινο μακιγιάζ. Παρατηρώ όμως ότι παράλληλα μεσουρανεί και το ροκ στυλ με smokey eye μακιγιάζ και ντύσιμο σε πιο Debbie Harry στιλιστικές νότες, denim και sneakers. Να καταθέσω την beauty άποψή μου; Ας εμπιστευτούμε εξίσου τη γοητεία της φυσικής μας ομορφιάς και ας αναδείξουμε αυτές τις αξίες. Ας φροντίσουμε να νιώσουμε πρώτα την ‘ομορφιά μέσα μας’ όπως λέμε στο leblog.gr, να είμαστε αληθινές, να τρώμε σωστά και να γυμνάζουμε το σώμα μας. Τότε θα παρατηρήσουν την ομορφιά μας και οι άλλοι.»

Tα 5 sos αντικείμενα της Le Blog που δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από τα νεσεσέρ μιας γυναίκας:

1. Ποτέ χωρίς την ενυδατική κρέμα ημέρας με δείκτη προστασίας SPF (θυμήσου ότι ζεις στην ηλιόλουστη Ελλάδα)
2. CC Cream (κάλυψη, καλλυντική φροντίδα, προστασία από τον ήλιο και φυσικό αποτέλεσμα. Νομίζω η πιo smart ανακάλυψη της κοσμετολογίας).
3. Ρουζ (Φωτίζει ακόμα και την πιο «κουρασμένη» στιγμή σου)
4. Mάσκαρα (Ανοίγει το βλέμμα)
5. Lipbalm (Φυσική λάμψη υγείας στα χείλη)

Lou sou sou, Λούση Καλαγκιά
lousousou

«Βλέποντας για χρόνια Youtube του εξωτερικού πήρα την απόφαση να ξεκινήσω το κανάλι μου για να δώσω τη δική μου νότα στο χώρο. Το καλύτερο κομμάτι του Youtube είναι η επικοινωνία με όσους με παρακολουθούν. Είναι μια κοινότητα και πολύ δυνατό μάλιστα. Ανταλλάσσουμε ιδέες, γνώμες, μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη και αυτό μας δένει περισσότερο. Τα νέα κορίτσια μαθαίνουν μαζί μας το μακιγιάζ και τα μεγαλύτερα παίρνουν ιδέες.

Δυστυχώς η αγορά της Ελλάδας είναι αρκετά μικρή και αποτελεί το βασικό εμπόδιο στην εξέλιξη των Youtubers, αρχίζουν όμως να γίνονται επαγγελματικά βήματα, αργά αλλά γίνονται. Προσωπικά, θα ήθελα πάρα πολύ το vlogging να γίνει για εμένα το κύριο μου επάγγελμα γιατί το απολαμβάνω και νομίζω ότι είμαι σε καλό δρόμο.

Στους followers μού αρέσει η ηρεμία που βγάζω στα βίντεο μου και αυτό είναι ο σκοπός μου- να αποτελώ την εβδομαδιαία χαλάρωση όσων με παρακολουθούν. Τους αρέσει ακόμα το minimal chic μακιγιάζ μου και γι’ αυτό μου ζητάνε συχνά make up tutorials.

Η περιποίηση του εαυτού μας, σε λογικά πάντα πλαίσια, θεωρώ ότι είναι μία καλή επένδυση και μία μορφή ψυχοθεραπείας. Αν εστιάσουμε στο ‘λίγα και καλά’ δεν κινδυνεύουμε απ΄ τον υπερκαταναλωτισμό.

Όσο για τα δικά μου αγαπημένα μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ με λάμψεις που φωτίζει όλο το πρόσωπο και τα έντονα φρύδια για ένα πιο νεανικό look.
Το beauty vlogging μας αφορά όλες. Η πιο συγκινητική στιγμή μέχρι στιγμής ήταν σίγουρα το ότι με επέλεξε η La Roche Posay για να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στην παγκόσμια καμπάνια ‘Free From Spots’ που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Οι τάσεις της μόδας που βλέπει η Lousousou:
Μεγάλο comeback έχουν κάνει τα 90’s με καρώ πουκάμισα, mom jeans και μάτ καφέ κραγιόν.

Τα 5 sos αντικείμενα που έχει το βαλιτσάκι της Lousousou

1) Κονσίλερ για να καλύψουμε ατέλειες και σημάδια κούρασης.
2) Βronzer για ζεστασιά στο πρόσωπο αλλά το χρησιμοποιούμε και ως σκιά.
3) Ένα προϊόν για τα φρύδια, είναι απ΄ τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του προσώπου μας.
4) Μαύρη μάσκαρα, το βλέμμα δεν είναι το ίδιο χωρίς αυτή.
5) Την αγαπημένη μας απόχρωση κραγιόν που μπορούμε να φοράμε απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ, η δική μου είναι η κόκκινη.

Περισσότερα από Editors