MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
17
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Andrea Bocelli 30: The Celebration
Anora
Athens Palestine Film Festival
Birdcage Inn
Black Dog
Companeros
Cure
Donnie Darko
Dourgouti Town
Emilia Pérez
Kneecap
Looney Tunes: Ο Πόρκι και ο Ντάφι σώζουν την γη (μεταγλωττισμένη)
Mauthausen
One Piece Film: Gold (μεταγλωττισμένη)
One Piece Film: Gold (με υπότιττλους)
Ozi: Η φωνή του δάσους (μεταγλωττισμένη)
Red One
Smile 2
Take a Trip
Terrifier 3
The Apprentice
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Trust Fall: Julian Assange
Trauma
Venom: Η τελευταία πράξη
Άλογα
Όλα για τη μητέρα μου
Αβελ
Αγριες φράουλες
Αγρυπνος στο Σιάτλ
Αδάμ
Αδέσποτα κορμιά
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Ασίκ Κερίμπ
Βραδύποδες στην κουζίνα (μεταγλωττισμένη)
Γραμμή δισταγμού
Δαμάζοντας τα κύματα
Δαχομέη
Εγώ, ο απαισιότατος 4 (μεταγλωττισμένη)
Εν αρχή
Η Αλίκη δε μένει πια εδώ
Η Λαίδη και ο Αλήτης (μεταγλωττισμένη)
Η θυσία
Η ληστεία του Βερολίνου
Η μπαλάντα του Ναραγιάμα
Η πλεξούδα
Η πύλη της κολάσεως
Η ώρα του γερακιού
Θεώρημα
Καμία άλλη γη
Κλέφτης ποδηλάτων
Κονκλάβιο
Μαύρος κύκνος
Με αξιοπρέπεια
Μια μέρα, ένας έρωτας
Μικρή Ιστορία για έναν έρωτα
Μικρή ιστορία για έναν φόνο
Μικροί ήρωες σε δράση (μεταγλωττισμένη)
Μονομάχος II
Ντικ Τρέισι
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο Νονός
Ο Νονός 2
Ο Πάντα-Πάνγκ στην Αφρική (μεταγλωττισμένη)
Ο άνθρωπος νυχτερίδα
Ο δάσκαλος που υποσχέθηκε την θάλασσα
Ο φίλος μου το ρομπότ
Πέππα το γουρουνάκι: Πάρτυ στο σινεμά (μεταγλωττισμένη)
Πέρασμα
Παρθενόπη
Πεσμένα φύλλα
Προετοιμασίες για να είμαστε μαζί, άγνωστο για πόσο
Πώς να σώσετε ένα μάγο (μεταγλωττισμένη)
Ραντεβού με έναν serial killer
Σαμσάρα
Συνάντησα και ευτυχισμένους τσιγγάνους
Σώμα Χριστού (Corpus Christi)
Τα 13 Τριαντάφυλλα
Τζάγκο, ο τρομοκράτης του Πάσσο-Ντόμπλε
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το γόνατο της Άχεντ
Το διπλανό δωμάτιο
Το θηρίο
Τοτό 2: Η σχολική εκδρομή (μεταγλωττισμένη)
Το χρώμα του ροδιού
Κωμωδία

Όλοι οι Καλοί Χωράνε

Συμπαθητική «ταξική» κωμωδία που συνδυάζει το φαρσικό στοιχείο με την πολιτική ματιά γύρω από τη Γαλλία της σύγχρονης οικονομικής κρίσης και των κραυγαλέων κοινωνικών ανισοτήτων.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 102'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η Γαλλία πλήττεται από ένα βαρύ χειμώνα και η νεοεκλεγείσα αριστερή κυβέρνηση ψηφίζει ένα νόμο που υποχρεώνει τους γάλλους πολίτες να φιλοξενούν στα σπίτια τους κατά τη διάρκεια του χειμώνα όσους συμπολίτες τους δεν έχουν στέγη. Ο πανικός που πιάνει σχεδόν όλους τους κατοίκους- αριστερούς και δεξιούς- μιας συνηθισμένης πολυκατοικίας του Παρισιού ύστερα από τη δημοσίευση του παραπάνω νόμου δεν έχει προηγούμενο.

Ο αμείλικτος δεξιός επιχειρηματίας που σιχαίνεται τους αστέγους και κατηγορεί τους φτωχούς για την μοίρα τους, κάνει ότι μπορεί για να αποφύγει την… καταδίκη του: μεταφέρει τη μητέρα του από το γηροκομείο στο σπίτι του ενώ προσφέρει στη μετανάστρια οικιακή βοηθό (που κάνει κάθε μέρα 1,5 ώρα με το μετρό μέχρι να φτάσει σπίτι του) 80 ευρώ την ημέρα ώστε να μείνει μαζί τους- εκείνη του ζητάει 100 κι απελπισμένος μπουρζουά συμφωνεί. Τα ίδια όμως και χειρότερα κάνει και η ιδεαλίστρια «αριστερή» του κάτω ορόφου που δεν μπορεί να «βάλει ένα ξένο» στο σπίτι της και πείθει την υπάλληλο του δήμου (και θαυμάστρια του συγγραφέα συζύγου της) να κάνει τα στραβά μάτια ώστε να εξαιρεθεί το σπίτι τους από το μέτρο…

oloioikaloixorane

Γουστόζικη, με αφηγηματικό ρυθμό και ευρηματικό ενίοτε πάντρεμα της πολιτικής σάτιρας και της ανάλαφρης ηθογραφίας, κωμωδία με βασικούς πρωταγωνιστές ένα κράμα από αναγνωρίσιμους σε όλους – Γαλλία, Ελλάδα, Συμμαχία- χαρακτήρες. Η επικαιρότητα της ιστορίας βοηθάει την Alexandra Leclère (δημιουργό του “Maman») να πει κάποια πράγματα με το όνομα τους, ακόμη κι αν αυτό δεν θα βρει σύμφωνους αρκετούς.

Η αλήθεια είναι πως η δημιουργός της ταινίας από ένα σημείο και μετά πέφτει στην παγίδα της ανάγκης να στρογγυλέψει αρκετά τις γωνίες της αιχμηρής αρχικά κριτικής της σε όλους τους ταξικά αρνητικούς πρωταγωνιστές της αναδεικνύοντας την ανθρωπιά (;) και τα θετικά του χαρακτήρα τους. Αφήνοντας λοιπόν στην άκρη τα επιμέρους κομμάτια της ιδεολογικής-πολιτικής αντιπαραθέσης που θα μονοπωλήσει η ερώτηση «ποιος είναι πιο κακός: ο δεξιός ή η αριστερή;», θα σταθούμε στα κωμικά εκείνα στοιχεία που αναδεικνύουν τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα μιας ταινίας με μερικούς έξυπνους, κωμικούς διαλόγους που εκστομίζονται από σπαρταριστούς χαρακτήρες. Κάποιοι από αυτούς έχουν τη μερίδα του λέοντος. Όπως η καταπληκτική Karin Viard (χάρη στην ερμηνεία της στην «Οικογένεια Μπελιέ» ήταν υποψήφια στα περσινά Βραβεία Σεζάρ) που υποδύεται τη διακοσμητική σύζυγο του μπουρζουά επιχειρηματία, η οποία θα είναι ο καταλύτης στο να επικοινωνήσουν ουσιαστικά (φευ) όλα τα πρόσωπα του έργου. Αφελής πράγματι η προβλέψιμη κατάληξη του φιλμ αλλά πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς αφού πρόκειται για μια ανάλαφρη κωμωδία που δεν υποδύεται κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά είναι;

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ (Le grand partage)
Σκηνοθεσία: Alexandra Leclère
Σενάριο: Alexandra Leclère

Παίζουν: Didier Bourdon, Michel Vuillermoz, Karin Viard, Valérie Bonneton, Jackie Berroyer, Josiane Balasko

Διάρκεια: 102'
Χώρα: Γαλλία
Έτος: 2015

Rating: 2
Διανομή: TANWEER
Περισσότερα από CINEMA