MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
15
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
2073
A complete unknown
Anora
Babygirl
Captain America: Θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Cleaner
Companion
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Dog Man (με υπότιτλους)
Emilia Pérez
Flow
Frank
Mi bestia
Phantasm
Presence
Seven
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The Apprentice
The Brutalist
The Last Showgirl
The Monkey
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Wicked
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Αληθινός πόνος
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Βιτόρια
Για τη μικρή Σάμα
Γουλιέλμος Τέλλος
Γουόλ-Υ (μεταγλωττισμένο)
Είμαι ακόμη εδώ
Η Επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (μεταγλωττισμένη)
Η Τζούλι μένει σιωπηλή
Η άγνωστη κυρία
Η επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (με υπότιτλους)
Η επιστροφή
Η θυσία
Η κληρονόμος των μυστικών
Η λευκή κορδέλα
Η ληστεία του αιώνα 2
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Η σιωπή των Άλλων
Θεώρημα
Θολός βυθός
Καμία άλλη γη
Κλέφτης ποδηλάτων
Κλεμμένη ομορφία
Κονκλάβιο
Κρυμμένος
Κυνήγι
Λενάκι, δυο φωτιές και δυο κατάρες
Λούλα LeBlanc
Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία – Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας
Μετέωρο και Σκιά
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μια ξαφνική ματιά σε βαθύτερα πράγματα
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μπάρι Λίντον
Μυστικό δίκτυο
Νοσφεράτου
Ο Γιός Του Σαούλ
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Οι τσιγγάνοι πεθαίνουν από αγάπη
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Πέρασμα
Παράξενα παιχνίδια
Σκυλάκια στην όπερα (μεταγλωττισμένη)
Στην υπεράσπιση μιας πίστης
Τελευταία ανάσα
Τελευταία πνοή
Τετράποδες αποστολές (μεταγλωττισμένη)
Τη νύχτα που δεν γνωρίζαμε τίποτα
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το διπλανό δωμάτιο
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το νησί της Αφροδίτης
Το πιο πολύτιμο φορτίο
Τρελή από έρωτα Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή
Υπάρχω
Κωμωδία

Όλοι οι Καλοί Χωράνε

Συμπαθητική «ταξική» κωμωδία που συνδυάζει το φαρσικό στοιχείο με την πολιτική ματιά γύρω από τη Γαλλία της σύγχρονης οικονομικής κρίσης και των κραυγαλέων κοινωνικών ανισοτήτων.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 102'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η Γαλλία πλήττεται από ένα βαρύ χειμώνα και η νεοεκλεγείσα αριστερή κυβέρνηση ψηφίζει ένα νόμο που υποχρεώνει τους γάλλους πολίτες να φιλοξενούν στα σπίτια τους κατά τη διάρκεια του χειμώνα όσους συμπολίτες τους δεν έχουν στέγη. Ο πανικός που πιάνει σχεδόν όλους τους κατοίκους- αριστερούς και δεξιούς- μιας συνηθισμένης πολυκατοικίας του Παρισιού ύστερα από τη δημοσίευση του παραπάνω νόμου δεν έχει προηγούμενο.

Ο αμείλικτος δεξιός επιχειρηματίας που σιχαίνεται τους αστέγους και κατηγορεί τους φτωχούς για την μοίρα τους, κάνει ότι μπορεί για να αποφύγει την… καταδίκη του: μεταφέρει τη μητέρα του από το γηροκομείο στο σπίτι του ενώ προσφέρει στη μετανάστρια οικιακή βοηθό (που κάνει κάθε μέρα 1,5 ώρα με το μετρό μέχρι να φτάσει σπίτι του) 80 ευρώ την ημέρα ώστε να μείνει μαζί τους- εκείνη του ζητάει 100 κι απελπισμένος μπουρζουά συμφωνεί. Τα ίδια όμως και χειρότερα κάνει και η ιδεαλίστρια «αριστερή» του κάτω ορόφου που δεν μπορεί να «βάλει ένα ξένο» στο σπίτι της και πείθει την υπάλληλο του δήμου (και θαυμάστρια του συγγραφέα συζύγου της) να κάνει τα στραβά μάτια ώστε να εξαιρεθεί το σπίτι τους από το μέτρο…

oloioikaloixorane

Γουστόζικη, με αφηγηματικό ρυθμό και ευρηματικό ενίοτε πάντρεμα της πολιτικής σάτιρας και της ανάλαφρης ηθογραφίας, κωμωδία με βασικούς πρωταγωνιστές ένα κράμα από αναγνωρίσιμους σε όλους – Γαλλία, Ελλάδα, Συμμαχία- χαρακτήρες. Η επικαιρότητα της ιστορίας βοηθάει την Alexandra Leclère (δημιουργό του “Maman») να πει κάποια πράγματα με το όνομα τους, ακόμη κι αν αυτό δεν θα βρει σύμφωνους αρκετούς.

Η αλήθεια είναι πως η δημιουργός της ταινίας από ένα σημείο και μετά πέφτει στην παγίδα της ανάγκης να στρογγυλέψει αρκετά τις γωνίες της αιχμηρής αρχικά κριτικής της σε όλους τους ταξικά αρνητικούς πρωταγωνιστές της αναδεικνύοντας την ανθρωπιά (;) και τα θετικά του χαρακτήρα τους. Αφήνοντας λοιπόν στην άκρη τα επιμέρους κομμάτια της ιδεολογικής-πολιτικής αντιπαραθέσης που θα μονοπωλήσει η ερώτηση «ποιος είναι πιο κακός: ο δεξιός ή η αριστερή;», θα σταθούμε στα κωμικά εκείνα στοιχεία που αναδεικνύουν τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα μιας ταινίας με μερικούς έξυπνους, κωμικούς διαλόγους που εκστομίζονται από σπαρταριστούς χαρακτήρες. Κάποιοι από αυτούς έχουν τη μερίδα του λέοντος. Όπως η καταπληκτική Karin Viard (χάρη στην ερμηνεία της στην «Οικογένεια Μπελιέ» ήταν υποψήφια στα περσινά Βραβεία Σεζάρ) που υποδύεται τη διακοσμητική σύζυγο του μπουρζουά επιχειρηματία, η οποία θα είναι ο καταλύτης στο να επικοινωνήσουν ουσιαστικά (φευ) όλα τα πρόσωπα του έργου. Αφελής πράγματι η προβλέψιμη κατάληξη του φιλμ αλλά πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς αφού πρόκειται για μια ανάλαφρη κωμωδία που δεν υποδύεται κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά είναι;

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ (Le grand partage)
Σκηνοθεσία: Alexandra Leclère
Σενάριο: Alexandra Leclère

Παίζουν: Didier Bourdon, Michel Vuillermoz, Karin Viard, Valérie Bonneton, Jackie Berroyer, Josiane Balasko

Διάρκεια: 102'
Χώρα: Γαλλία
Έτος: 2015

Rating: 2
Διανομή: TANWEER
Περισσότερα από CINEMA