Έρωτας στα Τυφλά
Γαλλική κομεντί που ποντάρει στη γνωστή συνταγή της «δύσκολης» συνάντησης δύο αντίθετων τύπων που τελικά βρίσκουν κώδικα επικοινωνίας και οριστικού… ταιριάσματος!
Από τη μια μεριά του τοίχου ένας δημιουργός γρίφων, αφοσιωμένος στη δουλειά του, λιγομίλητος και μισάνθρωπος, που δεν μπορεί να δουλέψει παρά μόνο με απόλυτη ηρεμία. Από την άλλη πλευρά μια νεαρή πιανίστρια που μόλις έχει εγκατασταθεί στο καινούργιο της διαμέρισμα. Προετοιμάζεται για έναν σημαντικό διαγωνισμό και πρέπει να κάνει πολλές πρόβες. Ανάμεσά τους ένας λεπτός τοίχος που δημιουργεί μια υποχρεωτική, ηχητική και τυφλή συγκατοίκηση. Έπειτα από πολλές προσπάθειες να βλάψει ο ένας τον άλλον, θα συμφωνήσουν για τις ώρες που θα μπορεί να χρησιμοποιεί ο καθένας τον ηχητικό του χώρο.
Ο δημιουργός του φιλμ, ο κωμικός Clovis Cornillac που εκτός της σκηνοθεσίας και του σεναρίου κρατάει και τον πρωταγωνιστικό ρόλο υποδυόμενος τον Μασίν αναφέρει: “Για πάρα πολλά χρόνια έλεγα ότι δεν θα κάνω σκηνοθεσία. Ο καθένας στον τομέα του. Θεωρούσα τον σκηνοθέτη έναν αρχιτέκτονα που εξασκούσε μία τέχνη. Γενικά, είμαι άνθρωπος που δεν νιώθω άνετα με την ιδέα της Τέχνης με κεφαλαίο Τ. Για τον λόγο αυτό, δεν θεωρώ εαυτόν καλλιτέχνη, αλλά περισσότερο τεχνίτη που καταπιάνεται με μία τέχνη. Αυτό με οδηγεί στην τριακονταετή πορεία μου ως κωμικός. Πριν από τέσσερα-πέντε χρόνια, άρχισα να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να σκηνοθετήσω, αλλά δεν ήθελα να βιαστώ. Ήθελα το όποιο εγχείρημα να εξυπηρετεί κάποια καλλιτεχνική ανάγκη μου. Όταν λοιπόν, προέκυψε η κατάλληλη ευκαιρία, αποφάσισα να το κάνω”, ενώ για την επιλογή του να κάνει μια κομεντί συμπληρώνει: «Μια ταινία μπορεί να σε πείσει ανεξαρτήτως σε ποιο είδος ανήκει. Οι ρομαντικές κομεντί και ειδικότερα η συγκεκριμένη αποτελεί σπουδαία ευκαιρία για να θίξεις πολλά και διάφορα θέματα με παιχνιδιάρικο τρόπο. Με σημείο εκκίνησης μια σχετικά απλοϊκή ιστορία, είχα την ευκαιρία και τη χαρά να πειραματιστώ πάρα πολύ με τις προοπτικές που προσφέρει το συγκεκριμένο είδος».