Το Τέταρτο Κουδούνι: «Εργαζόμενοι Ανώνυμοι» ΚΘΒΕ: ένα θεσμός ή Το θεώρημα του Ευκλείδου
Αυτοί οι ενδημούντες, χρόοονια τώρα, στο ΚΘΒΕ και στα πέριξ, που εμφανίζονται, κατά καιρούς, με τους φερετζέδες «Ηθοποιοί ΚΘΒΕ», «Εργαζόμενοι ΚΘΒΕ» κλπ, κλπ και βρίσκουν φιλόξενον στέγην σ’ έντυπα και σε ιστότοπους αναλόγων κιτρίνων αποχρώσεων
-τώρα έβαλαν μπρος την παλαιά των ημερών λατέρνα να παίζει κατά Αναστασάκη και Τσιμά, αλλά είναι ξεκούρδιστη…- γιατί δεν τους κατεβάζουν τους φερετζέδες να «καταγγείλουν» ευθέως, με τα ονόματά τους, όσους και όσα θέλουν να καταγγείλουν;
Τόσο θρασύδειλοι; Μα σας ξέρουμε, μα σας ξέρουμε, «Ανώνυμοι Εργαζόμενοι», γιατί κρύβεστε; (Μπα, οι «Αλκοολικοί Ανώνυμοι» θεραπεύονται, εδώ γιατρειά δεν υπάρχει, έχουν γίνει θεσμός…).
Διαβάστε περισσότερα στο Τέταρτο Κουδούνι
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Bobby Broom συναντά τον Γιώργο Κοντραφούρη στο Half Note Jazz Club
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Γιάννης Λαμπρόπουλος
Dreams, Fame and the Savage: Έκθεση των Kalup Linzy και James Franco στην γκαλερί The Breeder
Περιμέναμε 10 χρόνια τον «Λυκάνθρωπο» – αλλά άξιζε τον κόπο
Όταν έκλαψε ο Νίτσε, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση και Νίκου Χατζόπουλου στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Η Ποιητική της Ευαλωτότητας: Η εικαστικός Penny Siopis σε μια συζήτηση με την Κατερίνα Γρέγου στο ΕΜΣΤ
Η πόλη ή πώς να κοιμηθείτε ήσυχα, του Παναγιώτη Γκιζώτη στο Θέατρο 104
Ερωτικό Μανιφέστο, του Ιωάννη Μακρόπουλου στο Θέατρο Φούρνος
Υπόστεγο: Νέο single της Νατάσσας Μποφίλιου από το Κάτι Καίγεται
Brown Hotels Greece: Διπλή υποψηφιότητα στα βραβεία World’s Best Awards 2025 του Travel + Leisure