The Bachelor
Τραγική από όλες τις απόψεις «κωμωδία» που διεκδικεί με άνεση τον τίτλο της χειρότερης ελληνικής ταινίας της χρονιάς.
Ένα “λάθος” της νύφης, φέρνει ξανά μαζί τέσσερις φίλους της καταστροφής και έναν εκρηκτικό πεθερό! Πέντε άντρες ανεβαίνουν στη Θεσσαλονίκη να τα γκρεμίσουν όλα. Ένας πεθερός μπαίνει σε μια νεκροφόρα με σκοπό να σκοτώσει έναν έρωτα. Μια παλιά ερωμένη χορεύει ταγκό με τις αναμνήσεις της. Ένας γάμος που ματαιώνεται και μια σχέση που ξεκινάει με το πέπλο της νύφης ν’ ανεμίζει στον αέρα της ανεξαρτησίας.
Η ιδέα-κλοπή του αμερικανικού «Hangover» δεν είναι το πρόβλημα. Το κακό είναι όλα τα υπόλοιπα. Η ανεκδιήγητη ιστορία, το άθλιο σενάριο, το ανύπαρκτο (στην καλύτερη) έως άθλιο (στη χειρότερη) χιούμορ, οι ντροπιαστικές ερμηνείες, τα χοντροκομμένα κλισέ… από όπου κι αν δει κανείς αυτή την ταινία, θα καταλήξει με το στόμα ανοιχτό. Κι αυτό δεν θα οφείλεται φυσικά στο θαυμασμό αλλά στο ότι δεν θα πιστεύει στα μάτια του. Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ πάντως σχετικά με το πως είναι δυνατόν να γυριστεί μια τόσο αποτυχημένη σε όλα τα επίπεδα ταινία (μπροστά της τα «Σούλα Έλα Ξανά», «I Love Karditsa» και άλλα τέτοια… μνημεία της σύγχρονης ελληνικής κωμωδίας γίνονται έως και συμπαθή) αναρωτιόμαστε πως δέχτηκαν τόσοι γνωστοί και «καταξιωμένοι» ηθοποιοί να πάρουν μέρος σε αυτή; Όταν γύριζαν τις σκηνές δεν έπαιρναν χαμπάρι τι γινόταν; Προφανώς οι αμοιβές τους ή ακόμη και τα καλούδια της Θεσσαλονίκης να τους μάγεψαν, με συνέπεια να έχουν βάλει την τζίφρα τους σε μια ταινία που θα μείνει στα χρονικά ως παράδειγμα κινηματογραφικής «αυτοκτονίας». Και μια που μιλάμε για «καλλιτεχνικές αυτοκτονίες»… η Τόνια Σωτηροπούλου έχει ακόμη βλέψεις για διεθνή καριέρα;
Κωνσταντίνος Καϊμάκης