Παράνομοι δεσμοί, νόθες αδελφές, μυστικοί εραστές, απίθανες συμπτώσεις, ατέλειωτες εξομολογήσεις και ποταμοί δακρύων… σε ρυθμούς Bollywood. Αυθεντικό μελόδραμα ή μια ανατροπή των μελοδραματικών κλισέ; Μήπως μια κωμωδία για την κωμωδία της ζωής; Μήπως ένα έργο για την Ινδία; Άραγε ο Alwar τα παίρνει όλα αυτά στα σοβαρά ή, αντίθετα, στήνει μπροστά μας μια φάρσα;
Το έργο «Με κάρυ και κύμινο» του Rudra Alwar ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα στη σοβαροφάνεια του μελό και τη σατιρική ανατροπή του.
Ανάμεσα σε μυρωδιές κάρυ και κύμινου, έντονα χρώματα και χορούς Bollywood ξετυλίγεται η ζωή μιας οικογένειας στη Βομβάη, που ισορροπεί ανάμεσα στην παράδοση και στο καινούργιο, στη Δύση και στην Ανατολή.
Η Ινδία. Η καρδιά μιας χώρας που χτυπά στις παραδόσεις. Η φιλοσοφία μιας χώρας που στηρίζεται στο πεπρωμένο. Και μια οικογένεια που -μέσα στη δίνη των αποκαλύψεων -τα ανατρέπει όλα… Κλείστε τα μάτια και αφεθείτε στα αρώματα, το μυστήριο, τους ρυθμούς και τη μαγεία της Ινδίας.
Μια οικογένεια ζει με τα πόδια στην παράδοση και με το κεφάλι στο σήμερα. Στο ενδιάμεσο χτυπά η καρδιά της, μέσα από την μυρωδάτη επιχείρηση μπαχαρικών της.
Μια καθόλου παραδοσιακή μητέρα, η Αντίρα, που καλείται να ξεκαθαρίσει τα μυστικά και ψέματα μιας ζωής. Μια γυναίκα που δεν φοβήθηκε την αγάπη. Ο Πρανάβ και η Αλίσα, τα δυο μεγάλα παιδιά της έρχονται να την επισκεφθούν μετά από χρόνια παραμονής τους στην Αγγλία και την Αυστραλία και βρίσκονται έκπληκτα μπροστά σε ένα παρελθόν που ανέπνεε δίπλα τους, αλλά ποτέ δεν το είχαν αντιληφθεί. Η Λατίγια, μια νεαρή κοπέλα που μεγαλώνει ορφανή χωρίς να φαντάζεται πόσο κοντά της ήταν πάντα οι γονείς της. Ο Παλβίς, ένας φύλακας – άγγελος, πρώην υπάλληλος στην εταιρία μπαχαρικών που βοηθά την οικογένεια μετά το θάνατο του πατέρα.
Αυτά είναι τα «εν ζωή» πρόσωπα του έργου. Aνάμεσά τους, πανταχού παρόντα, προσφιλή φαντάσματα και μυστηριακές θεότητες.
Το έργο μεγεθύνει με το φακό του τις λεπτομέρειες των σχέσεων των μελών της οικογένειας. Μυστικά και ψέματα έρχονται στην επιφάνεια και όλοι μπαίνουν στη δίνη των αποκαλύψεων. Παντού γύρω τους, μουσική, μουσική, μουσική.
Ο μαέστρος – Μοίρα κινεί τις μπαγκέτες του… και τα πρόσωπα του έργου ακολουθούν σε ρυθμούς Bollywood!