Ολο το θέμα προέκυψε μέσα από την εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη, η οποία ερευνά το φόνο του οδηγού ταξί στην Κηφισιά. Η δημοσιογράφος εντόπισε ομοιότητες στην πλοκή της ταινίας με το συγκεκριμένο έγκλημα και κάλεσε τον σκηνοθέτη να μιλήσει στην εκπομπή της. Εκείνος αναφέρθηκε σε ένα πρόσφατο περιστατικό που συνέβη σε μια προβολή της ταινίας και στην ανοικτή συζήτηση με τους θεατές που ακολούθησε. Εκείνη τη βραδιά ένας νεαρός – τα χαρακτηριστικά του οποίου ταιριαζουν στην περιγραφή του φερόμενου ως δράστη, ρωτησε τον σκηνοθέτη το εξής: «Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό όταν γράφατε το σενάριο, πως θα μπορούσε να εμπνεύσει κάποιον να κάνει κάτι αντίστοιχο στην πραγματική ζωή»;
Με σημερινή ανακοίνωση του σκηνοθέτη, η ταινία αποσύρεται από τις αίθουσες.
Η δηλωση του σκηνοθέτη:
“Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθώ τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του δολοφόνου του οδηγού ταξί στη Κηφισιά.
Την προηγούμενή εβδομάδα θεατές που παρακολούθησαν την προβολή της ταινίας σε κινηματόγραφο στην Αθήνα στις 7/2/2017 ενημέρωσαν, πως ένας άντρας που ταιριάζει με την περιγραφή που δόθηκε στη δημοσιότητα για το φερόμενο ως δράστη, μου έκανε μια συγκεκριμένη ερώτηση στη συζήτησή που ακολουθήσε με το κοινό μετά την προβολή της ταινίας.
Στα πλαίσια της έρευνας, με κάλεσαν να επιβεβαιώσω την πληροφορία που έλαβαν, και να παραδώσω ότι υλικό υπήρχε από την συγκεκριμένη εκδήλωση προκειμένου να συνδράμω στις έρευνες, αίτημα στο οποίο ανταποκρίθηκα, ευχόμενος ο άνθρωπος που έκανε την ερώτηση το βράδυ της 07ης Φεβρουαρίου να εμφανιστεί, προκειμένου να αποδειχθεί πως η σύνδεση του δράστη με την ταινία, είναι απλά μια τραγική σύμπτωση.
Υπό το φως λοιπόν των τελευταίων εξελίξεων, αποφάσισα να αποσύρω την ταινία από τους κινηματογράφους, όχι φυσικά διότι αναγνωρίζω κάποια σύνδεση της με το δράστη της Κηφισιάς, άλλωστε όπως δήλωσα η πραγματική ζωή και η μυθοπλασία είναι δυο δρόμοι παράλληλοι που δεν συναντιούνται ποτέ, αλλά προκειμένου να μην παρεξηγηθούν οι προθέσεις οι δικές μου και των συνεργατών μου στην προσπάθεια μας να συνδράμουμε στις έρευνες.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την αγάπη που δείξατε στο <Έτερος Εγώ>, λυπάμαι ειλικρινά που η δια μέσω της ταινίας επαφή μας διακόπτεται τόσο ξαφνικά και εύχομαι σε όλους σας υγεία και ότι καλύτερο σε όλους τους τομείς της ζωής σας.
Σωτήρης Τσαφούλιας.”
Η ιστορία της ταινίας εχει ως εξής:
Στη σημερινή Αθήνα, πέντε φόνοι με τελετουργικό χαρακτήρα και τα αρχαία ρητά του Πυθαγόρα να «κοσμούν» τους τόπους των εγκλημάτων, φέρνουν σε αδιέξοδο το Δημήτρη Λαΐνη (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης), καθηγητή εγκληματολογίας, που αναλαμβάνει να λύσει την υπόθεση.
Το πυκνό μυστήριο που σκεπάζει την ατμόσφαιρα του φιλμ ταιριάζει ιδανικά με το σταυρόλεξο των τελετουργικών φόνων. Όλα αυτά βέβαια έχουν ως πηγή προέλευσης τη σημειολογική σημασία ενός έργου του Νταν Μπράουν (αντί του Δάντη ή του Ντα Βίντσι εδώ βάλτε στην εξίσωση το όνομα του Πυθαγόρα), με την αντίστοιχη συναρπαστική εξέλιξη. Οι μαθηματικές αναφορές (με το Πυθαγόρειο Θεώρημα να αποτελεί το κλειδί της υπόθεσης) και το σκηνοθετικό μάτι του Σωτήρη Τσαφούλια -υπογράφει ακόμη και το σενάριο- κάνουν το φιλμ αρκετά θελκτικό για το μάτι του θεατή. Η ταινία έκανε την πρεμιέρα της στο 57ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αποσπώντας δύο βραβεία: Βραβείο Κοινού FISCHER Ελληνικής Ταινίας-Μιχάλης Κακογιάννης και Βραβείο Νεότητας.