Οκτώ σημαντικοί δημιουργοί, χορογράφοι, σκηνοθέτες, χορευτές και ηθοποιοί, σε συνεργασία με την Ομάδα του Κινητήρα, ενώνονται και δημιουργούν ένα ξεχωριστό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Δημιουργούν σύντομες σκηνικές συνθέσεις πάνω στο δίπτυχο έρωτας και επανάσταση, σε μια ενιαία παράσταση-ύμνο στη διαφορετικότητα.
Έρωντας | Κινητήρας
Η Βίκυ Αδάμου, ο Πάρις Ερωτοκρίτου, η Ιωάννα Καμπυλαυκά, η Άρτεμις Λαμπίρη, η Αμάλια Μπένετ, ο Johnny O, η Κατερίνα Σκιαδά και η Πέρσα Σταματοπούλου, σταθεροί συνεργάτες του Καλλιτεχνικού Δικτύου του Κινητήρα, συναντούν τους επαγγελματίες και τους ερασιτέχνες της Ομάδας του, σε μια παράσταση εμπνευσμένη από τον έρωτα ως αντίσταση. Εκκινώντας από το λογοπαίγνιο των λέξεων έρωτας και γέροντας, εμπνέονται από την ερωτική επιθυμία, δίνουν πνοή στα σώματα των εραστών, αναρωτιούνται, γιατί παραμένουν ερωτευμένοι μετά τον γάμο, εφευρίσκουν συστήματα μέτρησης της ερωτικής τους επιθυμίας, δίνουν χώρο ή και όχι στην προδοσία. Και γίνεται η επανάσταση πραγματικότητα μέσα από τον έρωτα για την ίδια τη ζωή, που δε γνωρίζει φύλο ούτε ηλικία: μέσα από τον “Έρωντα”.
Έρωντας | Κινητήρας
ΈΡΩΝΤAΣ| Οι σκηνικές συνθέσεις
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Αντιγόνη Γύρα
Βίκυ Αδάμου “Έρωντας-πορνό”
Όταν ο έρωτας αποδεικνύεται σκάρτος, άπιστος, άπιαστος, άκυρος έως και λίγος. Μια ματιά από την κλειδαρότρυπα στο σαλόνι ενός μεσήλικου ζευγαριού που χάθηκε στη μέση μια ιδανικής σχέσης.
Πάρις Ερωτοκρίτου “Ψυχολογια Συριανού Συζύγου (ΨΣΣ) ή πώς να σταματήσεις να είσαι ερωτευμένος”
“Ντρέπομαι να το ομολογήσω. Επεράσαν οκτώ μήνες αφ’ ότου υπανδρεύθην και είμαι ακόμα ερωτευμένος με τη γυναίκα μου, ενω ο κυριότερος λόγος δια τον οποίον την επήρα ήτο, ότι δεν μου ήρεσκεν διόλου η κατάστασις ερωτευμένου.” Με αυτό τον τρόπο ξεκινά ο Εμμανουήλ Ροΐδης το διήγημα του ‘Ψυχολογία Συριανού Συζύγου’ (1894). Μετά τον μήνα του μέλιτος ο πρωταγωνιστής επιστρέφει, περνούν οχτώ μήνες και παραμένει πιο ερωτευμένος από ποτέ. Όσο περνάει ο καιρός διαπιστώνει ότι ο έρωτας αντί να κοπάσει έχει φουντώσει και εκεί αρχίζουν τα προβλήματα: συνεχείς υποψίες και εφιαλτικές νύχτες, αποτελούμενες από υποψήφιους εραστές, ύποπτα γράμματα, εκνευριστικές χοροεσπερίδες και την “προκλητική” συμπεριφορά της γυναίκας του.
Αμάλια Μπένετ & Κατερίνα Σκιαδά “Κλίμακα Ρίχτερ”
Η αγάπη είναι ένας σεισμός που αρχίζει από το βάθος της γης. Μια μέτρηση για το μέγεθος της αγάπης σε μια πιο πλούσια κλίμακα από το 1 έως το 10. Η αγάπη είναι μια δύναμη που κινείται και μεταβάλλεται. Μια μέτρηση για τις δυνάμεις και τις συνέπειες σε μικρές ιστορίες αγάπης χρησιμοποιώντας μια κλίμακα από 1 έως 10… Μια δύναμη που ξεχύνεται από τα σώματα των εραστών και αναστατώνει την επιφάνεια της ζωής.
Johnny O – Ιωάννα Καμπυλαυκά “Ερωτεύομαι άρα υπάρχω…”
Έρωντας, Αντιγόνη, Κινητήρας, αγάπη και έμπνευση. Ο έρωτας ως το σημαντικότερο καύσιμο για το ταξίδι. Μικρές καθημερινές σχέσεις που μεταμορφώνουν το σώμα μας, δίνοντας έτοιμες καθαρές εικόνες ερωτικής επιθυμίας και τρέλας ή αλλιώς εικόνες ζωής.
Πέρσα Σταματοπούλου “Απόσταση Αναπνοής”
Μια σπουδή πάνω στα σώματα που προσπαθούν να επικοινωνήσουν. Αναγνωρίζονται, εκτίθενται, συνυπάρχουν, απογυμνώνονται με σκοπό να έρθουν όλο και πιο κοντά, σε απόσταση αναπνοής. Μικρές, προσωπικές ιστορίες γίνονται η γέφυρα προσέγγισης, ανακάλυψης και αποδοχής και το σώμα πέρα από σχήμα, όγκο και φύλο βουτάει στο άλλο χώμα, όπως ο ερωτευμένος βουτάει με μια ανάσα στο συναίσθημα που τον κυριεύει.
Άρτεμις Λαμπίρη “Ο έρωτας σαν αγάπη”
Μια αίσθηση μικρής αδυναμίας / μια αίσθηση γυμνής προσωπικής στιγμής / μια αίσθηση διαφάνειας / εύθραυστος / μια αίσθηση / εγώ κι εσύ – εμείς; / κουνιούνται κι άλλοι μαζί μου ή η πραγματικότητα ολόκληρη; / είσαι ο βασιλιάς μου, άρα εγώ τι είμαι; … αστεία λες…κι εγώ ο βασιλιάς σου είμαι, σιγά μην είμαι υπήκοος. Είμαι; Όχι, όχι αποκλείεται… / όλα είναι εκεί που πρέπει. Στη θέση τους.
Έρωντας | Κινητήρας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- «Ανοιχτό Βιβλίο» με τον Γιάννη Σαρακατσάνη: Νέα εκπομπή αφιερωμένη στο βιβλίο κάνει πρεμιέρα στην ΕΡΤ3
- Αφιέρωμα στον Βασίλη Τσιτσάνη: Κώστας Μακεδόνας και Φωτεινή Βελεσιώτου μάς ταξίδεψαν σε «Ακρογιαλιές δειλινά»
- Ποινές και νέα μέτρα για αλκοόλ σε ανηλίκους – Επαναποινικοποίηση σε βαθμό πλημμελήμματος