MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
12
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
2073
A complete unknown
Anora
Babygirl
Captain America: Θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Cleaner
Companion
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Dog Man (με υπότιτλους)
Emilia Pérez
Flow
Frank
Mi bestia
Phantasm
Presence
Seven
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The Apprentice
The Brutalist
The Last Showgirl
The Monkey
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Wicked
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Αληθινός πόνος
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Βιτόρια
Για τη μικρή Σάμα
Γουλιέλμος Τέλλος
Γουόλ-Υ (μεταγλωττισμένο)
Είμαι ακόμη εδώ
Η Επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (μεταγλωττισμένη)
Η Τζούλι μένει σιωπηλή
Η άγνωστη κυρία
Η επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (με υπότιτλους)
Η επιστροφή
Η θυσία
Η κληρονόμος των μυστικών
Η λευκή κορδέλα
Η ληστεία του αιώνα 2
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Η σιωπή των Άλλων
Θεώρημα
Θολός βυθός
Καμία άλλη γη
Κλέφτης ποδηλάτων
Κλεμμένη ομορφία
Κονκλάβιο
Κρυμμένος
Κυνήγι
Λενάκι, δυο φωτιές και δυο κατάρες
Λούλα LeBlanc
Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία – Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας
Μετέωρο και Σκιά
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μια ξαφνική ματιά σε βαθύτερα πράγματα
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μπάρι Λίντον
Μυστικό δίκτυο
Νοσφεράτου
Ο Γιός Του Σαούλ
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Οι τσιγγάνοι πεθαίνουν από αγάπη
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Πέρασμα
Παράξενα παιχνίδια
Σκυλάκια στην όπερα (μεταγλωττισμένη)
Στην υπεράσπιση μιας πίστης
Τελευταία ανάσα
Τελευταία πνοή
Τετράποδες αποστολές (μεταγλωττισμένη)
Τη νύχτα που δεν γνωρίζαμε τίποτα
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το διπλανό δωμάτιο
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το νησί της Αφροδίτης
Το πιο πολύτιμο φορτίο
Τρελή από έρωτα Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή
Υπάρχω
ΔΡΑΜΑ

Όταν τελειώσει ο έρωτας

Τι γίνεται όταν τελειώσει ο έρωτας; Ο βέλγος σκηνοθέτης Joachim Lafosse έχει την όχι και τόσο αισιόδοξη απάντηση του προαιώνιου ερωτήματος που απασχολεί σχεδόν τους πάντες…

stars-fullstars-fullstars-fullstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης, η Marie (Bérénice Bejo) και ο Boris (Cédric Kahn) αποφασίζουν να πάρουν διαζύγιο. Η Marie έχει αγοράσει το σπίτι στο οποίο μένουν με τις δύο κόρες τους, αλλά ήταν ο Boris που το ανακαίνισε εξολοκλήρου. Δεδομένου ότι o Boris δεν μπορεί να νοικιάσει άλλο σπίτι για να μείνει, η μόνη λύση είναι να το μοιραστούν. Πόσο εύκολο είναι αυτό, όταν κανείς δεν θέλει να υποχωρήσει;

Πεδίο μάχης λαμπρό για μεγάλους μάστερ του σινεμά, το συζυγικό κρεβάτι έχει προσφέρει ατέλειωτα χιλιόμετρα φιλμ, όπου καταγράφονται με διαφορετικούς, δραματικούς ακόμη και κωμικούς τρόπους (από το «Σκηνές ενός γάμου» του Μπέργκμαν ώς τον «Πόλεμο των Ρόουζ» του Ντε Βίτο και τα άπαντα του Γούντι Άλεν) οι αλλαγές που προκαλούν φθορά στη σχέση ενός ζευγαριού. Ο βέλγος σκηνοθέτης Joachim Lafosse γνωρίζοντας ότι δεν γίνεται να πρωτοτυπήσει ποντάρει στην όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική καταγραφή της καθημερινότητας ενός παντρεμένου ζευγαριού με παιδιά που χωρίζει. Τίποτε υπερβολικό, τίποτε ψεύτικο, τίποτε ασυνήθιστο. Μια συρραφή από γνώριμες καταστάσεις για όποιον έχει ζήσει από πρώτο χέρι αυτή τη ψυχοφθόρο διαδικασία, μαζί με μια αίσθηση ανημποριάς (ή αποδοχής του μοιραίου) που προκαλεί θλίψη αν σκεφτείς ότι αυτοί οι δύο εχθροί που μισιούνται τόσο, κάποτε ήταν ερωτευμένοι. Το φιλμ έχει την παραδοσιακή κινηματογραφική γαλλική φλυαρία (που εδώ έχει σαφώς νόημα) στην πρώτη γραμμή, γνωρίζει αξία από τις δυναμικές ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών αλλά και των μικρών κοριτσιών που εντυπωσιάζουν με τη φυσικότητα του παιξίματος τους, ενώ κρατάει σε αρκετά υψηλό βαθμό το ενδιαφέρον του θεατή χάρη στις συνεχείς εναλλαγές του ψυχολογικού πολέμου, των εκατέρωθεν χτυπημάτων των δύο αντιπάλων «κάτω από τη ζώνη» αλλά και την ηθική διάσταση ενός φαινομένου που προέρχεται από εγωιστικές συμπεριφορές ή από ξεκαθάρισμα λογαριασμών καθαρά οικονομικής φύσης, όπως μαρτυρά και ο πρωτότυπος τίτλος (L’ Economie du Couple) του έργου. Τελικά όπως κυνικά δηλώνει ο σκηνοθέτης, όταν τελειώνει ο έρωτας αρχίζει να μιλάει το χρήμα.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ (After love/ L' Economie du Couple)
Σκηνοθεσία: Joachim Lafosse
Σενάριο: Mazarine Pingeot, Fanny Burdino, Joachim Lafosse, Thomas Van Zuylen

Παίζουν: Bérénice Bejo, Cédric Kahn, Marthe Keller, Jade Soentjens, Margaux Soentjens

Διάρκεια: 100'
Χώρα: Γαλλία
Έτος: 2016

Rating: 3
Διανομή: Feelgood
Περισσότερα από CINEMA