Κωμωδία
Άφτερλωβ
Αν μη τι άλλο αξιομνημόνευτο ντεμπούτο στις μεγάλου μήκους ταινίες για τον Στέργιο Πάσχο, που αντλεί έμπνευση από το δικό του προ διετίας μικρού μήκους φιλμ «Ο Έλβις Είναι Νεκρός» που είχε τους ίδιους ακριβώς χαρακτήρες.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 94'
![](https://www.monopoli.gr/wp-content/uploads/2017/05/k2_items_cache_e2af62b0506daaa0ca7c02279b1977a2_XL.jpg)
Είναι καλοκαίρι, η Αθήνα βράζει, αλλά ο τριαντάχρονος Νίκος δροσίζεται στα βόρεια προάστια, πίνοντας κοκτέιλ δίπλα στην πισίνα. Η πισίνα δεν είναι δική του, αλλά του Σταύρου, που έχει ζητήσει από τον Νίκο να προσέχει το σπίτι και την Λέιλα -τον σκύλο του- για το καλοκαίρι. Η ευκαιρία μοιάζει μοναδική στον άφραγκο μουσικό, που αποφασίζει να καλέσει εκεί την πρώην κοπέλα του, Σοφία, για ολιγοήμερες διακοπές στην πόλη.
Όταν όμως η ανυποψίαστη Σοφία καταφτάνει, οι διακοπές στον παράδεισο βγαίνουν εκτός τροχιάς. Ο Νίκος την κλειδώνει στο στούντιο του σπιτιού, αποφασισμένος να μην την αφήσει να φύγει, αν δεν μάθει τους λόγους για τους οποίους χώρισαν..
«Προβλέπεται σεξ;» ρωτάει πονηρά ο Φραγκούλης την Μπέζου στην πρώτη συνάντηση τους μετά από πολύ καιρό και κείνη απαντά «μάλλον αυτοικανοποίηση». Με τον πικάντικο αυτό διάλογο δίνεται το στίγμα μιας φρέσκιας και πρωτότυπης ταινίας – πολλές φορές οι αυτοσχεδιασμοί των δύο πρωταγωνιστών κάνουν κουμάντο στην πλοκή, ενώ τα απότομα stop στη ροή προκειμένου να απευθυνθούν οι ήρωες στην κάμερα και εμμέσως στο θεατή βγάζουν πολύ γέλιο- που επιχειρεί να δώσει τις κατάλληλες απαντήσεις στο βασανιστικό ερώτημα «πού πάει ο έρωτας όταν τελειώνει;».
Ο εξυπνακίστικος αλλά καίριος τίτλος δίνει την ειρωνική διάσταση του εγχειρήματος και κυρίως την τάση αποδόμησης ενός κοσμαγάπητου κινηματογραφικού είδους –ρομαντική κομεντί- με εργαλεία τη φρεσκάδα, την μεταμοντέρνα οπτική και κυρίως το μελαγχολικό εμβατήριο μιας σκληρής περιπέτειας όπως είναι ο αξεπέραστος έρωτας, έχοντας ως σημαιοφόρο ένα θαυμάσιο πρωταγωνιστικό δίδυμο. Χαβαλές και καυστικός ο χαρακτήρας του Νίκου καλύπτει με τη λογοδιάρροια και το μπλαζέ στυλάκι την ανασφάλεια του (παιχνιδάκι ο ρόλος για τον Φραγκούλη), ενώ η Μπέζου στο λιτό και αιχμηρό σκιτσάρισμα της Σοφίας αναδύει όλη τη φιλοσοφία της ανεξερεύνητης και άπιαστης κοπέλας που είναι φτιαγμένη για να στοιχειώσει τα όνειρα δεκάδων βασανισμένων αντρών.
![afterlove](http://www.stradafilms.gr/imported/films/06extra14782610653.jpg)
Βραβείο Καλλιτεχνικής Επίτευξης και Ειδική Μνεία στον Χάρη Φραγκούλη στο 57ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης καθώς και βραβείο Επιτροπής Νέων στο Διαγωνιστικό τμήμα Νέων Σκηνοθετών του 69ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
[iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/bcqQ_Sek22g” frameborder=”0″ allowfullscreen ]
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: ΑΦΤΕΡΛΩΒ
Σκηνοθεσία: Στέργιος Πάσχος
Σενάριο: Στέργιος Πάσχος
Παίζουν: Ηρώ Μπέζου, Χάρης Φραγκούλης
Διάρκεια: 94'
Χώρα: Ελλάδα
Έτος: 2016
Rating: 3/5
Διανομή: La Strada
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Objets en question: Το Μουσείο Μπενάκη στο Παρίσι με μια έκθεση στο Μουσείο Quai Branly – Jacques Chirac
- Valentine’s Day στο μαγευτικό Παρίσι: Η Mon Rêve σε στέλνει στην πόλη του φωτός και της αγάπης
- Τα αγαπημένα μας έργα του Apos: Έκθεση ζωγραφικής του εικαστικού Απόστολου Χαντζαρά στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Objets en question: Το Μουσείο Μπενάκη στο Παρίσι με μια έκθεση στο Μουσείο Quai Branly – Jacques Chirac
Valentine’s Day στο μαγευτικό Παρίσι: Η Mon Rêve σε στέλνει στην πόλη του φωτός και της αγάπης
Τα αγαπημένα μας έργα του Apos: Έκθεση ζωγραφικής του εικαστικού Απόστολου Χαντζαρά στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Μινιμαλισμός: Πώς να αντλήσετε τα οφέλη του στον δικό σας χώρο
Η καρδιά της νέας ελληνικής δραματουργίας χτυπά στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
In Love: 27 Έλληνες καλλιτέχνες απεικονίζουν τον έρωτα στην Sianti Gallery
Ένας Καθρέφτης: Η παράσταση του Χρίστου Λύγκα συνεχίζεται στους χώρους Βρυσάκι και Space Baby
Μακμπέθ, του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ στο Θέατρο Πόλη
Society Uncensored στη Στέγη: Συζητώντας για την ευθανασία και την υποβοηθούμενη αυτοκτονία
Η Αργυρώ Χιώτη νέα Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου