Σε Απόσταση Ασφαλείας
Ο Αντόνιο Μπαντέρας κοντεύει τα 60 αλλά δεν χαμπαριάζει και αποδεικνύει ότι «το χει» το σινεμά δράσης.
Ένας φύλακας ασφαλείας σε εμπορικό συγκρότημα προστατεύει ένα κορίτσι που κυνηγάει συμμορία κακοποιών με σκοπό να το βγάλει από τη μέση, καθώς πρόκειται για μάρτυρα κατηγορίας σε υπόθεση που εμπλέκονται υψηλά πρόσωπα.
Ο Aλέν Ντεσροσέρ είναι ένας καναδός σκηνοθέτης με ειδικότητα τα βίντεο κλιπ, τις τηλεοπτικές σειρές και τις μουσικές βιογραφίες («Gerry» από το 2011 με θέμα τη ζωή του ροκ σταρ του Κεμπέκ Τζέρι Μπουλέ) αλλά εδώ αποδεικνύει ότι και με τις περιπέτειες δεν έχει πρόβλημα να φτιάξει ένα ευπρεπέστατο σύνολο. Κρίμα μόνο που η καλοσχεδιασμένη δράση του γύρω από το παιχνίδι γάτας –ποντικού (ο Μπαντέρας και άλλοι 3 άοπλοι συνάδελφοι του μαζί με το άτυχο κορίτσι βρίσκονται εγκλωβισμένοι στο εμπορικό κέντρο από στρατιά δολοφόνων που κουμαντάρει ο πάντα εξαίρετος Μπεν Κίνγκσλεϊ) που διαδραματίζεται στο κλειστοφοβικό περιβάλλον του Mall δεν αντέχει σε όρους ρεαλισμούς ή λογικής κρίσης. Δεν είναι μόνο παράξενο που ενώ γίνεται ο κακός χαμός με πυροβολισμούς, εκρήξεις κι άλλα πυροτεχνήματα, η αστυνομία εμφανίζεται μετά από πολλή ώρα στο τέλος του έργου όταν τα πάντα έχουν κριθεί αλλά και πολλές από τις ταρζανιές του ωραίου Αντόνιο μάλλον προκαλούν χαμόγελα θυμηδίας. Για το είδος του πάντως το φιλμ παρακολουθείται άνετα και με ικανοποιητικό αφηγηματικό ρυθμό φέρνοντας στο νου κάτι από Κάρπεντερ και ειδικά το καλτ «Ο σταθμός 13 δέχεται επίθεση» όπου εκεί ο στόχος είναι ένα αστυνομικό τμήμα!
Κωνσταντίνος Καϊμάκης