Το πρώτο εθνικό πορτραίτο της bijoux de kant, μετά τον κύκλο παραστάσεων της προηγούμενης χρονιάς και έχοντας κερδίσει το βραβείο καλύτερης ανδρικής ερμηνείας στα Queer Theatre Awards 2017 (Αντώνης Γκρίτσης), επιστρέφει στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου.
Η συνάντηση του καταραμένου ρομαντικού ποιητή Ναπολέοντα Λαπαθιώτη με τον μοναχικό εκπρόσωπο της μεταπολεμικής αστικής ηθογραφίας Γιώργο Ιωάννου. Ο Αντώνης Γκρίτσης γίνεται η φωνή του επιβλητικού Ιωάννου και του μελαγχολικού Λαπαθιώτη, μεταφέροντας την υπαρξιακή μοναξιά τού απόκληρου και του κοινωνικά αποκλεισμένου. Το δεύτερο εθνικό πορτραίτο της bijoux de kant, Μπολιβάρ, θα παρουσιαστεί τον Ιανουάριο 2018 στον ίδιο χώρο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Γιάννης Σκουρλέτης
Παίζουν: Αντώνης Γκρίτσης
Διάρκεια: 70 λεπτά
Τιμές Εισιτηρίων: Κανονικό 12€, Φοιτητικό 10€, Ανέργων 8€
Διάρκεια Παραστάσεων: από 02.10.2017 μέχρι 28.11.2017
Σενάριο: Γιάννης Σκουρλέτης, Ηλέκτρα Ελληνικιώτη
Πληροφορίες: προπώληση: viva.gr, 11876, seven, reload, Media Markt, Ευριπίδης, Αθηνόραμα
Παραστάσεις: Δευτέρα στις 21:15, Τρίτη στις 21:15
Φωτογραφίες: Πάνος Μιχαήλ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Ο «Άγιος Παΐσιος» έχει επιστρέψει δυναμικά στις οθόνες μας – Όσα μας υπόσχεται ο β’ κύκλος
- Από τον Όμηρο στο HoloLens: Αναπαραστάσεις της Σαμοθράκης σε μια έκθεση στην Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
- Γαλλικό Ινστιτούτο: Η ενημερωτική «Έκθεση για τις Σπουδές στη Γαλλία» δίνει ραντεβού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο «Άγιος Παΐσιος» έχει επιστρέψει δυναμικά στις οθόνες μας – Όσα μας υπόσχεται ο β’ κύκλος
Από τον Όμηρο στο HoloLens: Αναπαραστάσεις της Σαμοθράκης σε μια έκθεση στην Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
Γαλλικό Ινστιτούτο: Η ενημερωτική «Έκθεση για τις Σπουδές στη Γαλλία» δίνει ραντεβού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
“Ήταν μια υπέροχη φίλη”: Ο Μικ Τζάγκερ αποχαιρετά την σπουδαία Μαριάν Φέιθφουλ
Eurovision 2025: Όσα μάς άρεσαν και όσα μάς έλειψαν από τον Εθνικό Τελικό
Marianne Faithfull (1946-2025): Έφυγε από τη ζωή η υπέροχη Μαριάν Φέιθφουλ
Eurovision 2025: Η Klavdia η μεγάλη νικήτρια του Εθνικού Τελικού
Ανθή Ευστρατιάδου: Η προβολή δεν ήταν στα ζητούμενα μου
Κι όμως, η απιστία μπορεί ακόμη και να ωφελήσει έναν γάμο
Θεατής: “CREATA” στα Τζάμια Κρύσταλλα