MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
24
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
1
48 Αντίσταση στον μεγάλο εποικισμό
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
142 χρόνια
Andriesh
Anora
Cure
Emilia Pérez
Eraserhead
Heretic
Kneecap
Kraven ο κυνηγός
Kwaidan
Maria
Megalopolis
No Budget Story
No Cap: 2 Years of Light
Red One
SuperSanta (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The End
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Unclickable
Wicked
Άλογα
Όλα για τη μητέρα μου
Αγάπη Είναι…
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αξιαγάπητη
Ασίκ Κερίμπ
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Για τη μικρή Σάμα
Γκρέμλινς
Εγώ, ο απαισιότατος 4 (μεταγλωττισμένη)
Επιχείρηση: Dirty Angels
Η Ηλιαχτίδα μου
Η απίστευτη ιστορία του γιγάντιου αχλαδιού ( μεταγλωττισμένη)
Η επιστροφή
Η θυσία
Η κουζίνα
Η κυνηγός με τον αετό
Η σοφία της ευτυχίας
Η συμμορία της συμφοράς
Θαύμα στο Μιλάνο
Θεώρημα
Κατεχόμενη πόλη
Κονκλάβιο
Κυνήγι γειτόνων
Μια υπέροχη ζωή
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μικροί ήρωες σε δράση (μεταγλωττισμένη)
Μονομάχος II
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (με υπότιτλους)
Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο πόλεμος των Ροχίριμ
Οδός Μαλχόλαντ
Ο σπόρος της ιερής συκιάς
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Πρόσωπο με πρόσωπο
Σαμσάρα
Τα τελευταία Χριστούγεννα στο πατρικό μας
Το Πολικό εξπρές (μεταγλωττισμένη)
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το βράδυ που ο μπαμπάς μου έσωσε τα Χριστούγεννα (μεταγλωττισμένη)
Το διπλανό δωμάτιο
Το χρώμα του ροδιού
Υπάρχω
Χάππυ Νταίη
Χριστουγεννιάτικος εφιάλτης
Ωρολογιακός μηχανισμός
Κοινωνική

Ιούλιος Καίσαρ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Ο «Ιούλιος Καίσαρ», του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, ανεβαίνει από τις 12 Απριλίου 2018 στο Θέατρο Τέχνης, σε διασκευή των Ρένου Χαραλαμπίδη, Έλενας Τριανταφυλλοπούλου και Νατάσας Τριανταφύλλη, η οποία υπογράφει και τη σκηνοθεσία.

stars-fullstars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
author-image Ευδοκία Βαζούκη

Ιούλιος Καίσαρας. Ένας γενναιόδωρος στρατηλάτης. Ένας ποιητής πολιτικός. Περνάει τον Ρουβίκωνα. Ο κύβος ερρίφθη. Εξολοθρεύει τον Πομπήιο. Επιστρέφει στη Ρώμη. Άλλοι τον τιμούν ως θριαμβευτή. Άλλοι τον μάχονται ως μελλοντικό τύραννο.Εκείνος μετράει τις δυνάμεις του. Αρχικά αρνείται το στέμμα, και την κατάλυση της δημοκρατίας. Το πλήθος τον αποθεώνει. Η φιλοδοξία του μεγαλώνει. Ο Κάσσιος, ο Βρούτος και άλλοι πολιτικοί αποφασίζουν ν’αντιδράσουν. Δεκαπέντε Μαρτίου. Ο Καίσαρας ακούει τις φήμες ότι η Σύγκλητος θέλει να τον στέψει αυτοκράτορα. Δεν ακούει τα λόγια του μάντη, παραβλέπει τους κακούς οιωνούς. Στο Καπιτώλιο, οι συνωμότες με 23 μαχαιριές δολοφονούν τον Καίσαρα. Ο λαός βρίσκεται σε σύγχυση. Ακούει τον Βρούτο να εξηγεί τα πολιτκά κίνητρα της δολοφονίας, αλλά ακούει και τον Αντώνιο που μιλάει στην καρδιά τους. Ο απόηχος του Ιούλιου Καίσαρα συνεχίζει ν’ ακούγεται δυνατά μέσα στη μάχη του εμφύλιου πολέμου που ξεσπά.

Πως αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος ενός ιστορικού μύθου ή μιας μεγάλης προσωπικότητας, σήμερα; Πως ο ζήλος για την υπεράσπιση της δημοκρατίας μπορεί να οδηγήσει σε εμφυλίους και τυραννίες; Πως τα ποτάμια ξεφεύγουν με μεγαλύτερη ορμή, όταν τους θέτεις φράγματα αψηφώντας τον χείμαρρο που πάντα καταφτάνει; Είναι ο λαός πάντοτε ο ευκολόπιστος και ο προδωμένος, αυτός που αγαπά τη δημαγωγία και ενδίδει στον ηγεμόνα; Ή στο τέλος η Ιστορία είναι δυνατότερη από μας και εμείς πηγαίνουμε απλώς με τη ζωή, για να αποφύγουμε τον βαθύ διχασμό;

DSCF6056 BIG

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης, πλαισιωμένος από τον εξαιρετικό κρουστό Πέτρο Κούρτη και τους μαθητές του Θεάτρου Τέχνης, εξιστορεί και ερμηνεύει την υπερβατική προσωπικότητα του Καίσαρα, τον δίκαιο Βρούτο, τη στρατιωτική πειθαρχία του Κάσσιου και την καρδιά του Αντώνιου, μέσα σε ένα πολυπληθές θέαμα γεμάτο κινηματογραφικές εικόνες που λαμβάνουν χώρα εντός και εκτός του θεάτρου τέχνης, σαν σε θεατρικό «μονοπλάνο» που εξερευνά τα κίνητρα των πολλών στην ποιητική σκέψη του ενός.

Σε παράλληλη συνδημιουργία ο Πέτρος Κούρτης σμιλεύει έναν ξεχωριστό κόσμο με μια ολόκληρη ορχήστρα κρουστών, εκπαιδεύοντας τους μαθητές του Θεάτρου Τέχνης και οργανώνοντας με τρόπο μαγικό την γιορτή με την οποία ξεκινάει το έργο στο δρόμο, επί της οδού Φρυνίχου.

Όλα αυτά κάτω από την μελωδία που έγραψε ειδικά για την παράσταση, μετά από πρόσκληση της Νατάσας Τριανταφύλλη, ο διεθνούς φήμης Ιταλός πιανίστας και συνθέτης Ludovico Einaudi, ένας από τους σημαντικότερους αβάν-γκαρντ συνθέτες του 20ού αιώνα, του οποίου το μαγικό μουσικό σύμπαν απολαύσαμε τον Ιούνιο 2017 στη σκηνή του Ηρωδείου. Η υπερβατικότητα και η αισθαντικότητα της μουσικής του έρχονται να συναντήσουν τον δυνατό απόηχο που αφήνει ο μύθος του Ιούλιου Καίσαιρα στο πέρασμα της Ιστορίας.

DSCF6026 BIG

Λίγα λόγια για τη Νατάσα Τριανταφύλλη


Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σαν σκηνοθέτης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό . Οι θεατρικές της δουλειές περιλαμβάνουν: «Περιμένοντας τον Γκοντό» Σ. Μπέκετ – Αίθριο Μουσείου Μπενάκη, «Αδερφοί Καραμάζοφ» Φ. Ντοστογιέφκσι, Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, «Αντιγόνη» Σοφοκλή, Μουσείο Μπενάκη – Αθήνα, Unesco – Παρίσι, σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών. Αποτελεί σταθερό συνεργάτη του Γιάννη Χουβαρδά, ενώ έχει εργαστεί σαν βοηθός σκηνοθέτη με τον Λευτέρη Βογιατζή, την Νικαίτη Κοντούρη κ.α. Ξεχωριστή στιγμή αποτελεί η συνεργασία της με τον Bob Wilson, στην παραγωγή «Οδύσσεια» που ανέβηκε στο Εθνικό Θέατρο στην Αθήνα, και στο Piccolo Teatro στο Μιλάνο. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, και έχει σπουδάσει υποκριτική στην Αθήνα και στην Νέα Υόρκη.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Νατάσα Τριανταφύλλη
Σενάριο: Ρένος Χαραλαμπίδης, Νατάσα Τριανταφύλλη, Έλενα Τριανταφυλλοπούλου



Rating: 1
Περισσότερα από CINEMA