MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

H Στέγη ταξιδεύει με τους Blitz στην Κολομβία

Μια ακόμα παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση βγαίνει εκτός των συνόρων και παρουσιάζεται σε φεστιβάλ του εξωτερικού.

Monopoli Team

Από τις 16 έως τις 18 Μαρτίου 2018 η παράσταση  Late Night των blitz παρουσιάζεται στο Festival Iberoamericano de Teatro de Bogotá. 

Η συγκεκριμένη παρασταση έκανε πρεμιέρα στη Μικρή Σκηνή της Στέγης τον Οκτώβριο του 2012. Εκτοτε έχει παρουσιαστεί σε πολλές πόλεις: Μπορντό, Νανσύ, Ρεμς, Μουλχάουζ, Ουτρέχτη, Αννόβερο, Λιλ, Ούμπρια, Παρίσι, Βρυξέλλες, Στρασβούργο, Ζίγκεν, Βισμπάντεν, Λυών, Αμβούργο, Ντιζόν, Βυρητός, Άμστερνταμ, Κωνσταντινούπολη, Φρανκφούρτη, Λονδίνο, Νάπολι, Τρόντχαϊμ, Μπίντγκοστς, Γκρατς, Τουλούζη, Ταρμπ, Βέρνη, Λειψία, Μασσαλία. 

«Η ομάδα δημιουργεί τον δικό της ευδιάκριτο κόσμο, ένα άχρονο τοπίο που είναι ξεκάθαρα σημερινό» γράφει η The Guardian για το Late Night, το The Stage αναφέρει: «Θολό και ονειρικό. Το Late Night αναμειγνύει το χιούμορ με μια αίσθηση κάθαρσης. Τα πράγματα καταρρέουν. Οι ερμηνευτές σωριάζονται στο δάπεδο. Η οροφή βουλιάζει. Υπάρχουν μπεκετικά ίχνη σε αυτό τον θολωμένο κόσμο• υπάρχει ποίηση στην ήπια σκληρότητα του έργου, στην κυκλική εξέλιξή του. Τα φώτα χαμηλώνουν, αλλά νιώθεις πως δεν είναι αυτό το τέλος. Ο χορός θα ξαναρχίσει σύντομα», ενώ «Μια συγκινητική παράσταση, πάνω στα χαλάσματα ενός παρελθόντος που μας περιμένει».

Ανοιχτή στις νέες τάσεις και τη θεατρική πρωτοπορία, η ομάδα blitz είναι ουσιαστικά μια κολεκτίβα με βασικό πυρήνα τους Γιώργου Βαλαή, Αγγελική Παπούλια, Χρήστο Πασσαλή και διαφορετικούς συνεργάτες κάθε φορά.

Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, έχοντας εξαρχής ως βασικό άξονα την εξαγωγή του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού και την υποστήριξη Ελλήνων δημιουργών, συνεχίζει την εκτός των συνόρων δράση της. Στα οκτώ χρόνια λειτουργίας της, περισσότερες από 40 ελληνικές παραγωγές θεάτρου, χορού και μουσικής έχουν ήδη ταξιδέψει εκτός Ελλάδας.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.festivaldeteatro.com.co/obras

Περισσότερα από Θεατρικά Νέα