Η αρπαγή της Βίλμας και η σωτήρια παρέμβαση του Τζεφ Μπέζος
Πρίν από λίγες μέρες, ο βρετανός επιχειρηματίας Ρίτσαρντ Γκάτφιλντ, γύρισε στο σπίτι του στο Χερτφορτσάιρ μετά από μία κουραστική μέρα δουλειάς κι αντί για την Βίλμα, τον υποδέχθηκε η σιωπή.
Το αγαπημένο σκυλάκι του, ηλικίας μόλις 11 μηνών, είχε εξαφανιστεί και ο Γκάτφιλντ φαντάστηκε τα χειρότερα μέχρι που συνειδητοποίησε ότι η Βίλμα είχε κλαπεί.
Δράστης του εγκλήματος ήταν ο ντελιβεράς του Amazon, ο οποίος παρέδωσε μεν την σκυλοτροφή που είχε παραγγείλει ο Γκάτφιλντ, αλλά φεύγοντας πήρε μαζί του την Βίλμα, ένα Σνάουζερ μινιατούρα, το οποίο προφανώς του έκλεψε την καρδιά.
Ο Γκάτφιλντ επικοινώνησε αμέσως με την Amazon αλλά επί τρεις ολόκληρες μέρες δεν κατάφερε να βγάλει άκρη κι έτσι έβαλε σε εφαρμογή τα μεγάλα μέσα: έστειλε ένα μέιλ στον ίδιο τον Τζέφ Μπέζο.
«Το μόνο που ζητούσαμε ήταν τα στοιχεία του ντελιβερά για να τον ρωτήσουμε αν είχε δει την Βίλμα» δήλωσε ο Γκάτφιλντ. «Ολοι όμως μας απαντούσαν ότι δεν είναι αρμόδιοι και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Γι’ αυτό αποφάσισα να στείλω το μέιλ στον ίδιο τον ιδιοκτήτη της Amazon. Και ξαφνικά, κάτι άρχισε να κινείται!»
Η κινητοποίηση είχε αποτέλεσμα, έστω και τρεις μέρες μετά την κλοπή. Η Βίλμα βρέθηκε στο σπίτι του ντελιβερά και επεστράφη στον ιδιοκτήτη της, ενώ η βρετανική Αστυνομία ερευνά το κίνητρο της κλοπής.
Η Amazon, από την δική της πλευρά, χαρακτήρισε το γεγονός «αδικαιολόγητο» και «ασύμβατο προς τα υψηλά στάνταρ» της εταιρείας. Ο δε ντελιβεράς δεν συνεργάζεται πλέον με την εταιρεία η οποία παραδίδει παραγγελίες της Amazon στο Χερτφορτσάιρ.
Ο Γκάτφιλντ, ιδιοκτήτης της εταιρείας 4quotes4me, είχε προφανώς διαβάσει μία συνέντευξη του Μπέζου τον περασμένο Απρίλιο, στην οποία αποκάλυψε ότι βλέπει όλα τα παράπονα των πελατών που λαμβάνει στο προσωπικό μέιλ του ([email protected]) και τα προωθεί στους αρμόδιους διευθυντές συνοδευόμενα από ένα ερωτηματικό.
«Το ερωτηματικό σημαίνει γιατί συμβαίνει αυτό, μπορείς να το κοιτάξεις;» δήλωσε ο Μπέζος στη συνέντευξή του. Για τους παραλήπτες των σχετικών μέιλ, το ερωτηματικό σημαίνει ότι πρέπει να παρατήσουν ο,τι άλλο κάνουν, να ερευνήσουν το εν λόγω θέμα και να επανέλθουν με την σωστή απάντηση στο αφεντικό τους το ταχύτερο δυνατόν.
Ναι, συμβαίνουν και στην Amazon. Μην σας μπαίνουν ιδέες, όμως. Ακόμα κι αν καταφέρουμε να βρούμε τα μέιλ τους, το τελευταίο πράγμα που θα διαβάσουν τα δικά μας αφεντικά είναι τα παράπονά μας.