Οι ταινίες της εβδομάδας: Γαλλική φινέτσα και αθυρόστομοι υπερήρωες
Μετά από τη σαρωτική εμφάνιση των τελευταίων «Εκδικητών» η Marvel βγάζει στην κινηματογραφική πιάτσα άλλον έναν υπερήρωα από τις αποθήκες της, μόνο που αυτός δεν έχει το Θεό του.
Ο βρωμόστομος, σεξιστής και απόλυτα μηδενιστής «Deadpool» στην δεύτερη κινηματογραφική έξοδο του εκτοξεύει τη μία θανατηφόρα κωμική ατάκα μετά την άλλη και δεν αφήνει τίποτα αναπάντητο. Εδώ δεν υπάρχουν ηρωικά ιδεώδη ή υπερασπιστές της ανθρωπότητας που θέλουν να σώσουν τον πλανήτη. Στο ακομπλεξάριστο και κυνικό σύμπαν του ήρωα με το κόκκινο κολάν το βασικό λόγο έχει η ποπ κουλτούρα, το σεξ και η κωμωδία.
Μια άλλη ταινία που πάει κόντρα στο… βιογραφικό της είναι το «Ταλέντο». Γαλλική κοινωνική ταινία με θέμα τη ρητορική ακούγεται κάπως σαν μαραθώνιος φλυαρίας αλλά ευτυχώς δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Η σχέση του Ντανιέλ Οτέιγ και την αλγερινής καταγωγής φοιτήτριας του είναι πολλά παραπάνω από μια τυπική μεταφορά του μύθου του Πυγμαλίωνα και άπτεται στο χάσμα εθνοτήτων, νοοτροπιών και παγιωμένων αντιλήψεων της διχασμένης-ενωμένης Ευρώπης του σήμερα.
Στα καλά φιλμ της βδομάδας δεν μπορούμε να μη βάλουμε και το «50 φορές άνοιξη» με μια καταπληκτική Ανιές Ζαουί, που αποδεικνύει με αφοπλιστική επιχειρηματολογία ότι η ζωή ξεκινά στο 50.
Ούτε κρύο ούτε ζέστη για τους «Βασιλικούς γάμους» τη διασκευή του βιβλίου της Σαντάλ Τομά, φιλότιμη πρώτη σκηνοθετική προσπάθεια του Βασίλη Χριστοφιλάκη με το κωμικό «Too Much Info Clouding Over My Head», ενώ η αρνητική έκπληξη της βδομάδας είναι το νέο φιλμ του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ «Η τελευταία σημαία». Την επτάδα των νέων ταινιών συμπληρώνει η γαλλική κωμωδία «Εσύ διαλέγεις».