24 Ώρες προθεσμία
Ο Ίθαν Χοκ «μεταμφιέζεται» σε Τζέισον Στέιθαμ αλλά όλοι καταλαβαίνουν πόσο αταίριαστος είναι…
Πρώην στρατιώτης των ειδικών δυνάμεων αγωνίζεται να ξεπεράσει το θάνατο της γυναίκας και του γιού του. Ένας παλιός του συνάδελφος του προτείνει να αναλάβει μια επικίνδυνη αποστολή έναντι υψηλής αμοιβής. Ο Τράβις θα δεχθεί την πρόταση αλλά λίγο πριν ολοκληρώσει τη δουλειά θα γίνει αντιληπτός από μια πράκτορα της Ιντερπόλ που θα τον γαζώσει με πυρά. Και ενώ νομίζει ότι όλα τελείωσαν ξυπνάει στο τραπέζι μια χειρουργικής αίθουσας.
Όλη η πλοκή πατάει σε κλισέ και αναμασήματα της φασαριόζικης περιπέτειας που εδώ εμπλουτίζεται από ψήγματα δράματος που προέρχονται από την προσωπική ιστορία του ήρωα. Όσο το φιλμ ισορροπεί (μετά δυσκολίας είναι αλήθεια) μεταξύ αυτών των δύο αντίρροπων δυνάμεων, βλέπεται με χαρακτηριστική άνεση. Ειδικά το φλερτ του πρωταγωνιστή με την ασιατικής καταγωγής πράκτορα έχει δυναμισμό, γούστο, ερωτισμό αλλά και την αμφισημία που πηγάζει από τις συγκρουόμενες οπτικές των δύο «εραστών» και διακόπτεται με την απότομη «πτώση» του ήρωα.
Όλα ως εδώ είναι μια χαρά βαλμένα. Όμως η νεκρανάσταση του πρωταγωνιστή και το επερχόμενο αλισβερίσι μεταξύ εγκλήματος, προσωπικής ηθικής και εκδίκησης γίνεται με μια λέξη «πανηγύρι». Ένα κακόγουστο, αφελές και θαμμένο κάτω από τον ορυμαγδό των εφέ θέαμα που γρήγορα παύει να μας αφορά.
Ακόμη κι αν σε ένα δεύτερο αλλά σημαντικό ρόλο συναντάμε την τρομερή φάτσα του Πολ Άντερσον, του αδελφού του Τόμι -Κίλιαν Μέρφι-στο τηλεοπτικό χιτ «Peaky Blinders».
Κωνσταντίνος Καϊμάκης