Οι ταινίες της εβδομάδας: Στη «Διαδοχή» ο τρόμος είναι οικογενειακής προέλευσης
Ένα θρίλερ για γερά νεύρα είναι η «Διαδοχή» του πρωτοεμφανιζόμενου αμερικανού σκηνοθέτη Άρι Άστερ που ποντάρει στην εύθραυστη ψυχική υγεία της ηρωίδας (μια έντονη ερμηνεία από την Τόνι Κολέτ), τη γνωστή ρήση «αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα» και τον ρεαλιστική αφήγηση που πειραματίζεται με τα κλισέ του είδους. Αν είχε και ένα πιο πειστικό φινάλε θα μιλάγαμε για το θρίλερ της χρονιάς.
Καλή συνέχεια για τους «Απίθανους» των Pixar- Disney που φέρνει τη λαστιχένια οικογένεια ξανά στις επάλξεις της δράσης και του γέλιου, μαζί με μια πολιτική ματιά που σχολιάζει με άνεση και στυλ τα φαινόμενα της εποχής (κίνημα «Me too», κυβέρνηση Τραμπ κ.α.).
Η κωμωδία έχει την τιμητική της αυτή τη βδομάδα με τέσσερα φιλμ. Τα γαλλικά «Μαμά από το πουθενά» και «Πού θα κοιμηθείς απόψε;» έχουν προχωρημένη άποψη αλλά συμβατική εκτέλεση, το αμερικανικό «Book club» θυμίζει κακή, γερασμένη εκδοχή του «Sex and the city» και μόνο η αργεντίνικη «Δέκα μέρες χωρίς τη μαμά» λέει τα σωστά πράγματα με αυθεντικά κωμικό τρόπο.
Το φουτουριστικό «Hotel Artemis» διαθέτει μια ερμηνεία έκπληξη από την Τζόντι Φόστερ στο δυστοπικό σύμπαν που περιγράφει, ενώ η επανέκδοση της βδομάδας είναι το «Ερωτικές ιστορίες καθημερινής τρέλας» όπου το τρίο Φερέρι- Γκαζάρα- Μούτι δίνει μια αντιπροσωπευτική πλευρά του Μπουκόφσκι με βάση ένα αυτοβιογραφικό βιβλίο του «καταραμένου» συγγραφέα.