MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
27
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Animal
Anora
Baby
Banff Centre Mountain Film Festival World Tour 2025
Black Dog
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Fiction
Flow
Hedwig and the Angry Inch
Maria
Mauthausen
Mickey 17
O Κομφορμίστας του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Pink Floyd At Pompeii – MCMLXXII
Star Wars: Επεισόδιο ΙII- Η Εκδίκηση των Σιθ
Take a Trip
The Brutalist
Until Dawn
Winona
Yu-Gi-Oh! Η σκοτεινή πλευρά των διαστάσεων (μεταγλωττισμένη)
Ένας απλός άνθρωπος
Έχω κάτι να πω
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Όνειρα ιλουστρασιόν
Αλπεις
Αλύγιστος Νίκος
Αμαρτωλοί
Αναμνήσεις ενός σαλιγκαριού
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Ασυνήθιστες φίλες
Δαχομέη
Είμαι ακόμη εδώ
Είμαι η Κούβα
Εβρος – Θολό τοπίο
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Ερωτική επιθυμία
Ευρυδίκη Β.Α. 2037
Η Τζούλι μένει σιωπηλή
Η επαφή
Η θάλασσα μέσα μου
Η καρδιά του κτήνους
Η μάσκα του Διαβόλου
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πένθιμη παρέλαση των ρόδων
Η σιωπή
Ησυχία 6-9
Η φωτογραφία
Θεώρημα
Θολός βυθός
Ιστορία 52
Καγιάρα: Ηρωίδα των Ινκας (μεταγλωττισμένη)
Καμία άλλη γη
Καρκαλού
Κονκλάβιο
Κραυγές και ψίθυροι
Κρυστάλλινες νύχτες
Λάκης Παπαστάθης – Σε πρώτο πλάνο
Λίλο & Στιτς
Μ – Ο δράκος του Ντίσελντορφ
Μια μέρα, ένας έρωτας
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μια ταινία Minecraft (με υπότιτλους)
Μικρές Αφροδίτες
Μιλώντας για το τέλος
Νοσφεράτου
Ντανίλο Τρέλες: Ο φημισμένος Ανδαλουσιανός μουσικός
Ντελικατέσεν
Ο γύρος του κόσμου του μικρού Γκρίζλι (μεταγλωττισμένη)
Ο δράκουλας των Εξαρχείων
Ο ερασιτέχνης
Οικουμενική γλώσσα
Οι κυνηγοί
Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο λογιστής 2
Οντότητα
Ο πειρατής Μαυροδόντης και η κόμισσα του Γκρελ (μεταγλωττισμένη)
Ουγκέτσου Μονογκατάρι
Πριν το τέλος
Πρωινή περίπολος
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σε μια άγνωστη χώρα
Σμιλεμένες ψυχές
Σχετικά με τον Βασίλη…
Ταξίδι του μέλιτος
Τα χρώματα της ίριδος
Τελευταία πνοή
Το Παρίσι του Σουλεϊμάν
Το Χαμίνι
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το αγόρι
Το βλέμμα του Οδυσσέα
Το βράδυ υποχωρεί
Το κάστρο στον ουρανό
Το κακό
Το μετέωρο βήμα του πελαργού
Το μικρό μου Πάντα (μεταγλωττισμένη)
Το πάθος
Υπάρχω
Υπέροχες μέρες
Φάννυ και Αλέξανδρος
Φαντάσματα από το παρελθόν
Χιονάτη (μεταγλωττισμένη)
Βιογραφική

Αγαπώντας τον Πάμπλο

Η ιστορία του Πάμπλο Εσκομπάρ δοσμένη μέσα από την προσωπική μαρτυρία μιας ερωμένης του, με το ζευγάρι και στη ζωή Μπαρδέμ-Κρουζ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 128'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η άνοδος και πτώση του μεγαλύτερου βαρόνου ναρκωτικών στον κόσμο, Πάμπλο Εσκομπάρ παράλληλη με τη διαδρομή της ερωτικής σχέσης του με τη διασημότερη δημοσιογράφο της Κολομβίας, Βιρχίνια Βαγιέχο.

Η φιλόδοξη ταινία του Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα («Δευτέρες με λιακάδα» όπου πρωταγωνιστούσε και πάλι ο Χαβιέ Μπαρδέμ) είναι βασισμένη στα απομνημονεύματα της Βαγιέχο με τίτλο «Loving Pablo, Hating Escobar» κι έχει τη μορφή μιας διαφορετικής βιογραφίας που αγκομαχά να βρει τη φωνή της μεταξύ της παρωδίας, του ρομάντζου, του πολιτικού θρίλερ και του οικογενειακού δράματος.

Όλα αυτά τα αταίριαστα μεταξύ τους κομμάτια, πασχίζουν μάταια να σχηματίσουν ένα λειτουργικό παζλ, όπου διασκέδαση και ενημέρωση γίνονται ένα. Η ταινία χωρίς να είναι κακή, χάνεται μεταξύ των δισταγμών της ως προς το δρόμο που θα ακολουθήσει. Η αφηγηματική ικανότητα του Λεόν ντε Αρανόα δεν αμφισβητείται.

Με σωστό τάιμινγκ, δυναμισμό, άφθονο χιούμορ και σκηνοθεσία που σοκάρει στις περιγραφές του άγριου ξεκαθαρίσματος των εχθρών του Εσκομπάρ καταφέρνει να κοιτάξει με politically incorrect αμεσότητα και ειλικρίνεια το «φαινόμενο Εσκομπάρ». Όμως η ματιά του δεν φτάνει στο βάθος της αναγκαίας ανάλυσης των πολιτικοκοινωνικών συνθηκών που δημιούργησαν τον μεγαλοβαρώνο της κοκαίνης. Αρκείται σε μια επιδερμική περιγραφή της δεκαετίας του 80, όπου τα χαμίνια στις φαβέλες, οι αμερικανοί πράκτορες, το διεφθαρμένο καθεστώς και οι ναρκέμποροι συνθέτουν ένα πρωτοφανές σκηνικό βίας και τρομοκρατίας.

Όμως η Κολομβία της ταινίας μοιάζει να είναι ο τόπος ενός κατώτερου θεού όπου το μεγαλύτερο έγκλημα των κατοίκων του είναι η ελαφρότητα («το μόνο που τους νοιάζει είναι να δουν τι φορέματα φοράω» λέει σε κάποια σκηνή με αποστροφή η Βιρχίνια Βαγιέχο) και η φολκλορική αισθητική τους. Ακόμη μια αστοχία του σκηνοθέτη είναι πως οι πρωταγωνιστές του (ειδικά ο βασικός χαρακτήρας του Εσκομπάρ με τη θανατηφόρα κόμμωση του Μπαρδέμ που αγγίζει τα όρια της καρικατούρας) δεν γίνονται ποτέ πειστικοί ή ανθρώπινοι. Οι όποιες δραματικές στιγμές τους – κυρίως η σχέση του Εσκομπάρ με τη μικρή κόρη του- τονίζονται χωρίς ειλικρίνεια και με ολοφάνερη διάθεση εντυπωσιασμού.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Αγαπώντας τον Πάμπλο (Loving Pablo)
Σκηνοθεσία: Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα
Σενάριο: Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα

Παίζουν: Χαβιέρ Μπαρδέμ, Πενέλοπε Κρουζ, Πίτερ Σκάρσγκαρντ, Τζούλιετ Ρεστρέπο

Διάρκεια: 128'
Χώρα: Ισπανία, Βουλγαρία
Έτος: 2017

Rating: 2.5
Διανομή: Odeon
Περισσότερα από CINEMA