MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
30 Χρόνια χωρίς την Μελίνα Μερκούρη: Μεγάλη συναυλία στο Christmas Theater
Από 25/11/2024 έως 25/11/2024
André Rieu: Ο βασιλιάς του Βαλς στην Αθήνα με τη νέα του φαντασμαγορική παράσταση
Από 14/03/2025 έως 14/03/2025
Arcadi Volodos: O «ποιητής των πλήκτρων» σε έργα Liszt, Schubert και Schumann στο Μέγαρο
Από 03/12/2024 έως 03/12/2024
Carminho: Η νέα ιέρεια του fado για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 19/02/2025 έως 19/02/2025
EDEN Parties: Ο Hunee στο Ωδείο Αθηνών
Από 24/11/2024 έως 24/11/2024
Ejekt Festival 2025: Οι Green Day για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 06/07/2025 έως 06/07/2025
Guitar Experience 2024: Η μεγάλη γιορτή της ηλεκτρικής κιθάρας στο Piraeus Club Academy
Από 28/11/2024 έως 28/11/2024
H Mάρθα Φριντζήλα φέρνει το ολόφρεσκο Kubara Project στο Κύτταρο
Από 02/12/2024 έως 30/12/2024
H Stella Rose για πρώτη φορά στην Αθήνα
Από 22/11/2024 έως 22/11/2024
H Νεφέλη Φασούλη στο Κύτταρο
Από 27/12/2024 έως 27/12/2024
Kovacs: Στην Ελλάδα για δύο live σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 14/12/2024 έως 15/12/2024
Maruja: Το jazz punk συγκρότημα από το Μάντσεστερ έρχεται στo Gazarte
Από 13/12/2024 έως 13/12/2024
Peter Hammill: Ο πατριάρχης της progressive rock σκηνής έρχεται στο Ωδείο Αθηνών
Από 24/01/2025 έως 25/01/2025
Release Athens 2025: Οι Fontaines D.C. το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Από 27/06/2025 έως 27/06/2025
Release Athens 2025: Οι Idles έρχονται στην Πλατεία Νερού
Από 18/06/2025 έως 18/06/2025
The Murder Capital στο Gagarin 205
Από 30/05/2025 έως 30/05/2025
Tο Nemo έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 12/03/2025 έως 12/03/2025
Ute Lemper: Η μεγάλη ντίβα επιστρέφει στην Ελλάδα για μία παράσταση στο Θέατρο Παλλάς
Από 03/02/2025 έως 03/02/2025
Γέφυρες: Μια μαγική βραδιά συμφωνικής μουσικής στο Ωδείο Αθηνών
Από 23/11/2024 έως 23/11/2024
Γιάννης Κότσιρας και Μίλτος Πασχαλίδης ξανά μαζί στο VOX
Από 02/11/2024 έως 24/11/2024
Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου μαζί 34 χρόνια μετά - Πότε ξεκινούν τις εμφανίσεις
Από 05/12/2024 έως 27/12/2024
Δήμητρα Κωστίκα και Μαρία-Ισμήνη Αναστασιάδου: Δύο κορυφαίες της ΕΛΣΟΝ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Από 08/12/2024 έως 08/12/2024
Δημήτρης Ζερβουδάκης και Μελίνα Κανά στο Σταυρό του Νότου
Από 02/11/2024 έως 30/11/2024
Η Amelie Lens και η ΚΙ/ΚΙ στην Αθήνα για ένα techno υπερθέαμα
Από 23/11/2024 έως 23/11/2024
Η Ana Carla Maza στο Θέατρο Παλλάς για ένα ταξίδι στην κουβανέζικη κουλτούρα
Από 10/02/2025 έως 10/02/2025
Η Lou Is στο Faust
Από 29/11/2024 έως 29/11/2024
Η Tarja και Marko Hietala ζωντανά στο Gagarin
Από 08/04/2025 έως 08/04/2025
Η Ιουλία Καραπατάκη επιστρέφει στο Σταυρό του Νότου
Από 08/11/2024 έως 13/12/2024
Η Λυρική τιμά τον Γιάννη Κωνσταντινίδη – Κώστα Γιαννίδη με ένα μοναδικό αφιέρωμα στην Εναλλακτική Σκηνή
Από 10/11/2024 έως 23/11/2024
Η Μουσική που κάνει τη Σιωπή και Κλαίει: Το μουσικό έργο του Δημήτρη Μαραμή στη Γερμανική Εκκλησία Αθηνών
Από 30/11/2024 έως 30/11/2024
Η εκρηκτική Beth Hart στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού
Από 22/07/2025 έως 22/07/2025
Κ. Βήτα: Ο ποιητής της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής στον Σταυρό του Νότου
Από 25/11/2024 έως 09/12/2024
Μαργαρίτα Ζορμπαλά και Μαρία Παπαγεωργίου τιμούν γυναίκες δημιουργούς στο Θέατρο Άλσος
Από 03/11/2024 έως 01/12/2024
Ο Barry Adamson στο Piraeus Club Academy
Από 07/02/2025 έως 08/02/2025
Ο Seba Campos ζωντανά με την μπάντα του στο Gazarte Ground Stage
Από 30/11/2024 έως 30/11/2024
Ο Γάλλος Slimane που συγκλόνισε την Eurovision έρχεται στην Αθήνα
Από 15/02/2025 έως 15/02/2025
Ο Γιώργος Περρής φέρνει "την πιο ωραία εποχή του χρόνου" στο Παλλάς
Από 18/12/2024 έως 18/12/2024
Ο Γιώργος και ο Νίκος Στρατάκης γιορτάζουν στον Σταυρό του Νότου Club
Από 22/11/2024 έως 10/01/2025
Ο Δημήτρης Μητσοτάκης και ο Σπύρος Γραμμένος στο Σταυρό του Νότου club
Από 16/11/2024 έως 23/11/2024
Ο Κώστας Τουρνάς και ο Γιάννης Ζουγανέλης τα Σάββατα στο Θέατρο Άλσος
Από 09/11/2024 έως 30/11/2024
Ο Σπύρος Παρασκευάκος και η Cilia Katrali στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 26/11/2024 έως 26/11/2024
Ο Χρήστος Θηβαίος φέρνει το "Ημερολόγιό" του στο Θέατρο Άλσος
Από 08/11/2024 έως 22/11/2024
Ο θρύλος της σύγχρονης τζαζ Kamasi Washington στο City Theater
Από 29/04/2025 έως 29/04/2025
Οι 1000mods επιστρέφουν στο Floyd
Από 21/12/2024 έως 21/12/2024
Οι Amyl & The Sniffers έρχονται το φθινόπωρο στο Floyd
Από 29/11/2024 έως 29/11/2024
Οι Antimatter γιορτάζουν 25 χρόνια μουσικής στο Piraeus Club Academy
Από 01/03/2025 έως 01/03/2025
Οι Dool έρχονται με τους Church of the sea, στο An club
Από 22/11/2024 έως 22/11/2024
Οι Dream Theater γιορτάζουν 40 χρόνια πορείας στο Release Athens 2025
Από 23/07/2025 έως 23/07/2025
Οι Fundracar σε περιοδεία – Φινάλε τον Δεκέμβριο στο Gagarin 205
Από 25/10/2024 έως 13/12/2024
Οι Ghostface Killah και Inspectah Deck των Wu-Tang Clan στην Αθήνα
Από 23/11/2024 έως 23/11/2024
Οι Gojira στο Release Athens 2025
Από 19/07/2025 έως 19/07/2025
Οι Hooverphonic στην Ελλάδα για τα 25 χρόνια του The Magnificent Tree
Από 16/04/2025 έως 17/04/2025
Οι La Femme επιστρέφουν στην Αθήνα για ένα ατελείωτο πάρτυ
Από 24/05/2025 έως 24/05/2025
Οι Onirama στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 02/11/2024 έως 30/11/2024
Οι Puressence στο Floyd Live Music Venue
Από 14/12/2024 έως 14/12/2024
Οι The Last Drive στο Gagarin
Από 14/03/2025 έως 22/03/2025
Οι Σκιαδαρέσες προσγειώνονται ξανά στον Σταυρό του Νότου Club μετά το sold out
Από 20/11/2024 έως 04/12/2024
Οι Χατ Τρικ αποχαιρετούν τη χρονιά στο Piraeus Club Academy
Από 20/12/2024 έως 21/12/2024
Τα τραγούδια της Σωτηρίας: Η Χριστίνα Μαξούρη συναντά ξανά τη Σωτηρία Μπέλλου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 21/10/2024 έως 16/12/2024
Το American Dream Jazz Sextet του Joris Teepe στο Half Note Jazz Club
Από 22/11/2024 έως 25/11/2024
Κλασική

Η Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι στο Ηρώδειο

Οι διάσημες μελωδίες της Λίμνης των Κύκνων, της Ωραίας Κοιμωμένης, του Καρυοθραύστη και άλλα σπουδαία αριστουργήματα του συνθέτη θα παρουσιαστούν από τη μεγάλη Συμφωνική Ορχήστρα της Μόσχας στο Ηρώδειο την Τρίτη 26 και την Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018.

Eυη Πάνου

Μια από τις ιστορικότερες ορχήστρες της Ευρώπης, η Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα! Σε πλήρη σύνθεση, με 120 εξαίρετους μουσικούς, έχοντας στο πόντιουμ έναν ζωντανό μύθο της Ρωσικής μουσικής σχολής, τον Βλαντίμιρ Φεντοσέγιεφ και στο πιάνο την παγκοσμίου φήμης σολίστ, Βαρβάρα Νεπομνύσκαγια, η ορχήστρα που πήρε το όνομά της από το σπουδαίο Ρώσο συνθέτη, Πιότρ Ιλίτς Τσαϊκόφσκι, έρχεται να μας καθηλώσει.

Η Tchaikovsky Symphony Orchestra (TSO) ιδρύθηκε το 1930 ως Grand Symphony Orchestra of All Union Radio and Central Television και ήταν η πρώτη συμφωνική ορχήστρα της Σοβιετικής Ένωσης, καθώς και η πρώτη που ερμήνευσε διεθνές ρεπερτόριο εκτός ΕΣΣΔ. Πολλοί σημαντικοί συνθέτες, όπως οι Νικολάι ΓκολοβάνοφΝτμίτρι ΣοστακόβιτςΣεργκέι ΠροκόφιεφΑράμ ΧατσατουριάνΓκεόργκι Σβιρίντοφ, εμπιστεύτηκαν την πρώτη εκτέλεση έργων τους στην TSO, που αναγνωρίστηκε γρήγορα ως μία από τις σημαντικότερες ορχήστρες του κόσμου. Το 1993 το Ρώσικο Υπουργείο Πολιτισμού την μετονόμασε σε Tchaikovsky Symphony Orchestra, για τον κεντρικό ρόλο των έργων του Τσαϊκόφσκι στο ρεπερτόριο της.

Στην πρώτη ελληνική της εμφάνιση, την TSO θα διευθύνει ο πολυβραβευμένος Βλαντίμιρ Φεντοσέγιεφ. Έχοντας συνεργαστεί με τους μεγαλύτερους μουσικούς και θεατρικούς οργανισμούς στον κόσμο (Συμφωνική Ορχήστρα της Βιέννης: επικεφαλής μαέστρος 1997 – 2006, Σκάλα του Μιλάνου, Opernhaus της Ζυρίχης κ.ά.), ο Φεντοσέγιεφ παραμένει η ψυχή της TSO, καλλιτεχνικός διευθυντής και αρχιμουσικός της από το 1974. Για αυτό διεκδικεί τον άτυπο τίτλο του μακροβιότερου μαέστρου μεγάλης ορχήστρας, παγκοσμίως.

Η Tchaikovsky Symphony Orchestra έρχεται στο Ηρώδειο με τη φημισμένη Ρωσίδα πιανίστρια Varvara Nepomnyashchaya (Βαρβάρα Νεπομνύσκαγια), μουσικό που έχει συνεργαστεί με μεγάλες διεθνείς ορχήστρες και έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία. «Νεπομνύσκαγια» στα ρώσικα σημαίνει, «αυτός που σε κάνει να μην θυμάσαι». Στην περίπτωσή της λοιπόν αυτό ισχύει καθώς, με το που αγγίζει με τα δάκτυλά της τα πλήκτρα του πιάνου, το κοινό αφήνεται να παρασυρθεί από το αιθέριο παίξιμό της. Στο πρώτο μέρος της συναυλίας της TSO στο Ηρώδειο, το κοινό θα απολαύσει το Ιταλικό Καπρίτσιο και το Κονσέρτο για πιάνο Νο. 1 σε σι ύφεση ελάσσονα. Στο δεύτερο μέρος η ορχήστρα θα παίξει μουσικά αποσπάσματα από τα μεγάλα μπαλέτα του Τσαϊκόφσκι.

tsaikofski2

Πιότρ Ιλίτς Τσαϊκόφσκι

Ο Πιότρ Ιλίτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893) έγραψε συμφωνίες, κοντσέρτα, όπερα, μπαλέτα, αποδεικνύοντας πως στην τέχνη δεν ισχύουν δογματισμοί. Ο Μεγάλος καλλιτέχνης είναι αυτός που ανατρέπει τους κανόνες και γεφυρώνει τις αντιθέσεις. Η μουσική του Τσαϊκόφσκι φέρει τις επιδράσεις του δυτικού πνεύματος, χωρίς να χάνει την εθνική της ιδιαιτερότητα. Η σύζευξη αυτή είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός προσωπικού ύφους και μιας ιδιοφυίας. Ένας ανεξάντλητος πλούτος αυθεντικών και εύληπτων ευρημάτων, με έντονη συναισθηματική φόρτιση, επηρεασμένος από μελωδίες της δημοτικής μουσικής της χώρας του, τον οποίο σφραγίζει η προσωπική έμπνευση με «τροπικό χαρακτήρα».

Οι επιδράσεις από τη γαλλική μουσική (γαλλική καταγωγή της μητέρας του και γαλλίδα παιδαγωγός) καθώς και από την ιταλική όπερα που άκουγε σπίτι του, τον οδήγησαν, χωρίς να υποκύψει στο μιμητισμό, στην αξιοποίηση στοιχείων και στον εμπλουτισμό του προσωπικού του ύφους, που στη συνέχεια επηρέασε και άλλους συνθέτες. Η τελείως προσωπική έκφανση των συμφωνικών και οπερατικών μορφών βρήκαν την ευτυχέστερη σύνθεσή τους στη μουσική μπαλέτου, η οποία από πολλούς θεωρείται η κορυφαία συνεισφορά του στην τέχνη.

Όλα τα παιδιά της πατρίδας του – στο παρελθόν αλλά και τώρα – μαζί με τις πρώτες συλλαβές της μητρικής τους γλώσσας μαθαίνουν και τις πρώτες νότες έργων του Τσαϊκόφσκι. Πώς; Όταν αρχίζουν να μαθαίνουν το αλφάβητο, μόλις φτάνουν στο γράμμα «Τσ» (Ч) επειδή προφέρεται πολύ δύσκολα, ακούν από τους γονείς ή τους δασκάλους τους τη φράση: «Τσ, όπως Τσαϊκόφσκι». Η δεύτερη γνωριμία των παιδιών με τον κορυφαίο Ρώσο συνθέτη γίνεται μόλις καθίσουν στο πιάνο. Όπως δεν υπάρχει στη Ρωσία σπίτι χωρίς πιάνο, δεν υπάρχει και μαθητής που να μην ξεκινά τα μαθήματά του στο πιάνο από τις παρτιτούρες του Τσαϊκόφσκι.

Η εξοικείωση των Ρώσων με το έργο του Τσαϊκόφσκι, έχει ως αποτέλεσμα να είναι άριστοι γνώστες και κριτές των εκτελέσεων του συνόλου των έργων του. Για αυτό μπορούν να αναλύουν επί ώρες, λάθη σε κοντσέρτα με έργα του, που σε άλλες χώρες ακόμα και έμπειροι μουσικοκριτικοί, δεν θα είχαν αντιληφθεί. Το πολύ αυστηρό κριτήριο έχει οδηγήσει τις μεγαλύτερες ορχήστρες της χώρας και τους μαέστρους τους, σε έναν άτυπο καλλιτεχνικό πόλεμο για το ποια ορχήστρα θα σεβαστεί και θα εκτελέσει πιστότερα τα έργα του.

Έτσι, το βάρος για μια ορχήστρα, όπως αυτή της Μόσχας, που φέρει το όνομα του μεγάλου Ρώσου συνθέτη, είναι μεγάλο. Η αγάπη των Ρώσων προς τον Τσαϊκόφσκι δεν αφορά μόνο στη μουσική του, αλλά και στον ίδιο τον άνθρωπο, καθώς μέχρι σήμερα οι συνθήκες θανάτου του (6 Νοεμβρίου 1893) παραμένουν μυστηριώδεις (άλλοι τον αποδίδουν σε χολέρα και άλλοι σε αυτοκτονία). Μέχρι σήμερα στην επέτειο του θανάτου του, στο σπίτι που έζησε και πέθανε στην Αγία Πετρούπολη, συγκεντρώνονται χιλιάδες Ρώσοι αφήνοντας ζυγό αριθμό από γαρύφαλλα. Γεννημένος στις 7 Μαΐου του 1840 ο Τσαϊκόφσκι, άφησε πίσω του δεκάδες αριστουργήματα και αναμφίβολα προσέθεσε ένα δικό του ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία της παγκόσμιας κλασικής μουσικής.

tsaikofski3

Βλαντίμιρ Φεντοσέγιεφ – Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι

Για άλλους δάσκαλος, για άλλους μουσικός, για άλλους μαέστρος και καλλιτεχνικός διευθυντής. Αυτές είναι μερικές από τις ιδιότητες που ακολουθούν τη μοναδική καλλιτεχνική πορεία του Βλαντίμιρ Φεντοσέγιεφ, ο οποίος έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομα του με την Μεγάλη Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι της Μόσχας από το 1974 μέχρι και σήμερα. Η πολυετής όμως παρουσία του ως καλλιτεχνικού διευθυντή και μαέστρου είναι αξιοσημείωτη και για έναν επιπλέον λόγο. Ο Φεντοσέγιεφ αποτελεί τη ζωντανή παρακαταθήκη και σύνδεση της κλασικής μουσικής της σοβιετικής περιόδου με την κλασική μουσική της σύγχρονης Ρωσίας.

Η ορχήστρα του ερμηνεύει τις παρτιτούρες, με τρόπο που κατορθώνει να ακροβατεί μουσικά ανάμεσα στο αυστηρό – με την μουσική έννοια του όρου – συμφωνικού σοβιετικού προφίλ με αυτό του σύγχρονου. Γεννημένος στις 5 Αυγούστου του 1932 στο Λένινγκραντ (Αγία Πετρούπολη), ο Φεντοσέγιεφ, από το 1948 έως το 1952 σπουδάζει «Μπαγιάν» (το ρωσικό ακορντεόν μόνο με πλήκτρα) στο Μουσικό Κολλέγιο Μουσόργκσκι του Λένινγκραντ, ενώ θα συνεχίσει τις σπουδές του στο ακορντεόν στο Ινστιτούτο Γκέσιν της Μόσχας. Οι σπουδές του σε ένα λαϊκό και ασυνήθιστο για έναν μαέστρο όργανο, μιας και η πλειοψηφία αυτών ξεκίνησε από το πιάνο ή από το βιολί, έδωσαν στον Φεντοσέγιεφ ένα επιπλέον εφόδιο και στους θεατές της Ορχήστρας Τσαϊκόφσκι της Μόσχας, ένα δώρο. Και αυτό γιατί τόλμησε, όχι μία αλλά πολλές φορές, να εντάξει σε μεγάλα κοντσέρτα, λαϊκά και παραδοσιακά όργανα, πετυχαίνοντας ένα μαγευτικό ηχητικό αποτέλεσμα.

Το 1971 θα συνεχίσει τις μεταπτυχιακές του σπουδές του στο Ωδείο της Μόσχας πάνω στη διεύθυνση ορχήστρας, ενώ τρία χρόνια αργότερα, το 1974, αναλαμβάνει Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Ορχήστρας της Σοβιετικής Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης. Αποτέλεσμα αυτού ήταν ο Φεντοσέγιεφ και η ορχήστρα του να μπουν, μέσω της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, σε όλα τα σπίτια της αχανούς Σοβιετικής Ένωσης. Δύο χρόνια μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, η ορχήστρα μετονομάζεται σε «Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι», όνομα με το οποίο συνεχίζει τη μεγάλη μουσική πορεία της.

tsaikofski4

Το γεγονός αυτό ενίσχυσε την εξωστρέφεια του Φεντοσέγιεφ, που μαζί με την Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι όργωσαν τις πόλεις της Ρωσίας. Πέραν των υπέροχων κοντσέρτων που έδωσαν, ο Φεντοσέγιεφ έκανε κάτι σημαντικότερο. Επέλεξε μουσικούς, από μικρές και απομακρυσμένες πόλεις, χωρίς οικονομική άνεση και τους ενέταξε στην ορχήστρα του, δίνοντας έτσι ευκαιρίες σε νέους μουσικούς. Σήμερα πια, το άστρο της Ορχήστρας Τσαϊκόφσκι, δεν λάμπει μόνο στη Ρωσία, αλλά παγκοσμίως, καθώς επί μισό αιώνα έχει συστηματική παρουσία και συνεργασία με τα μεγαλύτερα μουσικά θέατρα της Δύσης.

Ξεχωριστά από τις περιοδείες της Ορχήστρας Τσαϊκόφσκι, ο Φεντοσέγιεφ συνεργάστηκε και εξακολουθεί να συνεργάζεται με πολλές όπερες του εξωτερικού. Από το 1997 έως το 2005 υπήρξε ο κύριος μαέστρος της Συμφωνικής Ορχήστρας της Βιέννης ενώ από το 1997 είναι μόνιμος προσκεκλημένος μαέστρος στην Όπερα της Ζυρίχης. Υπήρξε, επίσης, ο Πρώτος Μόνιμος Φιλοξενούμενος Μαέστρος της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Τόκιο. Ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Σκάλας του Μιλάνου έβαλε τη σφραγίδα του στο ανέβασμα πολύ σημαντικών παραστάσεων όπερας.

Το 2015 ανέβασε στο Μπολσόι την όπερα «Γιολάντα» του Τσαϊκόφσκι. Θα έπρεπε να αφιερώσουμε, όχι μια σελίδα, αλλά έναν τόμο εγκυκλοπαίδειας για να αναφέρουμε τις διακρίσεις και τα μετάλλια που του έχουν απονεμηθεί, για το λόγο αυτό θα σταθούμε σε δύο: είναι μόνιμο μέλος της Ακαδημίας Επιστημόνων της Μόσχας, ενώ από το 2004 διδάσκει στη Ρωσική Ακαδημία Μουσικής στο τμήμα Όπερας και Μουσικής Συμπεριφοράς. Και είναι ο αγαπημένος μαέστρος του Πατριάρχη Μόσχας και Πασών των Ρωσιών, Κυρίλλου, και από το 2010 μόνιμο μέλος του Πατριαρχικού Συμβουλίου για τον πολιτισμό. Ο Βλαντιμίρ Φεντοσέγιεφ έχει λάβει πολλά διεθνή βραβεία, ανάμεσα σε άλλα, το Μεγάλο Αργυρό Μετάλλιο Τιμής της Δημοκρατίας της Αυστρίας. Η σοβαρότητα, ο σεβασμός και ο μη μουσικός εφησυχασμός με τον όποιον λειτουργεί ο Φεντοσέγιεφ και οι μουσικοί του, έχουν κάνει την Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι της Μόσχας, να συγκαταλέγεται επάξια ανάμεσα στις καλύτερες ορχήστρες του κόσμου.

tsaikofski5

Βαρβάρα Νεπομνύσκαγια, σολίστ

Μπορεί η Βαρβάρα Νεπομνύσκαγια να έχει επιλέξει το μικρό της όνομα ως το καλλιτεχνικό της και να είναι αυτό με το οποίο κάνει καριέρα στη Δύση, ωστόσο το επώνυμο της, που ακόμα και στα ρωσικά κάθε άλλο παρά εύηχο είναι, έμελλε στην περίπτωση της να είναι άκρως προφητικό του ταλέντου της. Γεννήθηκε το 1983 στη Μόσχα. Επί 11 χρόνια σπούδασε πιάνο στο Μουσικό Σχολείο της Μόσχας δίπλα στη Λυδία Γκριγκόριεβα ενώ συνέχισε τις σπουδές της στο Ωδείο Τσαϊκόφσκι της Ρωσικής πρωτεύουσας. Από το 2011 έως το 2013 θα σπουδάσει στο Αμβούργο, στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής και Θεάτρου με καθηγητή τον Γιεβγκένι Καραλιόφ. Έχει αποσπάσει πολυάριθμα βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς. Το πιο ξεχωριστό ίσως βραβείο της, ήταν αυτό από το Φεστιβάλ της Ζυρίχης για την καλύτερη απόδοση του Κοντσέρτου για πιάνο του Μότσαρτ και του τρίτου κοντσέρτου για πιάνο του Μπετόβεν. Είναι μόνιμη σολίστ του θεάτρου Μαριίνσκι της Αγίας Πετρούπολης, ενώ έχει δώσει δεκάδες κοντσέρτα στην Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία, την Ελβετία, την Ιαπωνία και την Πολωνία. Από το 2011 είναι καθηγήτρια πιάνου στο Αμβούργο. Έχει κυκλοφορήσει πολλά άλμπουμ με ηχογραφήσεις σε έργα Μπετόβεν, Σούμαν και Χέντελ.

Πρόγραμμα της μουσικής παράστασης

Στο πρώτο μέρος θα παρουσιαστούν τα έργα: P. I. Tchaikovsky, «Ιταλικό Καπρίτσιο», Κονσέρτο για πιάνο Νο. 1 σε σι ύφεση ελάσσονα

Στο δεύτερο μέρος θα παρουσιαστούν: P. I. Tchaikovsky, Σουίτες από τον «Καρυοθραύστη», Αποσπάσματα από το μπαλέτο «Η ωραία κοιμωμένη», Αποσπάσματα από μπαλέτο «Η Λίμνη των Κύκνων»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία: Τρίτη 26 και Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018
Ώρα έναρξης: 21:00
Καλλιτέχνης: Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι
Χώρος: Ηρώδειο
Συμμετέχουν: Βαρβάρα Νεπομνύσκαγια
Σημεία Προπώλησης: www.viva.gr, 11876, Seven Spots, Reload, Media Markt, Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Viva Kiosk στην Τεχνόπολη, αθηνόραμα.gr, Yioleni's, viva Kiosk στο Σύνταγμα
Τιμή εισιτηρίου: Άνω διάζωμα: 28 ευρώ, 25 ευρώ (φοιτητικό) | Κάτω διάζωμα: 45 ευρώ (Ζώνη Γ), 60 ευρώ (Ζώνη Β), 75 ευρώ (Ζώνη Α), 90 ευρώ (Διακεκριμένη Ζώνη)
Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ