Η Απαγωγή
Άλλο ένα ισπανικό αστυνομικό θρίλερ αλλά δίχως να φτάνει στα υψηλά επίπεδα που χάραξαν οι προκάτοχοι του…
Κορυφαία δικηγόρος, θα δει τη ζωή της να μετατρέπεται σε εφιάλτη όταν ο γιος της εξαφανίζεται από το σχολείο, χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος πίσω του. Λίγες ώρες αργότερα, το παιδί επιστρέφει τραυματισμένο και ισχυρίζεται πως ένας άντρας το απήγαγε, αλλά κατάφερε να δραπετεύσει.
Αν και στα credits συναντάμε το όνομα του σεναριογράφου του άκρως δημοφιλούς στη χώρα μας «Αόρατου επισκέπτη», το συγκεκριμένο ισπανικό θρίλερ δεν έχει ίχνος πρωτοτυπίας. Η πλοκή ακολουθεί τη λογική του εύκολου εντυπωσιασμού με παραπλανητικές ιδιότητες (ο εξασκημένος πάντως σινεφίλ θα δει από την πρώτη κιόλας σεκάνς ότι το στόρι του πιτσιρικά έχει πολλά κενά σε αντίθεση με τους φωστήρες της αστυνομίας που δείχνουν ότι στερούνται υποτυπώδους κρίσης), ενώ η κάμερα συμπλέει στο ίδιο μήκος κύματος με ολοφάνερα αχρείαστες σκηνές. Επιπλέον η ατμόσφαιρα που θεωρητικά είναι ο άσος της ταινίας, γρήγορα εξανεμίζεται σε φτιαχτές εντάσεις (η απειλή της οικογένειας στο ίδιο της το σπίτι) ή σεναριακές δηθενιές (η αποκάλυψη της ταυτότητας του πατέρα «ενισχύει» την μη ρεαλιστική εξέλιξη της ιστορίας) με συνέπεια ένα παράλογο και χωρίς συνοχή φιλμικό κατασκεύασμα που στοχεύει απλώς και μόνο στην ανάλαφρη «ψυχαγωγία» του κοινού.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης