MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
30
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

«Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων»: Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο μέσα από τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της Coca-Cola

Θεσσαλονίκη & Coca-Cola. Μια στενή σχέση που ξεκίνησε 46 χρόνια πριν. Φέτος, ενώνουν τις δυνάμεις τους, ώστε μαζί να κάνουν περισσότερα!

author-image Μάρη Τιγκαράκη

Γιατί το 2018, η Coca-Cola θέτει τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο και δημιουργεί ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη: την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων.» Η πρωτοβουλία έχει σαν στόχο να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της πόλης, με τον ενεργό ρόλο των πολιτών να αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο. 

Με αφορμή τη συμμετοχή της Coca-Cola στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μία σειρά από προγράμματα που εκτείνονται μακροπρόθεσμα, θα υλοποιηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Το πλάνο δράσεων βασίζεται σε τρεις πυλώνες, καθένας από τους οποίους στοχεύει στην αναβάθμιση της ζωής των κατοίκων της πόλης με διαφορετικό τρόπο.

 1

Γιάννης Παπαχρήστου – Γενικός Διευθυντής Coca-Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Μπουτάρης – Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Λίλιαν Νεκταρίου – Γενική Διευθύντρια Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Σίσσυ Ηλιοπούλου – Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περιλαμβάνει το πρόγραμμα-κληρονομιά της Coca-Cola για τη Θεσσαλονίκη, “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα). Το πρόγραμμα πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, και η Coca-Cola επέλεξε την πόλη της Θεσσαλονίκης για την εφαρμογή του. Φιλοδοξία του είναι να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Μέσα από δράσεις που έχουν να κάνουν με την Παρέμβαση, την Επιμόρφωση και την Αλλαγή Στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα με βάθος τριετίας, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Οι βασικές δράσεις για φέτος είναι:

  • Ένα Σχέδιο Πρόληψης για τη Θεσσαλονίκη, που εστιάζει στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα προκειμένου να γίνει μία πόλη με προοπτική Zero Waste. Πρόκειται για το πρώτο ολοκληρωμένο Σχέδιο Πρόληψης απορριμμάτων για ένα Δήμο που γίνεται στην Ελλάδα.
  • Οργανωμένες δράσεις Ανακύκλωσης στις παραλίες, και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, ώστε να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • Το καινοτόμο πρόγραμμα «Print Your City», που με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης θα μετατρέψει τα πλαστικά απορρίμματα σε αντικείμενα εξωτερικού χώρου που θα ομορφύνουν την πόλη.
  • Ένα Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης. Ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, με στόχο να εκπαιδεύσει τους κατοίκους μέσα από τη χρήση τεχνολογιών αιχμής ώστε να αντιληφθούν και να υιοθετήσουν την έννοια της κυκλικής οικονομίας.
2

(από αριστερά στο πάνελ) Σίσσυ Ηλιοπούλου – Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Γιάννης Μπουτάρης – Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Λίλιαν Νεκταρίου – Γενική Διευθύντρια Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Γιάννης Παπαχρήστου – Γενικός Διευθυντής Coca-Cola Τρία Έψιλον, Απόστολος Τζιτζικώστας – Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας

ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

  • Πιστεύοντας στους νέους της χώρας μας και τις δυνατότητές τους να αλλάξουν το αύριο, θα υλοποιηθούν προγράμματα όπως το Youth Empowered που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον και το Counting Stars. Δύο προγράμματα που αναπτύσσουν τις δεξιότητές των νέων και των γυναικών ενισχύοντας την απασχολησιμότητά και επιχειρηματικότητά τους.
  • Παράλληλα, θα συνεχίσει να επενδύει σε προγράμματα υποδομών, όπως «Το Σχολείο Που Θέλεις», που πραγματοποιείται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον. Μέχρι το τέλος τους 2018, το πρόγραμμα θα έχει παραδώσει συνολικά 16 ασφαλέστερα και ανακαινισμένα σχολεία από το 2012 όταν και ξεκίνησε.

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

  • Δίνοντας το «παρών» στη φετινή 83η ΔΕΘ, η Coca-Cola στηρίζει την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας της χώρας αλλά και της Θεσσαλονίκης, και παρουσιάζει το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας.
  • Επιπλέον, φέτος το καλοκαίρι αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, εμπνευσμένο από την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης, που θα αποτελέσει το ιδανικό αναμνηστικό για όλους τους επισκέπτες της πόλης.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις