Ας το παραδεχτούμε, όλοι έχουμε πολλές φορές αισθανθεί ζήλια ξεφυλλίζοντας περιοδικά μόδας και βλέποντας τα αψεγάδιαστα σώματα των μοντέλων με το λείο δέρμα, που φιγουράρουν στις σελίδες τους. Όμως όχι, δεν πρέπει να το κάνουμε αυτό και να αφήνουμε τους εαυτούς μας να πέφτουν στις παγίδες του χώρου της διαφήμισης!
Με το που πάτε να αισθανθείτε άσχημα για το σώμα σας και για τα κιλά σας, θυμηθείτε πως όλα αυτά που βλέπετε στις σελίδες των περιοδικών ή στα διάφορα sites θεωρούνται προϊόντα διαφήμισης και ως γνωστόν οι εταιρείες που ασχολούνται με τη διαφήμιση, έχουν κάνει το photoshop καλύτερο τους φίλο. Με τη βοήθεια αυτού του “θαυματουργού” εργαλείου μπορούν να κάνουν οποιαδήποτε αλλαγή πάνω στα σώματα των μοντέλων, απο λείανση του δέρματος και εξάλειψη γραμμών και σημαδιών, μέχρι την αφαίρεση ραγάδων, κυτταρίτιδας αλλά και περιττού λίπους.
Η εταιρεία μόδας Boohoo αποφάσισε να καταργήσει αυτο το παλιό μοντέλο διαφήμισης και όλος διαδικτυακός κόσμος τους επαινεί γι’ αυτή τους την απόφαση! Το brand άρχισε να ποστάρει, στην επίσημη σελίδα του, φωτογραφίες μοντέλων, τελείως αρετουσάριστες, με τις ίδιες τις κοπέλες να ποζάρουν επιδεικνύοντας περήφανα τις ατέλειές τους, χωρίς να ντέπονται καθόλου γι’ αυτές.
Παρόλο που δεν είναι η πρώτη εταιρεία που παίρνει μια τέτοιου είδους πρωτοβουλία, να καταργήσει δηλαδή αυτά τα συγκεκριμένα πρότυπα στο χώρο της ομορφιάς και της μόδας, προωθώντας καμπάνιες με το πρότυπο της “αληθινής γυναίκας”, η κίνησή της αυτή προκάλεσε έναν μαζικό ενθουσιασμό στο διαδίκτυο και πληθώρα θετικών σχολίων.
Δείτε εδώ τις φωτογραφίες των μοντέλων, που θα συναντήσεις στο boohoo.com.
Πολλές ακόμα εταιρείες έχουν αρχίσει, το τελευταίο διάστημα, να αλλάζουν σιγά σιγά τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, υιοθετώντας, πλέον, πρότυπα που προωθούν και υποστηρίζουν τη φυσική ομορφιά και όχι την ψεύτικη!