Mile 22
Δράση, ανατροπές, όπλα, πολεμικές τέχνες και εκρήξεις με τον Μαρκ Γουόλμπεργκ να τα κάνει όλα και να συμφέρει.
Ο Τζέιμς Σίλβα μέλος της πιο πολύτιμης μονάδας της CIA, έχει ως αποστολή να μεταφέρει στο Mile 22 έναν μυστηριώδη κρατούμενο που γνωρίζει πληροφορίες οι οποίες μπορεί να του κοστίσουν τη ζωή.
Ο σκηνοθέτης- ηθοποιός Πίτερ Μπεργκ, επιστρέφει πίσω από την κάμερα έχοντας ξανά (για τέταρτη φορά μετά από τα «Deepwater Horizon», «Η Μέρα των Ηρώων», «Ο μόνος επιζών») τον αγαπημένο του ηθοποιό δράσης, τον Μαρκ Γουόλμπεργκ. Μπορεί ο νεοϋρκέζος σκηνοθέτης και ο βοστωνέζος ηθοποιός να μην έχουν πολλούς λόγους να περηφανεύονται για αυτές τις ταινίες (που στην πραγματικότητα αποτελούν ανεγκέφαλες, προπαγανδιστικές κατασκευές για τη μάζα) αλλά τη δουλειά τους, όσον αφορά το εμπορικό κομμάτι, την κάνουν μια χαρά. Έτσι και το «Mile 22» αναμένεται, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, να κάνει θετική πορεία στα ταμεία αφού η σκηνοθεσία του Μπεργκ υπηρετεί πιστά το δόγμα «εντυπωσιακά εφέ, ακατάπαυστη δράση, θέαμα που κόβει την ανάσα» και ο Γουόλμπεργκ βαράει στο ψαχνό όποτε βρίσκει την ευκαιρία. Τι κι αν η πλοκή και οι χαρακτήρες κινούνται μεταξύ του χάρτινου και του ψεύτικου; Αυτοί που ξέρουν τι να περιμένουν, θα αποζημιωθούν χωρίς αμφιβολία, αφού ο Μπεργκ έχει την πονηριά αλλά και την ικανότητα να τους προσφέρει το κατιτίς διαφορετικό όπως έχει αποδείξει και στο παρελθόν ξεγελώντας ακόμη και πιο έμπειρους θεατές σαν τους εκλέκτορες των Όσκαρ, που έχουν προτείνει αρκετές δημιουργίες του για τα (τεχνικά έστω) μεγάλα βραβεία της αμερικανικής Ακαδημίας.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης